جمع بندی: نرم افزار هوش مصنوعی کره جنوبی برای تشخیص سپسیس، FDA ایالات متحده را دریافت می کند و توضیحات بیشتری دریافت می کند.



SpassMed امتیاز 510 (k) FDA ایالات متحده را برای نرم افزار تشخیص سپسیس هوش مصنوعی کسب کرد

شرکت هوش مصنوعی پزشکی کره جنوبی SpassMed مجوز 510(k) سازمان غذا و داروی ایالات متحده را برای نرم افزار تشخیص سپسیس خود با هوش مصنوعی دریافت کرده است.

راه حل هوش مصنوعی به نام SpassageQ به عنوان یک ابزار پزشکی برای شناسایی سپسیس، آنافیلاکسی و شوک هیپوولمیک تایید شده است.


محققان کره جنوبی از هوش مصنوعی برای پیش بینی عوارض جانبی ایمونوتراپی استفاده می کنند

محققان دانشگاه های مختلف کره جنوبی با همکاری یکدیگر یک مدل هوش مصنوعی برای پیش بینی عوارض جانبی ایمونوتراپی بر روی بیماران سرطانی ایجاد کرده اند.

موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره و مرکز پزشکی آسان برای اولین بار فهرستی جامع از عوامل خطر عوارض جانبی داروهای ایمونوآنکولوژی را بر اساس ژنوم، رونوشت‌ها و شاخص‌های خونی بیماران ارائه کردند. این از یک گروه آینده نگر در مقیاس بزرگ از بیماران مبتلا به سرطان جامد، با مشارکت نه موسسه پزشکی کره جنوبی استخراج شد.

از این رو، یک مدل پیش‌بینی یادگیری عمیق ایجاد شد که تعیین می‌کند آیا بیمار عوارض جانبی ایمونوتراپی را قبل از دریافت آن نشان می‌دهد یا خیر.

این تحقیق با توجه به عدم درک چنین عوارض جانبی انجام شد که مشخص شده است مشابه بیماری های خودایمنی است و در بدترین حالت حتی می تواند منجر به مرگ شود.


فوجی فیلم هند اپلیکیشن موبایلی را برای ارائه دهندگان راه اندازی کرد

فوجی فیلم هند یک برنامه تلفن همراه راه اندازی کرده است که در آن ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند خدمات و پشتیبانی دستگاه های تشخیص پزشکی خود را مدیریت کنند.

Fujifilm Connect که در تلفن‌های iOS و Android موجود است، امکان ارسال و ردیابی درخواست‌های خدمات، مشاهده سوابق تعمیر و نگهداری و نظارت بر عملکرد دستگاه را می‌دهد. همچنین دارای ویژگی هایی است که به خدمات پشتیبانی مشتری کمک می کند، مانند فرآیند ثبت تماس 24/7 و مشاهده وضعیت قرارداد در زمان واقعی.


KT Corp. برای توسعه پلت فرم اطلاعات پزشکی ویتنامی با Dong-A ST

غول مخابراتی KT Corporation از کره جنوبی با Dong-A ST، یک شرکت داروسازی در ویتنام، برای ایجاد یک پلت فرم اطلاعات پزشکی به زبان ویتنامی همکاری می کند.

هدف این مشارکت ایجاد محتوا در مورد فناوری پزشکی کره جنوبی برای کارکنان پزشکی ویتنامی است. طبق یک انتشار رسانه ای، این پلتفرم قرار است در ماه جولای منتشر شود.


TatvaCare آزمایش بالینی COPD DTx را راه اندازی می کند

شرکت فناوری بهداشت هند TatvaCare در حال راه اندازی آزمایش بالینی راه حل درمانی دیجیتال خود، MyTatva، برای افراد مبتلا به اختلالات تنفسی مزمن است.

راه حل مبتنی بر دیجیتال MyTatva برنامه های مراقبت شخصی، نظارت بر دستگاه IoT، مربیگری و خدمات مشاوره را برای بهبود انطباق بیماران با برنامه مراقبتی خود ترکیب می کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، کارآزمایی BREATHE DTx به دنبال آزمایش اثربخشی و مقبولیت DTx برای COPD و آسم است. همچنین توانایی آن را برای کاهش تشدیدها و حوادث اندازه گیری می کند.

به مدت شش ماه، در هشت مکان در هند انجام خواهد شد و حداکثر 200 شرکت کننده در آن شرکت خواهند داشت.