سی مدیسون، شریک Talkspace برای گسترش دسترسی به مراقبت برای میگرن و سلامت زنان



شرکت تله مدیسین سی مدیسون با شرکت تله سلامت رفتاری Talkspace همکاری کرده است تا پیشنهادات بهداشت روانی را برای کاربران Nurx و Cove Thirty Mason ارائه دهد و به کاربران Talkspace اجازه دهد به درمان میگرن و مراقبت‌های بهداشتی زنان دسترسی داشته باشند.

Talkspace اکنون به عنوان شریک درمانی برای Nurx که در مراقبت جامع از پوست زنان، سلامت باروری و سلامت جنسی تخصص دارد و Cove که بر درمان میگرن تمرکز دارد، خدمت خواهد کرد.

Nurx و Cove در حال حاضر به کاربران درمان سلامت روان برای افسردگی و اضطراب و همچنین مدیریت دارو را ارائه می دهندnt. Talkspace به عنوان یک گزینه درمانی در پلتفرم ها ارائه می شود، جایی که کاربران می توانند با یک ارائه دهنده دارای مجوز ارتباط برقرار کنند. آنها همچنین به برنامه خود هدایت پلتفرم دسترسی دارند.

Talkspace همچنین کاربران خود را به Cove برای مراقبت از میگرن و Nurx برای زنان متصل می کند تا گزینه های مراقبتی مربوط به پوست و سلامت باروری و جنسی را به دست آورند.

بسیاری از مردم شرایط سلامت روانی را تجربه می‌کنند و نمی‌توانند به مراقبت‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. از زمانی که ما در سال 2022 ارائه درمان‌های بهداشت روانی به بیماران نورکس را آغاز کردیم، به‌طور مداوم شاهد افزایش و تقویت آن بوده‌ایم.طلب بخوان نیاز آشکاری برای زنان وجود دارد که گزینه های مقرون به صرفه تری را در اختیار داشته باشند. کارولین هافمن، مدیر بازرگانی Thirty Madison در بیانیه‌ای گفت: مراقبت ناهمزمان مؤثر و راحت است و ما هیجان‌زده هستیم که با همکاری با Talkspace برای درمان گسترش پیدا کنیم.

روند بزرگتر

در سال 2020، سی مدیسون دور سرمایه گذاری 47 میلیون دلاری سری B را با مشارکت Polaris Partners و Johnson & Johnson Innovation در کنار سرمایه گذاران موجود Maveron Northzone بست.

در همین اطلاعیه، سی مدیسون، شریک مدیریتی Polaris Partners، امی شولمن را به عضویت هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

در سال 2021، شرکت تله مدیسین با مشارکت Bracket Capital، Mousse Partners، Greycroft و سرمایه گذاران قبلی Johnson & Johnson Innovation، Northzone و Polaris Partners 140 میلیون دلار سرمایه سری C به رهبری HealthQuest Capital دریافت کرد. دور تامین مالی شرکت را به وضعیت تک شاخ رساند و ارزش آن را به بیش از 1 میلیارد دلار رساند.

این شرکت قصد داشت از بودجه سری C برای گسترش گزینه های مراقبت تخصصی خود، از جمله راه اندازی مارک های جدید استفاده کند.

سی مدیسون Pill Club را در سال 2023 پس از اعلام ورشکستگی پلت فرم آنلاین کنترل بارداری خریداری کرد. این شرکت تداوم مراقبت از بیماران Pill Club را از طریق Nurx تضمین کرد.

فضای گفتگو در سال 2021 از طریق ادغام یک شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) با شرکت سرمایه گذاری اجرایی هادسون به صورت عمومی درآمد. این معامله به Talkspace سرمایه رشد 250 میلیون دلاری داد. قیمت سهام افتتاحیه شرکت 8.90 دلار به ازای هر سهم بود و در حال حاضر تا تاریخ این مقاله با قیمت 3.08 دلار به ازای هر سهم معامله می شود.

شرکت بهداشت از راه دور با شکایت دسته جمعی مربوط به ادغام SPAC خود در سال 2022 مواجه شد. سرمایه گذاران ادعا کردند که این شرکت در بیانیه ای آنها را گمراه کرده است که عملکرد مالی و چشم اندازهای آن را نادرست نشان می دهد و درآمدهای مربوط به معاملاتش با برنامه های بهداشتی را بیش از حد ارزش گذاری می کند.

فضای گفتگو با Bicycle Health همکاری کرد تا به بیماران Bicycle Health اجازه دهد تا با درمانگران خارج از حوزه اختلال مصرف مواد افیونی و بیماران Talkspace به مراقبت های تخصصی اختلال مصرف مواد افیونی دسترسی پیدا کنند.

در ماه مارس، مراقبت مجازی و پلت فرم کارکنان Wheel Talkspace را به پلتفرم مراقبت مجازی خود اضافه کرد. Wheel همچنین شرکت داروسازی Mark Cuban Cost Plus Drug Company و شرکت خدمات تشخیصی Health Gorilla را به پلتفرم خود اضافه کرد.



منبع