فلوید می ودر جونیور، شریک Enhance Health برای گسترش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی



کارگزاری بیمه سلامت و پلت فرم ناوبری مراقبت Enhance Health اعلام کرد که با قهرمان بوکس فلوید می ودر جونیور برای گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی در جوامع کم درآمد همکاری می کند.

از طریق مشارکت انحصاری، Enhance و Mayweather قصد دارند از رفاه، برابری، و مراقبت های بهداشتی قابل دسترس و جامع حمایت کنند، در حالی که از منابع Enhance و برند Mayweather بهره می برند.

“همه سزاوار این فرصت هستند که زندگی سالم و رضایت بخشی داشته باشند. من مفتخرم که با Enhance Health همکاری می کنم تا اطمینان حاصل کنم که خانواده ها از همه طبقات زندگی می توانند به مراقبت های بهداشتی مورد نیاز برای پیشرفت دسترسی داشته باشند. ما با هم می توانیم تفاوت ایجاد کنیم و تغییرات مثبت را به ارمغان بیاوریم. می‌ودر در بیانیه‌ای گفت: به جوامع سراسر کشور.

روند بزرگتر

در سال 2019، می ودر تاسیس کرد بنیاد فلوید می ودر جونیور، یک سازمان غیرانتفاعی 501(c)(3) که بر رشد و توسعه اقتصادی، سلامت و تندرستی جامعه، و آموزش جوانان متمرکز است.

چندین چهره مشهور از جمله قهرمان تنیس ایالات متحده به فضای مراقبت های بهداشتی راه یافته اند اندی رادیک، که در ماه ژوئن شراکت با Transcarent’s Glen Tullman را اعلام کرد، یک پلت فرم دیجیتال متمرکز بر بازار کارفرمایان خودبیمه.

رادیک ViewFi، یک پلت فرم مجازی ارتوپدی و توانبخشی مبتنی بر فناوری، با Transcarent برای ارائه مراقبت های ارتوپدی و اسکلتی عضلانی مجازی به بیماران از طریق Transcarent’s Consult Solution همکاری کرد.

همکار قهرمان تنیس سرنا ویلیامز در سال 2014 صندوق سرمایه گذاری خود را با نام Serena Ventures راه اندازی کرد که در شرکت تناسب اندام متصل Tonal، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجازی و در دفتر Juno Medical و شرکت غربالگری سرطان دهانه رحم در خانه Teal Health سرمایه گذاری کرده است.

ویلیامز نیز حمایت کرد Lifeforce، یک پلت‌فرم مراقبت‌های بهداشتی شخصی‌شده مبتنی بر مدل سلامت از راه دور که توسط سخنران انگیزشی تونی رابینز تأسیس شد.