شرکت تصویربرداری 4 بعدی قلب LUMA Vision 22 میلیون دلار تضمین می کند



LUMA Vision، سازنده یک پلتفرم تصویربرداری و ناوبری قلب چهار بعدی که از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، اعلام کرد که ۲۲ میلیون دلار سرمایه سری A3 را تامین کرده است.

این دور توسط سرمایه گذاران فعلی ABV Uni Fund، imec.xpand و EQT Lifesciences رهبری شد و شامل سرمایه گذاران جدید بایرن کپیتال، صندوق رشد آتلانتیک بریج و یک سرمایه گذار استراتژیک نامشخص بود.

چکار میکند

LUMA، که از کالج ترینیتی در دوبلین خارج شد، یک پلت فرم تصویربرداری و ناوبری 4 بعدی متمرکز بر قلب به نام VERAFEYE ایجاد کرد که امکان تصویربرداری در زمان واقعی از بافت نرم را برای سهولت ناوبری درون قلب و درون عروقی فراهم می کند.

LUMA Vision که دفاتری در دوبلین و مونیخ دارد، قصد دارد از این بودجه برای تهیه مجوز FDA در ایالات متحده برای VERAFEYE استفاده کند، زمینه را برای تجاری سازی در ایالات متحده و توسعه بیشتر پلت فرم آن فراهم کند.

فیون لاهارت، مدیرعامل LUMA Vision در بیانیه‌ای گفت: «پزشکان برای درمان مؤثر بیماران به داده‌های دقیق و بی‌درنگ در محل مراقبت نیاز دارند. “هدف ما با VERAFEYE ارائه داده‌ها و تصویربرداری مورد نیاز پزشکان در یک سیستم برای درمان موفقیت‌آمیز بسیاری از شرایطی است که بیمارانشان با آن مواجه هستند. می تواند بستری برای تصویربرداری پزشکی برای سال های آینده باشد.”

عکس فوری از بازار

سایر شرکت های ارائه دهنده فناوری 4 بعدی عبارتند از GE Healthcare که پلتفرم Voluson i خود را، یک سیستم سونوگرافی فشرده 4 بعدی برای مراقبت‌های بهداشتی زنان، و شرکت ژاپنی Canon Medical System، که قبلاً Toshiba Medical Systems بود، ارائه می‌دهد که فناوری CT Alphenix 4D با هوش مصنوعی خود را ارائه می‌دهد.



منبع