صندوق علی بابا از شرکت نظارت بر سلامت مستقر در هنگ کنگ PanopticAI حمایت می کند



استارت‌آپ فناوری سلامت مستقر در هنگ‌کنگ PanopticAI، سرمایه اولیه نامعلومی را از دوری که توسط صندوق کارآفرینان هنگ‌کنگ علی‌بابا و شرکای Gobi رهبری می‌شود، جمع‌آوری کرده است. صندوق کارآفرینی HKUST و سایر سرمایه گذاران نیز در این دور شرکت کردند.

چکار میکند

Panoptic AI که توسط محققان دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ تأسیس شده است، راه حل های سلامت دیجیتالی را توسعه می دهد که تجزیه و تحلیل سلامت کل نگر را ارائه می دهد.

محصول شاخص آن، Vitals، یک نرم افزار اندازه گیری عناصر حیاتی بدون تماس بدون تماس با سخت افزار و کم هزینه است. آی تی تغییرات ظریف در رنگ پوست کاربر را از طریق دوربین ثبت می کند که سپس از طریق آن پردازش می شود هوش مصنوعی و پردازش سیگنال برای خواندن کامل و دقیق علائم حیاتی در عرض 30 ثانیه. Vitals در صنایع مختلفی از جمله پزشکی از راه دور، سلامت سازمانی، ساخت و ساز، بیمه، تناسب اندام و سلامت روان استفاده شده است.

این برای چه است

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، PanopticAI از بودجه اولیه خود برای تسریع در دستیابی به تأییدیه های نظارتی و تقویت بیشتر حضور خود در منطقه خلیج بزرگ چین و سایر بازارهای نوظهور استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، با بیمارستان گلنیگلز هنگ کنگ برای نظارت از راه دور سلامت و خرده فروش محلی زیبایی Mannings برای خدمات مشاوره بهداشتی هوشمند ارتباط دارد.

همچنین به دنبال بررسی مشارکت با شرکت های بیمه جهانی برای ارائه راه حل های جدید برای پردازش مستقیم، پذیره نویسی پویا و افزایش تجربه مشتری است.

عکس فوری بازار

سال گذشته در آوریل، HealthBeats، یک استارت آپ فناوری سلامت از سنگاپور، 3 میلیون دلار سرمایه اولیه برای ارائه راه حل نظارت از راه دور سلامت خود به بازارهای بین المللی اختصاص داد.

یکی دیگر از استارتاپ های متمرکز بر نظارت بر سلامت، Sky Labs از کره جنوبی اخیراً 20 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B برای افزایش تجاری سازی خود در ایالات متحده و بریتانیا و گسترش تحقیقات بالینی خود جمع آوری کرده است.