وضعیت تامین مالی سلامت دیجیتال و آنچه سرمایه گذاران به دنبال آن هستند



اورلاندو – در طول نظرات HIMSS24 از جلسه برتر، “استارت آپ های سلامت دیجیتال: مهار نوآوری برای ایجاد اختلال و بهبود ارائه مراقبت”، کارشناسان این قدرت را در یک تیم اجرایی (نه لزوماً یک محصول) و راه حل هایی که نقاط درد ارائه دهندگان را حل می کنند، بیان کردند.

مایکل گریلی، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی در گفت: «یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که ما تمایل داریم آنها را بسیار سنگین ارزیابی کنیم – قدرت و ارتباط تیم اجرایی در درجه اول و مهم‌تر از همه است. شرکای سرمایه شعله ور.

با این حال، گریلی گفت آنچه در حال حاضر پیچیده است، محیط تامین مالی و تامین مالی سلامت دیجیتال است که از نظر تاریخی بد است، به ویژه پس از هجوم عظیم سرمایه در سال 2021 به این بخش.

او گفت: “ما اکنون در این مرحله واقعاً ناخوشایند هستیم. احتمالاً شرکت‌های زیادی ایجاد کرده‌ایم. بسیاری از آنها پیشنهادات محدودی دارند و در تلاش برای جذب در بازار هستند.”

با این حال، سرمایه گذاران به دنبال شرکت هایی هستند که بتوانند به سرعت مقیاس خود را افزایش دهند و برای کاهش هزینه در کوتاه مدت اعتبار بگیرند. داده ها و تخصیص اعتبار برای تأثیر یک پیشنهاد بر بیماران، حیاتی هستند.

به عنوان یک ارائه دهنده، رابی فریمن، معاون سیستم تجربه دیجیتال و مدیر ارشد انفورماتیک پرستاری در Mount Sinai Health System، گفت که وقتی به دنبال شرکت‌هایی برای کار با آن‌ها می‌گردد، روی شرکت‌هایی تمرکز می‌کند که راه‌حل‌های باریک و پلت‌فرم گسترده‌تری دارند که می‌تواند موارد استفاده متعددی را ارائه دهد.

فریمن گفت که با گوش دادن به مصرف کنندگان، بیماران و کارمندان برای درک نقاط درد شروع می شود. سازمان او سپس به دنبال ساختن پلت فرم است یا با جامعه فروشندگان شریک می شود تا ببیند بهترین گزینه برای کوه سینا چیست.

مری بث چالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد تجاری BeeKeeperAI، گفت که استارتاپ مرحله اولیه او مدل کسب و کار خود را بر اساس قابلیت تولید درآمد ساخته است، در حالی که Abhinav Shashank، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران استارتاپ تجزیه و تحلیل داده های سلامت Innovaccer، گفت که شرکت او راه حل خود را برای رسیدگی به یک مشکل خاص طراحی کرده است.

شاشانک گفت: «مردم باید از قبل بدانند که این مشکلی است که ما می خواهیم حل کنیم و این راه حل آن است. چیزی که در چند سال گذشته به نفع ما بوده این است که ما خیلی سریع مهاجرت کردیم.

با این حال، ایجاد تعادل بین نوآوری با حفظ یکپارچگی، فرآیند توسعه دقیقی را می طلبد.

آبیناو گفت: «اگر این یک مشکل حیاتی برای یک سیستم بهداشتی نباشد، مردم تسلیم خواهند شد. به همین دلیل است که ساختن یک استارتاپ فناوری در حوزه بهداشت و درمان بسیار سخت است.

مراقبت‌های بهداشتی بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد و شرکت‌هایی که به اجرای نوآوری‌های خود در مراقبت‌های بهداشتی دیدگاه بلندمدت دارند، موفق‌تر خواهند بود.

برای موفقیت نوآوران مراقبت های بهداشتی زمان می برد و جایگاه هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی آشکارتر می شود، همانطور که نوع سرمایه گذاری در شرکت هایی که از این فناوری استفاده می کنند نشان می دهد.

برای ما، این موضوع با دو عامل مرتبط است: چگونه [the AI offering] از گردش کار بالینی و نحوه پشتیبانی از گردش کار اداری پشتیبانی می کند. گریلی گفت: در حال حاضر، ما روی گردش کار اداری متمرکز هستیم.

“ما این قابلیت را خیلی سریع می بینیم زیرا تیم ها آن را در نقشه راه محصول خود جاسازی می کنند و تاثیر واقعی دارند. یکی از آنها فضای مجوز قبلی است.”

با این حال، گریلی می‌گوید تمرکز Flare Capital Partners بر نوآوری‌هایی است که بلافاصله بر بیماران تأثیر نمی‌گذارند، زیرا در دسترس‌تر و ایمن‌تر به نظر می‌رسند. با این حال، تیم اجرایی یک شرکت برای تامین کنندگان مالی مهم است.

مجری سالی فرانک، رهبر جهانی بهداشت و علوم زیستی در مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها گفت که او و گریلی به سرمایه‌گذاران اجازه داده‌اند ازدواج یک تیم خوب با راه‌حل نه چندان خوب را در نظر بگیرند، نه لزوماً پلتفرم فوق‌العاده‌ای که تیمی نه چندان خوب داشته باشد.



منبع