انجمن پزشکی دیجیتال با گروه‌های صنعتی شریک می‌شود تا برنامه‌های شواهدی برای سلامت دیجیتال ایجاد کند



را انجمن پزشکی دیجیتال (DiMe) از همکاری با موسسه فناوری سلامت پترسون (PHTI)، ZS Associates و سایر گروه‌های صنعتی برای بهبود توسعه و اجرای طرح‌های شواهد یکپارچه (IEPs) برای محصولات سلامت دیجیتال خبر داد.

هدف این همکاری، همسو کردن بهترین شیوه‌های مربوط به ساده‌سازی مسیر تجاری‌سازی محصولات سلامت دیجیتال با ارائه اطلاعات در مورد IEP‌ها، از جمله الزامات نظارتی، ملاحظات تجاری و نیازهای سهامداران کلیدی، مانند تنظیم‌کننده‌ها، پرداخت‌کنندگان، خریداران و کاربران نهایی است. .

اسمیت پاتل: “با شناسایی مسیرهای بازاریابی برای توسعه دهندگان محصولات دیجیتال و مسیرها و شواهد مورد نیاز آنها برای خریداران، ما می توانیم روند توسعه و استقرار را برای نوآوران تسریع کنیم، که به طور جامع و زودهنگام الزامات شواهد خاص را در نظر می گیرد.” معاون مدیر برنامه DiMe در بیانیه ای گفت.

“این منجر به سرمایه گذاری اولیه و اساسی در تولید شواهد می شود که بیش از حد بر تصمیم گیرندگان نظارتی متمرکز شده است و فرصت مطالعات کارآمدتر و موثرتر را که به الزامات همه تصمیم گیرندگان پاسخ می دهد، از دست می دهد.”

روند بزرگتر

این همکاری مبتنی بر تلاش‌های قبلی DiMe است و با هدف ایجاد منابع همسو با سلامت دیجیتال ایالات متحده، سال آینده را شامل می‌شود. مسیرهای نظارتی برای DHP ها و چارچوب تعریف شده از شواهد.

از آنجایی که مراقبت‌های بهداشتی موجی از تحول دیجیتال را تجربه می‌کند، مصرف‌کنندگان را تشویق و متقاعد می‌کند تا از محصولات سلامت دیجیتال استفاده کنند. یک چالش باقی می ماند

سازمان غذا و داروی آمریکا نیز با چالش هایی مواجه است به دنبال تنظیم چشم‌انداز سلامت دیجیتالی است که به سرعت در حال تکامل است، شامل خدمات، برنامه‌ها و ابزارهایی برای بیماران، از درمان دیجیتال تا مدیریت بیماری مزمن.



منبع