کلینیک دیجیتال مستقر در جاکارتا 5 میلیون دلار و بیشتر بودجه سلامت دیجیتال دریافت می کند



Klinik Pintar برای توسعه راه حل کلینیک ترکیبی 5 میلیون دلار به دست آورد

شبکه کلینیک دیجیتال مستقر در جاکارتا، کلینیک پینتار، 5 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری گسترده سری A به رهبری Altara Ventures جمع آوری کرده است.

سابق Medigo، این شرکت خدمات بالینی مختلفی از جمله مشاوره از راه دور و خدمات بهداشتی در خانه ارائه می دهد. این شبکه یک شبکه فناوری متشکل از 22 کلینیک اولیه، تخصصی و شرکتی را اداره می کند.

کلینیک پینتار قصد دارد از سرمایه های جدید خود برای گسترش شبکه و معرفی محصولات جدید استفاده کند. اکنون در حال آماده سازی برای راه اندازی دومین کلینیک تخصصی مغز و اعصاب تا پایان سال است. همچنین اخیراً وارد مراقبت های شرکتی شده و بیش از 12 کلینیک در محل را با یک سازنده خودرو راه اندازی کرده است. علاوه بر این، این شرکت در تلاش است تا مدل‌های SaaS و فیزیکی IT خود را برای ارائه یک پیشنهاد هیبریدی جدید ترکیب کند.


BetterSpace برای توسعه بازی های سلامت روان از قبل آماده شده است

استارتاپ فناوری سلامت روان BetterSpace 54000 دلار بودجه اولیه از PedalStart دریافت کرده است.

این استارت‌آپ که در سال 2022 تأسیس شد، مشاوره، کارگاه‌ها و برنامه‌های مشارکت اجتماعی در مورد سلامت روان ارائه می‌کند.

از سرمایه‌های تازه خود برای توسعه محصولات جدید، از جمله بازی‌ها و جعبه‌های ابزار، افزایش دید بازاریابی، و بهینه‌سازی برنامه‌اش برای دسترسی بیشتر در دستگاه‌ها، از جمله موارد دیگر استفاده خواهد کرد.


یکی دیگر از نامگذاری های موفقیت آمیز FDA ایالات متحده برای هوش مصنوعی پیشگویانه AWAK

شرکت medtech AWAK Technologies مستقر در سنگاپور، دومین ابزار موفقیت آمیز خود را از سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای هوش مصنوعی پیش بینی کننده خود دریافت کرده است.

مدل هوش مصنوعی پیش‌بینی پیشرفت بیماری کلیوی (KDPP) به ارزیابی خطر پیشرفت بیماری کلیوی و شروع درمان جایگزینی کلیه کمک می‌کند. این مدل با همکاری Ever Fortune.AI، یکی از شاخه‌های بیمارستان دانشگاه پزشکی چین توسعه یافته است.

پس از آن، نام FDA دومین نام AWAK است دستگاه دیالیز صفاقی در سال 2019.

AWAK با بیمارستان عمومی سنگاپور همکاری خواهد کرد تا مدل KDPP خود را با استفاده از داده های شناسایی نشده بیمارستان از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی آزمایش کند. این کشور همچنین در حال گفتگوهای پیشرفته ای برای ادغام راه حل های خود با شرکای آمریکایی است.



منبع