پرسش و پاسخ انحصاری: Hims & Hers در EMR اختصاصی آن و MedMatch جدید با قابلیت هوش مصنوعی



شرکت مراقبت مجازی مستقیم به مصرف کننده Hims & Hers Health هفته گذشته راه اندازی یک پیشنهاد جدید مجهز به هوش مصنوعی به نام MedMatch را اعلام کرد که به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نقاط داده ناشناس تولید شده از پایگاه داده مشتریان شرکت را ارائه می دهد و هدف آن کمک به متخصصان سلامت روان در شناسایی درمان های مناسب برای بیماران است.

دکتر پاتریک کارول، افسر ارشد پزشکی در Hims & Hers، با او به گفتگو نشست MobiHealthNews برای بحث در مورد EMR داخلی شرکت و اینکه چگونه مجموعه داده‌های مشتری آن MedMatch را تقویت می‌کند.

موبی سلامت نیوز: درباره MedMatch و نحوه عملکرد آن به من بگویید.

دکتر پاتریک کارول: من در ژوئن 2019 به Hims & Hers آمدم. من تا حدودی بیشتر از یک پس زمینه سنتی مراقبت های بهداشتی آمده ام. من به مدت پنج سال مدیر ارشد پزشکی در Walgreens بودم و سپس، قبل از آن، به مدت 30 سال پزشک مراقبت های اولیه بودم. من برخی از سیستم های بهداشتی را رهبری کردم. من یک CMO را رهبری کردم. بلکه برخی از گروه های بزرگ و چندتخصصی. DNA من مراقبت اولیه است. بنابراین، من به تازگی دیدم که کاری که Hims & Hers حتی در سال 2019 انجام می‌داد واقعاً منحصربه‌فرد است، می‌دانید که چگونه از فناوری در یک محیط مراقبت مجازی برای ارائه مراقبت واقعاً با کیفیت بالا استفاده می‌کنید و نه تنها مشکل دسترسی را حل می‌کنید، بلکه واقعاً به دست می‌آورید. به مراقبت های بهداشتی شخصی برای مردم.

من در مورد MedMatch صحبت خواهم کرد. اما احتمالاً باید چند دقیقه در مورد EMR خود صحبت کنیم که واقعاً نوآورانه است و با شش EMR متفاوتی که من در دوران حرفه‌ای خود داشتم از جمله Cerner و Epic و ظلم میلیون‌ها کلیک متفاوت است.

MedMatch جذاب است، و دلیل اینکه ما قادر به انجام این کار هستیم، و آزمایش بتا در سلامت روان است، اما ما می‌توانیم آن را برای هر یک از عمودی‌های من انجام دهیم، این است که برخلاف دنیایی که من تمرین کردم. در مراقبت های اولیه، من یک بیمار را به عنوان پزشک خانواده می بینم. آنها با شکایت یا پیگیری برای چیزی مانند فشار خون بالا یا دیابت مراجعه می کردند. من با آنها صحبت می کردم. من به تاریخچه گذشته آنها نگاه می‌کنم، می‌دانید، EMR خود را که در آن زمان نسخه‌ای از Epic بود، مرور می‌کردم و سپس در مورد اصلاحات دارویی تصمیم می‌گرفتم.

و من یک نسخه برای آنها تهیه می کردم، و آن نسخه به یک CVS، یا Walgreens، یا یک داروخانه محلی می رفت، و آنها آن را پر می کردند. من نمی دانستم که آیا آنها به دارو پایبند هستند یا نه. بنابراین واقعاً یک سیستم عمودی نبود… و سپس ممکن است آنها را در سه تا شش یا حتی 12 ماه دیگر ببینم. بنابراین، من نمی دانستم در این میان چه خبر است. نمی‌دانستم آنها به دارو پایبند هستند یا نه، و نیمی از داده‌های مربوط به داروخانه، داروها و بررسی‌ها را از دست داده بودم. مگر اینکه مشکل اساسی داشتند، با من پیگیری نکردند.

بنابراین آنچه ما در Hims & Hers داریم واقعاً منحصر به فرد است زیرا ما یک سیستم بهداشتی کاملاً عمودی هستیم. بنابراین، شخصی در واقع با یک مشکل سلامتی خاص وارد پلتفرم ما می شود. ما محتوا را ارائه می دهیم. به عبارت دیگر، اگر بیایند و سلامت روان باشد، یا بیایند و اختلال عملکرد جنسی داشته باشند، یا ریزش مو داشته باشند، می توانند همه چیز را از طریق بسیاری از طرح های بهینه سازی موتور جستجوی ما و محتوایی که آنلاین قرار می دهیم، بخوانند. .

و سپس می آیند، و در واقع یک گردش کاری را می گذرانند که بسیار ساختار یافته است، و همه سوالات برای به دست آوردن اطلاعات ضروری برای آنها طراحی شده است. این گردش کارها و پروتکل ها نه تنها توسط پزشکان خودمان، بلکه توسط متخصصان ملی ساخته شده است. و بنابراین هر سؤال اساسی پرسیده می شود، و آنها پاسخ می دهند، و سپس بر اساس اینکه آیا آنها برای پلت فرم ما مناسب هستند یا نه، تصمیم می گیریم. اگر آنها از آن غربالگری عبور کنند، اگر به نظر می رسد که ممکن است از آن داروها بهره مند شوند، اگر ناهمزمان باشد، آن ویزیت در صف قرار می گیرد که بیشتر بازدیدهای ما انجام می شود، یا ویزیت ویدیویی ناهمزمان تنظیم می شود.

بنابراین، این تعامل بین مشتری، بیمار و ارائه‌دهنده، ما بیش از 600 ارائه‌دهنده در هر 50 ایالت داریم، و سپس از طریق آن ارتباط از سوی مشتری، بیمار و ارائه‌دهنده تصمیم گرفته می‌شود که آیا آنها واجد شرایط دارو هستند یا خیر. آیا برای آنها مفید خواهد بود، و سپس تمام عوارض جانبی از نظر دارو از بین می رود، و سپس تمام اطلاعات در مورد اینکه چه زمانی باید انتظار بهبودی داشته باشیم، نشان می دهد که چه زمانی باید با ما پیگیری کنیم. اما ما فقط این را به شانس نمی گذاریم. نسخه در واقع به، می دانید، 80٪ از نسخه های ما در حال حاضر توسط داروخانه های اختصاصی ما پر می شود. و بنابراین، ما دید کاملی در مورد پایبندی به دارو داریم، که من هرگز به عنوان یک پزشک مراقبت اولیه نداشتم.

علاوه بر این، به طور منظم، بسته به شرایط، فرکانس توسط شرایط تعیین می شود. ما به طور منظم ارتباط برقرار می کنیم. به عنوان مثال، در مورد سلامت روان، آنها از طریق برنامه ما برای مستندسازی GAD-7 ها چک-این می کنند [General Anxiety Disorder 7 questionnaires] و PHQ-9s [Patient Health Questionnaires]. بنابراین آنها در ابتدا این کار را زمانی که روی پلت فرم سلامت روان وارد می‌شوند، انجام می‌دهند، اما سپس ما می‌توانیم کل سفر آنها را طی سال آینده، دو سال، سه سال ببینیم که آیا آنها در حال بهبود هستند یا نه، و این اطلاعات به دست می‌آیند. به ارائه‌دهنده، و سپس آنها می‌توانند در مورد تعدیل دارو یا اینکه آیا به پیگیری زودتر نیاز است یا هر شکلی از تشدید که باید رخ دهد، تصمیم بگیرند.

اما اساساً کاری که ما انجام می دهیم این است که میلیون ها نقطه داده داریم که از یک سیستم کاملاً عمودی می آیند. بنابراین ما بینشی نسبت به مشخصات دموگرافیک، سابقه پزشکی و داروهای قبلی بیمار داریم. به عنوان مثال، در مورد سلامت روان، تجربه قبلی، و عوارض جانبی با SSRI [selective serotonin reuptake inhibitors] یا SNRI ها [serotonin and norepinephrine reuptake inhibitors] در گذشته. و سپس ما مستنداتی داریم که از آن به دست می‌آیند، آن نقاط داده‌ای که از آن به دست می‌آیند، نسخه‌ای که تولید می‌شود، و سپس پیگیری از نظر اثربخشی از طریق بررسی‌های منظم ساختاریافته. و سپس از آنجایی که تکمیل داروخانه را انجام می دهیم، پایبندی داروخانه را نیز داریم.

بنابراین وقتی آن میلیون‌ها نقطه داده را دارید، می‌توانید تصور کنید که برای کسی که در یادگیری ماشینی یا هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، مانند گنجینه‌ای است. آنها در واقع می توانند تمام آن اطلاعات را دریافت کنند و سپس شناسایی کنند، به عنوان مثال، در مورد سلامت روان، این تست بتا ما است، که SSRI به طور خاص برای افراد با نحوه پاسخ دادن به سؤالات، با پیشینه، با جمعیت شناسی، با تجربه قبلی آنها از نظر شرایط است. از عوارض جانبی، چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نیست، کدام SSRI به احتمال زیاد برای آن بیمار خاص موثر است.

بنابراین، بسیار شخصی می شود. و سپس، کاری که ما انجام می‌دهیم این است که به آن ارائه‌دهنده پیشنهاد می‌کنیم، ارائه‌دهنده در نهایت تصمیم می‌گیرد که کدام دارو را انتخاب کند، و ما فقط داروهای ژنریک را انجام می‌دهیم. بنابراین SSRI ها، SNRI ها، Wellbutrin. اما بر اساس داده‌هایی که ما در اختیار داریم، به ارائه‌دهنده راهنمایی‌هایی داده می‌شود که احتمال دارد این دارو به روشی سریع‌تر با این بیمار کار کند. بنابراین این اساساً همان چیزی است که ما در MedMatch ایجاد کرده ایم.

ما در روزهای اولیه آن هستیم، اما سیگنال‌های واقعاً مثبتی را می‌بینیم، و سپس می‌توانیم آن را به هر یک از بخش‌های عمودی خود منتقل کنیم تا واقعاً داروهای خاص را شخصی‌سازی کرده و شناسایی کنیم، حتی دوزهای خاصی از آنچه برای آنها مفید است. آن بیمار بر اساس تمام نقاط داده ای که داریم.

MHN: هوش مصنوعی از داده های مشتریان فعلی شما استفاده می کند. دقیقاً چه نوع داده هایی در رابطه با سلامت روان به ارائه دهندگان مراقبت کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرند؟

کارول: چیزی که ما ایجاد کرده‌ایم راهی است که می‌توان آن‌ها را در زمان واقعی برای آن بیمار خاص برای پیشینه‌شان مشاهده کرد، و آن را با تمام مجموعه داده‌های ما مقایسه کرد، که احتمالاً کدام دارو برای آن بیمار مؤثر است. و بنابراین آن را آشکار می کند و پیشنهاد می دهد. باز هم، ارائه‌دهنده، به دلایل مختلف، می‌تواند بگوید، “خب، خوب، متوجه شدم، اما می‌خواهم کار متفاوتی انجام دهم” که خوب است. اما من فکر می‌کنم اساساً به آن‌ها پاسخ نسبی به این آزمایش می‌دهد که کدام دارو بر اساس تمام داده‌های ناشناس که آنها در حال بررسی هستند، کار می‌کند، و ما آن را مستقیماً به ارائه‌دهندگان خود ارائه می‌کنیم.

و بنابراین ما در حال حاضر این کار را با ارائه دهندگان انجام می دهیم – آن را آزمایش می کنیم. و ما نظرات بسیار مثبتی را در مورد یک مدل تکراری دریافت کرده‌ایم، اگرچه، همانطور که همه این مدل‌های هوش مصنوعی هستند، با گذشت زمان بهتر می‌شوند. نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید این است که ما فقط به ارائه دهنده نمی گوییم: “شما باید این دارو را تجویز کنید.” ما فقط به آنها سرنخ می دهیم. تقریباً مثل این است که … در آزمون تقلب نکنید، اما حداقل به آنها اجازه دهید بدانند که این احتمال بیشتر از دیگری مؤثر است.

MHN: این شرکت قصد دارد MedMatch را در سراسر پلتفرم خود در مقطعی فراتر از سلامت روان عرضه کند، درست است؟ آیا میدانی دارید که چه زمانی ممکن است این اتفاق بیفتد؟

کارول: من توپ کریستالی روی آن ندارم. ما قطعاً می‌خواهیم سلامت روانی را با MedMatch کامل کنیم، زیرا در واقع به آن به عنوان یکی از همه بخش‌های عمودی خود با بیشترین تنوع از نظر دارو، صادقانه نگاه می‌کنیم.

همچنین سخت‌ترین تصمیم برای ارائه‌دهندگان است، می‌دانید، آیا از این SSRI استفاده می‌کنید، در مقابل SNRI، در مقابل بوپروپیون، و همانطور که می‌دانید از PDE5 پیچیده‌تر است. [Phosphodiesterase 5]که، مطمئناً می‌دانید، سیالیس ژنریک وجود دارد، که اثر طولانی‌تری دارد، داروهای عمومی از نوع ویاگرا که اثر کوتاه‌تری دارند… آنقدرها هم پیچیده نیست. بنابراین من فکر می کنم آنچه که ما به آن نگاه می کنیم کدام است [vertical] می تواند بیشترین سود را برای مشتریان خود در سریع ترین زمان داشته باشد، و کدام یک، برای ارائه دهندگان ما، ارزش دارد که آنها را بیشتر راهنمایی کنیم.

MHN: آیا چیزی وجود دارد که بخواهید اضافه کنید که هنوز باید آن را پوشش دهیم؟

کارول: من فکر می کنم نتیجه کاری که ما در این زمینه فناوری انجام می دهیم و واقعاً مورد توجه قرار نمی گیرد این است که ما EMR اختصاصی خود را ساختیم. بنابراین، زمانی که شرکت شروع به کار کرد، ما این انتخاب را داشتیم که به یک محصول خارج از قفسه در مقابل ساختن خودمان برویم، اما همانطور که می بینید، کاری که ما انجام می دهیم نسبتاً منحصر به فرد است. این نه تنها مجازی است، بلکه بسیاری از آن ناهمزمان هستند، اما ما همزمان نیز انجام می دهیم، و این پلتفرمی است که به طور خاص برای آن تعامل بین مشتری و ارائه دهنده طراحی شده است. و ما از زنجیره‌ای که فقط باید صورت‌حساب و کدنویسی را انجام دهیم، رها شده‌ایم، زیرا اساساً این همان کاری است که EMR‌ها انجام می‌دهند. آنها ماشین های صورتحساب و کدگذاری هستند. و بنابراین کاری که ما توانسته ایم انجام دهیم این است که این EMR را با دستورالعمل های داخلی ایجاد کنیم که به ما امکان می دهد واقعاً یک مشتری عالی و همچنین تجربه ارائه دهنده ارائه دهیم.

و بخش دیگری از EMR که مردم متوجه نمی‌شوند این است که وقتی شما چیزی شبیه به آن را در داخل می‌سازید، ما می‌توانیم کیفیت را به روشی بسیار قوی‌تر دنبال کنیم، زیرا اتفاقی که می‌افتد این است که ما می‌توانیم ارائه‌دهندگانی را شناسایی کنیم که ممکن است از دستورالعمل ها پیروی نکنید، زیرا همه اینها در EMR ما ساختار یافته است و ما در واقع می توانیم آنها را درجه بندی کنیم. در سال گذشته، ما بیش از 50000 بررسی برخورد را بر اساس تعامل آنها با بیماران انجام دادیم، اما آیا آنها داروی مناسب را تجویز می کنند؟ آیا آنها یادداشت منسجمی در آن نمودار می گذارند؟ آیا آنها پیگیری مناسبی را ارائه می دهند؟

زمانی که گروه‌های بزرگ پزشکی را رهبری می‌کردم، هرگز EMR نداشتم که واقعاً بتواند کیفیت را به عنوان بخشی از آن تعبیه کند، و سپس تجربه‌ای را ارائه دهد که هم توسط مشتریان و هم توسط ارائه‌دهندگان ما به خوبی مورد استقبال قرار گیرد، زیرا آنها تمام وقت خود را صرف نمی‌کنند. انجام مستندات صورتحساب و کدگذاری آنها وقت خود را صرف پیروی از دستورالعمل‌ها می‌کنند و مطمئن می‌شوند که معیارهای کیفیتی که ما تنظیم کرده‌ایم را رعایت می‌کنند.

همانطور که شرکت توسعه می یابد، همانطور که ما خدمات جدیدی را اضافه می کنیم، می توانیم آنها را در سطل قرار دهیم، و فقط انعطاف پذیری زیادی برای انجام این کار داریم. همانطور که می توانید تصور کنید، ما همچنین باید مهندسان زیادی را برای آن استخدام کنیم. اما غیر از این است که ما باید به یکی از فروشندگان سنتی برگردیم و بگوییم: “می توانید این را تنظیم کنید؟ آیا می توانید آن را تنظیم کنید؟” صادقانه بگویم، من فکر نمی‌کنم که آنها تا به امروز یک EMR راه‌اندازی نکرده‌اند که واقعاً در دنیای دیجیتال، سلامت مجازی و دنیای ناهمزمان به خوبی کار کند. بنابراین این برخی از کارهای هیجان انگیزی است که ما فقط روی EMR خود انجام می دهیم. و پس از آن MedMatch فقط یک بسط استفاده از برش های فناوری ما برای جمع آوری آن نقاط داده برای ارائه مراقبت بهتر است.



منبع