پرسش و پاسخ: GoodRx در مورد مشارکت برای کاهش قیمت دارو



شرکت صرفه جویی در هزینه نسخه GoodRx با زنجیره خواربار فروشی Publix همکاری کرد تا پلتفرم GoodRx Gold این شرکت را به مشتریان Publix برساند.

پلتفرم گلد صرفه جویی در داروهای تجویزی و همچنین گزینه های بهداشت از راه دور، از جمله بازدید از ارائه دهنده و قرار ملاقات با داروخانه از راه دور ارائه می دهد.

داگ هیرش، بنیانگذار و افسر ارشد در GoodRx، با او به گفتگو نشست MobiHealthNews برای بحث در مورد مشارکت و آنچه GoodRx برای سال 2024 برنامه ریزی کرده است.

موبی سلامت نیوز: آیا می توانید در مورد مشارکت GoodRx و Publix به من بگویید؟ این چگونه دسترسی به پایگاه مصرف کننده Publix را افزایش می دهد؟

داگ هیرش: GoodRx Gold بهترین GoodRx است. این یک برنامه عضویت است که در آن مصرف کنندگان در goodrx.com یا از طریق برنامه تلفن همراه ما ثبت نام می کنند و به قیمت های فوق العاده پایین دسترسی پیدا می کنند که به آنها امکان می دهد اساساً راه حل های مقرون به صرفه برای مراقبت از خود پیدا کنند.

این واقعاً می تواند هزینه های پرداختی مصرف کنندگان را کاهش دهد، خواه بیمه درمانی داشته باشند یا حتی اگر نداشته باشند. اغلب اوقات، مردم فکر می‌کنند که GoodRx فقط برای افرادی است که بیمه ندارند، اما حتی اگر بیمه سلامت داشته باشید، می‌توانیم قیمت‌های پایین واقعا باورنکردنی را پیدا کنیم.

همچنین اگر نمی‌توانید به پزشک مراجعه کنید و می‌خواهید از طریق زوم با کسی که می‌شناسید، ویزیت از راه دور با تخفیف ارائه می‌دهیم، و در Albertsons، CVS، Safeway و البته اکنون… در Publix نیز کار می‌کند. 1200 داروخانه Publix.

MHN: این دقیقاً چگونه برای مصرف کنندگان Publix کار می کند؟ اگر من مشتری Publix هستم، آیا از طریق آنها برای GoodRx ثبت نام می کنم یا از طریق GoodRx ثبت نام می کنم؟

هیرش: شما در وب سایت GoodRx ثبت نام می کنید.

شما فقط به چند سوال پاسخ می دهید و به ما می گویید که هستید، و اساساً یک کارت دریافت می کنید که یا در برنامه تلفن همراه است، یا اگر ترجیح می دهید یک کارت را در کیف پول خود قرار دهید، یک کارت فیزیکی دریافت خواهید کرد. . و سپس، درست مانند کارت‌های بیمه‌تان، همان اعدادی را دریافت می‌کنید که کسی با بیمه خواهد داشت. شما فقط آن را به معنای واقعی کلمه وارد می‌کنید، آن را به داروساز نشان می‌دهید، آن‌ها آن را در پرونده می‌گذارند، و سپس از GoodRx برای همه تراکنش‌های شما استفاده می‌کنند.

به همان روشی کار می کند که بیمه و داروسازان می دانند چیست. وقتی به داروخانه می روید هیچ مشکلی وجود ندارد.

MHN: آیا می توانید در مورد برخی از نسخه هایی که با GoodRx Gold ارائه می شوند صحبت کنید؟ آیا انسولین تحت پوشش است؟

هیرش: GoodRx Gold واقعا برای داروهای ژنریک بهترین است. حدود 90 درصد از داروهایی که مصرف‌کنندگان در این کشور پر می‌کنند ژنریک هستند، و اینجاست که بیشترین تنوع قیمت وجود دارد، جایی که، حتی با بیمه، می‌توانید قیمت‌های فوق‌العاده گرانی پیدا کنید.

بنابراین، بیشتر بر داروهای ژنریک تمرکز دارد. در GoodRx برای چندین دارو صرفه جویی وجود دارد. شما اغلب می توانید پس انداز زیادی برای داروهای مارک یا ژنریک پیدا کنید. اما من حدس می‌زنم این بستگی به داروی فردی و اغلب دوز و شکل فردی دارد که شما به دنبال آن هستید. اما باز هم برای هزاران دارو موثر است و برای اکثریت قریب به اتفاق داروهایی که مصرف کنندگان به دنبال پر کردن آنها هستند، کار می کند.

MHN: آیا می توانید در مورد پیشنهادات بهداشتی از راه دور GoodRx Gold به من بگویید؟

هیرش: ما ده ها سرویس داریم که می توانید از آنها کمک بگیرید.

می دانید، همه چیز از آزمایش مراقبت عمومی و غربالگری پوست و دوباره پر کردن داروی مو، آزمایش بارداری، عفونت های قارچی وجود دارد. منظورم این است که اساساً یک سری دلایل مختلف یا مشکلات احتمالی وجود دارد که پزشکان ما می توانند اساساً با شما تلفنی صحبت کنند یا با رایانه با شما صحبت کنند و اساساً، اگر نسخه لازم باشد، می توانند آن را در واقع به داروخانه تجویز کنند. و البته پس از آن می توانید از تخفیف طلای خود برای دریافت آن استفاده کنید. من باید واضح بگویم که GoodRx می تواند توسط هر کسی استفاده شود، اما Gold قیمتی با تخفیف به شما می دهد.

MHN: GoodRx چه چیزی در افق 2024 دارد؟

هیرش: داروهای ژنریک وجود دارد که من و شما در مورد آنها صحبت کرده ایم، اما ما همچنین یک تجارت به سرعت در حال رشد در مورد داروهای برند داریم، داروهایی که در سرفصل ها در مورد آنها می خوانید 1000 یا 10000 دلار هستند. ما می توانیم داروهایی را با قیمت پایین 0 دلار پیدا کنیم.

ما به بهبود روابط خود با خرده فروشانی مانند Walgreens، CVS، و Walmart – اینها داروخانه‌هایی در آمریکا هستند که در آنها روابط عمیق‌تر و بهتری داریم، که منجر به منفعت مصرف‌کننده می‌شود، نه فقط برای قیمت، بلکه برای راحتی.

و سپس، ما نیز این روزها GoodRx را مستقیماً در بسیاری از طرح های بیمه ادغام می کنیم. بنابراین، اگر کارت بیمه دارید، در برخی موارد، می توانید از مزایای قیمت پایین تر توسط GoodRx که به طور خودکار در کارت بیمه شما تعبیه شده است، بهره مند شوید. بنابراین، شما حتی نیازی به ثبت نام ندارید. لازم نیست به وب سایت ما بروید یا کوپن چاپ کنید. شما به معنای واقعی کلمه فقط می توانید کارت بیمه خود را ارائه دهید، اگر در یک طرح واجد شرایط هستید، و کمترین قیمت GoodRx یا بیمه خود را دریافت خواهید کرد.



منبع