گزارش فرماندار، رهبران آیداهو را در مورد شکاف ها و نیازهای سلامت رفتاری توضیح می دهد


بخش سلامت رفتاری در DHW اخیراً گزارشی سالانه از طرف شورای برنامه ریزی سلامت رفتاری آیداهو منتشر کرده است، شورایی متشکل از 21 عضو که توسط فرماندار منصوب شده و مأموریت دارد از افرادی که دارای مشکلات سلامت رفتاری هستند، حمایت کند. این گزارش که State of Mind نام دارد، موفقیت ها و چالش های پیش روی سلامت رفتاری در آیداهو را شرح می دهد.

مسائل مربوط به سلامت رفتاری زندگی آیداهوایی‌ها را به روش‌های مختلف تحت تأثیر قرار می‌دهد، و این گزارش مشارکت‌های حیاتی میان دفتر سیاست‌گذاری مواد مخدر آیداهو، بخش اصلاحات نوجوانان، وزارت اصلاح آیداهو، و سه بخش DHW: خانواده و خدمات اجتماعی، Medicaid را شرح می‌دهد. و سلامت رفتاری.

این گزارش تعدادی از چالش‌های سلامت رفتاری مداوم و منحصربه‌فرد برای آیداهو را که در سال مالی آینده پیش می‌رود، شرح می‌دهد:

دسترسی سراسری به ارائه دهندگان درمان برای سلامت روان و اختلالات مصرف مواد همچنان در تلاش است تا نیازهای افراد را برآورده کند.

  • خدمات بهداشت رفتاری برای کودکان باید به بهبود ادامه یابد، از جمله اقدامات پیشگیری و مداخله زودهنگام.
  • یافتن مسکن پایدار و حمل و نقل در دسترس برای افرادی که به سلامت روان و نیازهای اختلال مصرف مواد مبتلا هستند، چالش برانگیز است.
  • افزایش دسترسی به ابتکارات آموزشی و پیشگیری از اختلال مصرف مواد ضروری است.
  • حمایت های همتا و مراقب مانند آموزش، آموزش، و حمایت عاطفی به ارتقای بهبودی مداوم کمک می کند.
  • آموزش ضد انگ و رویدادها و آموزش های آگاهی از سلامت رفتاری باید در همه مناطق برگزار شود تا به تشویق افراد در هر سنی که به سلامت رفتاری نیاز دارند کمک کند تا مراقبت های مورد نیاز خود را جستجو کنند.
  • آموزش مداخله در بحران برای افسران مجری قانون، امدادگران اولیه، مربیان و عموم مردم می تواند به کاهش تشدید بحران ها و ایجاد ارتباطات کمک کند.
  • خدمات بهداشت روان جانبازان باید برای رفع نیازهای کسانی که خدمت کرده اند و با مسائل بهداشت رفتاری دست و پنجه نرم می کنند، گسترش یابد.

ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با فرماندار، قوه مقننه و سایر سازمان های ایالتی هستیم، زیرا همچنان به کار در جهت مدلی پایدار برای بهبودی و بهبود تداوم مراقبت های آیداهو ادامه می دهیم.

این گزارش در اینجا موجود است: https://publicdocuments.dhw.idaho.gov/WebLink/DocView.aspx?id=28343&dbid=0&repo=PUBLIC-DOCUMENTS

بخش سلامت رفتار اخیرا پادکستی را راه اندازی کرده است و قسمت افتتاحیه بر گزارش فرماندار متمرکز است. می توانید پادکست را در یوتیوب از اینجا گوش دهید: https://youtu.be/nvK9nFWNP5I

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. در healthandwelfare.idaho.gov بیشتر بیاموزید.



منبع