10 نکته برای کاهش وزن – ما از داروخانه مراقبت می کنیم


راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. هر کتاب یا شخصی می تواند راه های زیادی را برای این کار پیشنهاد دهد. کاهش وزن نیز بستگی به فرد به فرد و شرایط پزشکی یا عادت های او دارد.

1. صبحانه با پروتئین بالا

صبحانه ای با پروتئین بالا همیشه برای کنترل کربوهیدرات ها مفید است. کربوهیدرات در بدن انسولین تولید می کند.

افزایش سطح انسولین به بدن ما سیگنال تجمع و سوزاندن چربی می دهد کربوهیدرات هابه انسولین همچنین باعث ذخیره انرژی در سلول های چربی می شود ، به این معنی که دیگر سلول ها مورد غفلت قرار می گیرند

2. مصرف کمتر نوشیدنی های شیرین و آب میوه ها

برای کاهش وزن باید از نوشیدنی های شیرین مانند نوشیدنی های سرد یا آب میوه با قند اضافه اجتناب شود.

در صورت امکان ، از آب میوه های بسته بندی شده پرهیز کنید ، آب میوه ها و سبزیجات با کیفیت و واقعی را در خانه درست کنید.

3. روزانه آب بیشتری بنوشید

مطالعات نشان می دهد که نوشیدن مقدار زیادی آب در روز نیز در کاهش چربی مفید است. نوشیدن آب 30-40 دقیقه قبل از غذا نیز برای کاهش چربی مفید است.

بعد از غذا یا همراه غذا آب ننوشید زیرا معده نمی تواند غذا را هضم کند.

4. غذاهای کاهش وزن را جایگزین کنید

فردی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد باید غذاهای روزانه خود را با غذاهای مناسب برای کاهش وزن زیرنویس کند.

مقدار و نوع غذای مصرفی نیز مهم است. سیب زمینی که به عنوان پوره سیب زمینی یا پنیر کشک مصرف می شود برای کاهش وزن مفید است ، اما چیپس سیب زمینی یا سیب زمینی سرخ کرده ، حبوبات سرخ شده هر نوع دیگری از سیب زمینی سرخ شده است که برای کاهش وزن مناسب نیست.

5. غذاهای دارای فیبر بالا را ترجیح دهید

فیبر محلول در سبوس جو ، جو ، آجیل ، دانه ها ، لوبیا ، عدس ، نخود فرنگی و برخی میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

همچنین در دانه های کک یافت می شود ، یکی از رایج ترین آنها فیبر متمم. برخی از انواع فیبر محلول می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک کند.

فیبر نامحلول در غذاهایی مانند سبوس گندم ، سبزیجات و غلات کامل وجود دارد.

6- کافئین بیشتری بنوشید

افزودن روزانه چای و قهوه سطح کافئین را در بدن افزایش می دهد. مصرف کافئین باعث افزایش متابولیسم در بدن می شود

7. به جای غذاهای فرآوری شده غذاهای کامل بخورید

غذاهای کامل تصفیه نشده و گیاهی هستند که فرآوری نشده یا کمتر تصفیه شده یا فرآوری شده اند. غلات کامل ، سبزیجات و میوه ها بهترین نمونه از غذاهای کامل هستند.

8. بیشتر بجوید

شرق به آرامی کلید هضم آسان است ، که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می کند. افرادی که گوارش ضعیفی دارند نسبت به افرادی که سیستم گوارشی خوبی دارند به افزایش وزن عادت می کنند.

9. بیشتر بخوابید

خواب راحت شبانه نیز یکی از عوامل کاهش وزن است. فرد 18 تا 40 ساله باید 8 ساعت بخوابد.

10. برداشتن را شروع کنید

سوزاندن کالری نیز مهم است ، می توانید یوگا ، دویدن یا دوچرخه سواری انجام دهید. پیاده روی سریع همیشه برای شروع خوب است. 10 تا 30 دقیقه تمرین بستگی به این دارد که آیا می خواهید یک روز وزن کم کنید.

قرص های لاغری

تعداد زیادی قرص کاهش وزن با نام ها و مارک های مختلف در بازار وجود دارد. ما Orlistat (عمومی Xenical) داریم

سلب مسئولیت:

تنها هدف Wecare-all.com این است که اطمینان حاصل کند که مصرف کنندگان آن اطلاعات تأییدشده ، دقیق و قابل اعتماد را دریافت می کنند. با این حال ، اطلاعات موجود در اینجا جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این ممکن است همه عوارض جانبی احتمالی ، تداخلات دارویی ، یا هشدارها یا هشدارها را پوشش ندهد. لطفاً با پزشک خود مشورت کنید و در مورد هر گونه سوال پزشکی یا دارویی که دارید مشورت کنید. ما می خواهیم از رابطه پزشک و بیمار حمایت کنیم نه جایگزین آن.