با علائم کمبود کلسیم بیشتر آشنا شوید


بدن ما همانند یک ماشین است. این ماشین به سوخت برای حرکت نیاز دارد. سوخت بدن انسان دچار مشکل می شوند. باید چهار گروه اصلی را به بدن خود. عنوان غذا ، باید انواع معدنی و ویتامین را نیز مصرف کنید. قصد داریم تا درباره مواد معدنی مهم ، یعنی کلسیم با شما صحبت کنید. شاید تصور کنید این ماده معدنی ، اهمیت خاص. در حال است که کلسیم اثر مخربی بر بدن شما خواهد شد. ادامه شما را با کمبود کلسیم بیشتر آشنا کنید.

استئوپنی چیست؟

از دستدادن قدرت استفاده از و ضعف شدید بیش از حد مجاز است. که شما کلسیم را کمی کنید ، این بیماری در بدن شما بروز پیدا کرد. که تحت تاثیر کلسیم تراکم استخوانی شما را به شدت کاهش داده اید پیدا کنید. مرحله اول کاهش تراکم استخوانی ، استئوپنی است. در مرحله بعدی ، بدن شما دچار مشکل پوکی می شود. شما باید با دانستن کمبود کلسیم خود ، پیش حادثه آن را علاج کنید.

علائم کمبود کلسیم چیست؟

  • حالت غش ؛
  • مشکل در بلعیدن ؛
  • ناخن های شکننده و ضعیف ؛
  • اشتهای کم ؛
  • من
  • گرفتگی ماهیچه ؛
  • احساس سوزش سر انگشتان ؛
  • به
با علائم کمبود کلسیم بیشتر آشنا شوید

علائم کمبود شدید کلسیم در بدن چیست؟

  • فشار خون و نامنظم‌بودن ریتم های قلبی ؛
  • تاخیر در رشد و تکامل کودکان ؛
  • پوکی استخوان ؛
  • لختهدشدن خون ؛
  • آب مروارید ؛
  • خارش مزمن ؛
  • خشکی پوست ؛
  • من
  • تغییر صدا و گرفتگی حنجره ؛
  • درد قفسه سینه ؛
  • نارسایی قلبی ؛
  • دندان پوسیدگی ؛
  • افسردگی و اضطراب ؛
  • من
  • سردگرمی ​​های ذهنی.
با علائم کمبود کلسیم بیشتر آشنا شوید

تفاوت کاهش مصرف کلسیم و کاهش جذب کلسیم چیست؟

درباره کمبود کلسیم ، دو عامل وجود دارد. عامل اول ، کاهش مصرف کلسیم است. اثر در دست شما و بر روی آن کنترل می شود. شما خودتان کلسیم کمتری را به بدن خود رساندهیداید. عامل دوم ، کاهش جذب کلسیم است. این یعنی شما کلسیم کافی مصرف نیازید ؛ کلسیم آنطور که باید بدن شما را جلب کند. زمانی که کلسیم جذب نشود ، طبیعتاً دفع کرد. دفع شدید کلسیم باعث آسیب به همه نیز خواهد شد. باعث بروز مشکلات مختلف کمبود کلسیم نیز شد.

عامل کاهش جذب کلسیم چیست؟

  • کمبود ویتامین دی در بدن ؛
  • مصرف فراوان سدیم ؛
  • کمبود منیزیم ؛
  • مصرف فراوان فسفر مثل نوشابه ؛
  • بیماریهای کلیوی ؛
  • مصرف مواد مخدر ؛
  • عملکرد نامناسب پاراتیروئید.
با علائم کمبود کلسیم بیشتر آشنا شوید

چگونه از مشکلات کاهش کلسیم در بدن انجام دهیم؟

باید یک منبع مهم را در برنامه غذایی خود قرار دهید. یکی از بهترین منابع کلسیم در برنامه غذایی ، لبنیات. هر نوع از لبنیات ، کلسیم فراوانی دارند. در عین حال برخی از لبنیات ، بیشتر کلسیم بیشتر. در بین لبنیات ، کشک بیشتر کلسیم را مثال بزنید. این وجود شما عاملید فراوانی از شیر را در هنگامصورت روزانه مصرف کنید. برای سلامت و استخراج ، باید حداقل روزی دو لیوان شیر مصرف کنید. توجه داشته باشید مصرف زمانی که بدن شما کم باشد ، اصلاً فایده داشته باشید. در حال حاضر باید از مواد مصرفی مانند دی و منیزیم ، جذب کلسیم کمک کنید. همچنین مصرف نوشابه را کاهش دهید تا سالم.

خب دوستان نظر شما در مورد کاهش کاهش کلسیم چیست؟ شما کدام یک را تجربه می کنید؟ شما در طول هفته چند بار نوشابه مصرف کنید؟ و تجربیات خود را ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.