تعادل ، سلامتی و خوبی ها! | ارتباط تناسب اندام


هدف ما به عنوان جامعه تناسب اندام ترویج ذهن ، بدن و روح سالم است – و نه ، منظور ما ارواح ترسناک نیست. در این ماه به قدرت تفکر مثبت پرداختیم. همه چیز از خوردن یک رژیم غذایی سالم تا یافتن م effectiveثرترین روال تا هرگونه تمرین که همه از یک ذهنیت قوی و مثبت ناشی می شود. زیرا چگونه می توانید به دستاوردهای بزرگی دست یابید اگر ابتدا خود را “بزرگ” به عنوان یک ادعا قرار ندهید؟

مقاله I. سلامت و تغذیه

از مواد خوب تا روال خوب ، همه چیز در مورد تعادل است!

مواد تشکیل دهنده ماه

ما! عشق! لوبیا سیاه! موجودی لوبیای جک احتمالاً از برخی از آنها افزایش یافته است بچه های بد چون آنها از پارچه های واقعا عالی ساخته شده اند. آیا به کلوچه گیاهی مورد علاقه خود یا کاسه بوریتو مورد علاقه خود فکر می کنید ، وجه اشتراک آنها چیست؟ شما آن را حدس زدید. این سرشار از پروتئین ، فیبر زیاد، حبوبات پیشگیری کننده از سرطان همه چیز را دارند. علاوه بر کالری کم هر فنجان لوبیا سیاه حاوی 15 گرم پروتئین است که برای طبقه بندی هر دو مورد کافی است سبزیجات و پروتئین! این فیبر دارای مزایای دیگری مانند کاهش کلسترول ، کاهش وزن از طریق هضم قوی و کاهش خطر ابتلا به سرطان است!

FC 10 6 لوبیا سیاه

درمان می کند ، نه ترفند!

هالووین نزدیک است ، به این معنی که هر خانه ، خواربارفروشی و کوله پشتی بچه تا لبه پر شده است باعث درد دندان می شود آب نبات زیاد. پس چطوری آیا مانع از رسیدن به شیشه آب نبات می شوید؟ اولین چیزی که باید فهمید: اعتدال. اگر نتوانستید در برابر لقمه جشن شکلات هالووین مقاومت کنید ، خیلی سختگیرانه رفتار نکنید. همه ما این کار را انجام داده ایم ، اما نکته اصلی در یافتن تعادل ، کنترل رژیم غذایی و یافتن جایگزین های رضایت بخش برای شاد نگه داشتن ذهن و بدن است.

سیب آب نبات در مقابل سیب با ماست کارامل

همه عاشق یک سیب خوب هستند ، بنابراین این سیب شروع بدی ندارد. پوشش آب نبات شیرین به احتمال زیاد حداقل 300 کالری دارد ، شاید حتی 1500 در محل مناسب. در حالی که ماست کارامل حداکثر حاوی حدود 270 کالری با نصف قند سیب آب نبات است.

آب نبات سیب در مقابل سیب ماست

ذرت آب نبات در مقابل ذرت بو داده

محبوب ترین مردم زیرا تقریباً تماماً از شکر و 100٪ کربوهیدرات تشکیل شده است. یک وعده حدود 20 لقمه ذرت شیرین دارای بیش از 150 کالری است. وقتی ذرت بو داده با چاشنی مناسب تفت داده شود ، می تواند یک میان وعده سالم با کمتر از 100 کالری در هر وعده باشد.

CandyCorn در مقابل Popcorn

شکلات شیری در مقابل شکلات تلخ

تفاوت کالری از شکلاتی به شکل دیگر زیاد نیست. با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که جایگزین های سالم همیشه صرفه جویی در کالری نیستند. شکلات تلخ معمولاً از 70٪ کاکائو تشکیل شده است ، به این معنی که نه تنها حاوی مقدار قابل توجهی قند است ، بلکه اگر به درستی مصرف شود می تواند یک میان وعده سالم با مقدار زیادی آنتی اکسیدان باشد!

شکلات شیری در مقابل شکلات تیره

واقعی از نادرست

آیا پاسخ می تواند درست باشد؟ و غلط؟ امن است!

FC 10 2 TRUE یا FALSE

به عنوان جامعه تناسب اندام شما ، وظیفه ما نیست که به شما بگوییم چه کار کنید. وظیفه ما این است که اطلاعات لازم را برای سالم ترین انتخاب برای زندگی خود به شما ارائه دهیم. در حالی که هیچ پاسخ درست یا غلط وجود ندارد ، هر دو مزایایی دارند که ممکن است در ایجاد برنامه ورزشی خود مفید باشید.

تمرینات صبحگاهی عالی است ، نمی توان آن را انکار کرد. اگر هدف شما کاهش وزن است ، ورزش با معده خالی قبل از صبحانه بهترین راه برای سوزاندن چربی ذخیره شده است ، و ثابت شده است که اشتهای خود را کاهش دهید در طول روز علاوه بر این ، ورزشگاه بدنسازی اولین متابولیسم شما را آغاز می کند ، به این معنی که در طول روز کالری بیشتری در زمان استراحت نسبت به هنگام خواب می سوزانید. مزایای آن حتی می تواند فراتر از سطح فیزیولوژیکی باشد و سطح بالایی از اندورفین به شما می دهد که می تواند روحیه و انرژی شما را در طول روز بهبود بخشد.

از طرف دیگر ، می توانید بعد از ظهر یا اوایل عصر قوی ترین باشید. شما یک یا دو وعده غذا خورده اید ، به این معنی که افزایش قند خون را افزایش داده اید که باعث می شود تمرین شما با سرعت بالا انجام شود. وب سایت های Healthline می گویند “دمای بدن شما بین ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر به بالاترین حد خود می رسد” ، بدین معنا که در آن زمان بدن شما می تواند به طور موثر ورزش کند.

بدن شما نیز او را دارد سریعترین زمان پاسخگویی و کمترین فشار خون، بهترین محیط را برای آموزش شدید HIIT با کمترین خطر آسیب به شما ارائه می دهد.

سفر سلامتی شما در مورد شماست و چگونه می توانید زندگی خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. هرکسی برنامه متفاوتی دارد و هرکسی ترجیحات متفاوتی برای کارهای روزمره خود دارد ، بنابراین اجازه ندهید کسی شما را متقاعد کند که این کار را اشتباه انجام می دهید. زیرا اگر کاری را انجام دهید ، آن را به درستی انجام می دهید.

ماده II. مدار ماه

این سومین ماه ما در #FCFitCircuit است و ما از شما خواسته ایم که هر هفته به ما بپیوندید ، زیرا ما یک تمرین دایره ای ، تمرین با ورزش را آماده کرده ایم! انتهای روز؟ ماه پا را امتحان کنید! این بار ما آن را عمیق زدیم و محکم به آن ضربه زدیم.

ما این مدار را با 12 تکرار پرش اسکوات شروع کردیم تا قلب شما پمپاژ شود! برای افزایش قدرت انفجاری خود ، به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله بگیرید. سپس ، با پشت صاف ، در حالت اسکوات معمولی بنشینید تا پاهای شما موازی با زمین شوند. اطمینان حاصل کنید که زانوها هرگز از انگشتان پا بیرون نمی زند ، در هوا منفجر می شود ، پاها را رانده و گوی های پایتان را بیرون می کشد. در نهایت ، پاهای خود را کمی خم کرده و مستقیماً به نماینده بعدی بپرید.

دور 2 چیزی است که می توانیم آن را سوزاننده بنامیم! در هر طرف ضربات ساق پا با یک پا ، به مدت 20 تکرار فضای کافی را در نظر بگیرید. چهار دست و پا روی حصیر خود قرار دهید ، دست ها به اندازه عرض شانه ها و عرض زانوها از هم فاصله داشته باشد. یک پا را با خم 90 درجه بالا بیاورید ، سپس آن را بالا و پایین بیاورید. روی فعال کردن عضلات شکم خود کار کنید و در عین حال قسمت مرکزی بدن خود را محکم کرده و پشت خود را صاف نگه دارید مثل تو آسانسور.

سپس با 20 تکرار زانوی بلند در هر پا به بالا حرکت می کنیم و حرکت می کنیم! این تمرین ضمن افزایش ثبات و انعطاف پذیری ، قلب شما را تپش می کند. در حالی که یک زانو را به سمت قفسه سینه خود بلند کرده اید و تعادل خود را در پاهای متناوب با سرعت دویدن از پهلو به پهلو تغییر می دهید ، حالت کششی داشته باشید. نکته حرفه ای: دستان خود را صاف به جلو و کف دست ها را صاف قرار دهید تا به عنوان یادآوری برای لمس ران ها هنگام انجام این کار باشید.

سرانجام ، ما قصد داریم کارها را با 20 تکرار بالا بردن ساق پا با یک پا تکمیل کنیم. به زمین برگردیم ، ما از تمام انرژی باقی مانده برای تقویت هسته استفاده می کنیم در حالی که پاها را صاف نگه می داریم و آنها را از روی زمین بلند می کنیم. سعی کنید هر یک از پاهای خود را روی زمین لمس نکنید ، در حالی که بین تکرارها متناوب هستید.

در آنجا ما آن را داریم ، یک آموزش تمام عیار دایره ای! و اگر با شما نقل مکان کرده اید ، دفعه بعد که به کمی تقویت اضافی نیاز دارید ، سه عدد در جیب پشت خود دارید! مثل همیشه ، حتما آب زیادی بنوشید و پاها را صاف کنید تا از گرفتگی یا درد جلوگیری شود. برای کسانی که در مدار این ماه شرکت کردند ، تگ کردن و ما را در IG فراموش نکنید #FCFitCircuit تا به ما نشان دهد چگونه این کار را انجام دهیم!

ماده سوم UGC – اعضای منتخب ماه

عضو quadzillaalizz به ما نشان می دهد که سخت ترین مبارزه با شک و تردید خود شما روبرو است. هر تمرین سخت است ، بنابراین می دانید که کار می کند. اما وقتی فکر می کنید با آن تنها هستید ، این کار را آسان نمی کند. با برجسته کردن مبارزاتی که همه ما با آن روبرو هستیم و تأکید بر قدرت تعیین هدف مطمئن ، می توانیم به عنوان یک جامعه تناسب اندام متحد شویم. وقتی در حال تمرین با ارتش پشت سر خود هستید و طرز فکر “من می خواهم” – “من نمی توانم” به سادگی یک گزینه نیست.

کار عالی را ادامه دهید!

FC 10 19 quadzillaalizz

بستن

آیا در مورد نگرانی های ایمنی یا رژیم غذایی سالم س questionsالی دارید؟ برای تمرین در باشگاه یا در خانه به چند تمرین دیگر نیاز دارید؟ امروز از ما در Fitness Connection دیدن کنید و کارشناسان تناسب اندام ما خوشحال خواهند شد که در سفر تناسب اندام خود به شما کمک کنند.