تمرین و رژیم Cam Gigandet – هرگز از تمرین عقب نشینی نکنید

برنامه تمرینی و رژیم غذایی کام گیگانت برای فیلم “هرگز عقب نکشید” او را در شرایطی باورنکردنی – عضلانی و لاغر قرار داد. این مقاله را بخوانید و “اسرار” نحوه بدست آوردن بدن خارق العاده خود را کشف کنید.

فیلمها چگونه پیش می روند … “هرگز عقب نشینی” دقیقاً یک فیلم برنده اسکار نیست ، اما شرط بندی شرور فیلم (رایان مک دونالد) برنده جایزه بود.

نوع هیکلی که او نشان داد ، بدنی است که زنان واقعاً دوست دارند. شش شکم شکم ، لاغر و در عین حال عضلانی – ظاهری بسیار شبیه به آنچه برد پیت در فیلم “باشگاه مبارزه” خدمت کرده است.

اسرار آموزش هرگز عقب نشینی نکنید

برای توسعه ظاهر لاغر و عضلانی Cam Gigandet ، موارد زیر را باید انجام دهید:

برنامه معمول تمرین Cam Gigandet

دوشنبه – سینه

سه شنبه – برگشت

چهارشنبه – شانه ها

پنجشنبه – دوسر و سه سر بازو

جمعه – تردمیل 45 دقیقه

شنبه / یکشنبه – خاموش

برنامه تمرینی او به این شکل بود.

هدف از این تمرین این بود که تا حد امکان Cam را پاره کنند. در حالی که برنامه فوق فقط نشان دهنده 45 دقیقه تمرین قلبی است ، اگر چربی بدن شما در حال حاضر تک رقمی نیست ، اکثر مردان باید 5 تا 6 روز در هفته تمرینات قلبی انجام دهند. برای حداکثر اثر چربی سوزی از یک پروتکل تمرین تناوبی با شدت بالا استفاده کنید.

رژیم کم گیگاندت

رژیم غذایی او رژیم معمولی بدنسازان بود. سرشار از پروتئین و کربوهیدرات کم است. اگر می خواهید چاق و چاق شوید ، باید پروتئین مصرفی خود را به 1 تا 1/2 گرم در هر پوند وزن بدن افزایش دهید و کربوهیدرات های خود را محدود کنید. این بدان معناست که بعد از ساعت 6 بعد از ظهر دیگر هیچ کربوهیدرات مصرف نمی کنید و باید تمیز غذا بخورید.

در اینجا چند غذای عالی برای انتخاب وجود دارد:

سینه مرغ بدون پوست

ماهی قزل آلا ، ماهی تن ، ماهی قزل آلا (اینها همه دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که چربی خوبی است).

سیب زمینی پخته ، برنج قهوه ای ، ماست ، بلغور جو دوسر و غیره باید بیشتر غذاهای کربوهیدرات دار شما را تشکیل دهند

اکثر مردم زمان زیادی برای ورزش ندارند. معمولاً تمرینات ورزشی مانند این تمرین Cam Gigandet بسیار شدید است. بازیگران زمان زیادی برای آمادگی بدنی ندارند ، بنابراین تمرین می کنند – اغلب 2 تا 3 ساعت (از جمله تمرینات قلبی).

با این حال ، نوارهای مقاومتی ، دمبل یا دستگاه های ورزشی ایزوتونیک / ایزومتریک می توانند به شما کمک کنند تا در راحتی خانه خود یک تمرین عالی داشته باشید. از این بهانه استفاده نکنید که وقت ندارید شما را از داشتن آن شکم های چرب و عضلانی شش تکه که بدن مورد نظر خود را نشان می دهند ، منع کنید.