حروف الفبای یک سفر موفقیت آمیز کاهش وزن

الف- پاسخگویی

مسئولیت پذیر و کنترل کننده سفر کاهش وزن خود باشید. این می تواند شامل نگه داشتن و به روزرسانی یک دفترچه خاطرات کاهش وزن یا همکاری شریکی مسئول باشد که به پیشرفت مشابه شما علاقه دارد.

ب- خودتان را باور داشته باشید

به خود بگویید که شما نیز مانند دیگران قادر به کاهش وزن هستید. این واقعیت که شما نمی توانید وزن خود را کاهش دهید فقط در ذهن شماست ، بنابراین ذهنیت خود را تغییر دهید.

ثبات C

برای دستیابی به نتایج پایدار ، باید در امور روزمره منظم ، ورزش کنید و به طور منظم رژیم غذایی خود را زیر نظر داشته باشید.

D عزم و اراده

آگاه باشید و خود را وقف تمایل به کاهش وزن خود کنید ، انگار یک شغل پولی است.

ه- درست غذا خوردن

رژیم غذایی شما مهمترین جنبه در سفر شما است. شما باید یک رژیم غذایی سالم را انتخاب کنید زیرا شما همان چیزی هستید که می خورید.

س- گذشته خود را فراموش کنید

این یک شروع تازه است ، نگاه نکنید که زندگی ناسالم شما در گذشته چگونه بود و یک شیوه زندگی سالم را شروع کنید.

تنظیم هدف G

اهداف واقع بینانه تعیین کنید ، می تواند 2.3 یا 5 پوند در ماه باشد ، مشخص کنید که چه می خواهید و به دنبال آن باشید. با اندازه گیری و وزن دهی در فواصل منظم ، پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید تا بدانید چقدر به هدف خود نزدیک یا دور هستید.

هیدراتاسیون H

حداقل 8 تا 12 فنجان لیوان آب در روز بنوشید. این به متابولیسم ، سم زدایی سیستم شما ، بهبود سلامت پوست شما کمک می کند ، شما را همیشه سیر نگه می دارد تا از پرخوری جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن شود.

من – الهام بخش

با خواندن داستانهای موفقیت در کاهش وزن ، الهام بگیرید و دیگران را نیز با تغییر خود الهام بخشید. این به حفظ انگیزه شما کمک می کند.

ی- در چالش ها شرکت کنید

برنامه تمرینی مورد علاقه شما باید شامل چالش هایی در بین اعضا باشد ، این رقابت سالم را برای رسیدن به اهداف بدن شما ایجاد می کند. این یک روش سرگرم کننده برای کاهش وزن بدون حتی درک آن است.

K- یک دفترچه کاهش وزن داشته باشید

شما نمی توانید آنچه را که اندازه نمی گیرید بهبود دهید. اهداف خود ، تاریخ شروع و اندازه گیری ها را بنویسید و همچنین عکس بگیرید. این به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و در جهت اهداف بدن و تناسب اندام خود تلاش کنید

L- خودتان را دوست داشته باشید

اگر اغلب با خود می گویید: “از ظاهر من متنفرم” ، “چربی شکمم وحشتناک است” ، “من هرگز نمی توانم بدن بیکینی داشته باشم” ، STOP! فقط از سخت گیری بیش از حد خود دست بردارید. وقتی به آینه نگاه می کنید ، به خود بگویید که شما بزرگترین فرد جهان هستید. نگرش های منفی خود را تغییر دهید و موفقیت خود را تماشا کنید ، به من اعتماد کنید!

مدیتیشن M

برای استراحت و رفع استرس زمان پیدا کنید. این می تواند یکی از هفت روز هفته باشد. بدن شما برای ترمیم و جوانسازی عضلات به آن نیاز دارد. نادیده گرفتن کشش و آرامش می تواند بسوزد و در نهایت مانع از ادامه سفر شما شود.

برنده های غیر مقیاس

برخی از افزایش وزن هایی را که ممکن است در ترازوی خود مشاهده نکنید ، مانند خاموش بودن جشن بگیرید.

O- خوش بینی

مثبت فکر کن ممکن است برای کاهش وزن چندین کار را امتحان کرده باشید که جواب نداد. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. همیشه سعی کنید مثبت بمانید زیرا این نگرش برای موفقیت شما ضروری است.

P- بدن خود را تحت فشار قرار دهید تا این بدن را تغییر دهید

نگاه کنید ، هیچ راه میانبری برای کاهش وزن وجود ندارد ، میانبرها ثابت شده اند که پایدار نیستند. هنگامی که باید بدن خود را از محدوده راحتی خارج کنید تا چربی به باسن شما برسد. سپس این کار را انجام دهید تا از مزایای آن بهره مند شوید و برای خدمت به عزیزان خود انرژی داشته باشید.

س- عادات ناسالم را کنار بگذارید

این برای شما یک “ضروری” است زیرا عادت های ناسالم همچنان کاهش وزن شما را به خطر می اندازد ، مانند سیگار کشیدن ، مصرف الکل ، مصرف زیاد قند ، خواب ضعیف ، سبک زندگی بی تحرک ، غذاهای ناسالم و پرکالری و غیره.

R- برای پیشرفت خود به خودتان پاداش دهید

روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، این می تواند برای خود لباس کوچکتری بخرید که می توانید با کاهش وزن در آن قرار بگیرید یا ماساژ حرفه ای تمام خستگی عضلانی ناشی از ورزش را انجام دهید. شما تنها چیزی هستید که دارید ، با خودتان مهربان باشید.

S خوب بخوابید

آیا برخلاف تصور برخی می دانید که می توانید با خوابیدن حداقل 7 – 8 ساعت در روز از کاهش وزن خود حمایت کنید؟ کمبود کیفیت خواب باعث آزاد شدن هورمون های استرس می شود که به بدن شما سیگنال می دهد تا انرژی خود را برای افزایش ساعت های بیداری ذخیره کند ، به این معنی که شما در چربی گیر کرده اید.

چقرمگی T

هرگز تسلیم نشوید! شما برای ادامه راه به این نگرش احتیاج دارید زیرا مواقعی وجود دارد که برج تراز به شما لبخند نمی زند یا در سفر خود به فلات برخورد می کنید. برای همه اتفاق می افتد ، فقط تسلیم نشوید. پیش بروید و بدن شما به موقع به شما پاداش می دهد.

U- بدن خود را بشناسید و به آن گوش دهید

هر روز یکسان نخواهد بود ، روزهایی وجود خواهد داشت که شما تمایلی به ورزش ندارید. بیش از حد با خود سخت نگیرید ، به بدن خود گوش دهید ، آرام باشید ، مرخصی بگیرید ، اما به هوس های ناسالم دامن نزنید.

روابط مثبت با ارزش V

مراقب افرادی باشید که ملاقات می کنید. روابط مثبت را تقویت کنید که به موفقیت شما در کاهش وزن علاقه دارند و از افرادی که به دنبال سقوط شما هستند و امیدوارند تسلیم شوید ، دوری کنید.

W- به طور منظم ورزش کنید

این یکی دیگر از ستون های کاهش وزن و تناسب اندام است. شما باید ورزش کنید ، آن اندورفین ها را بخورید ، احساس خوبی داشته باشید ، احساس تناسب اندام کنید و قلب شما از شما تشکر خواهد کرد. بهانه ها کالری نمی سوزانند و رژیم به تنهایی می تواند شما را تنبل و نامناسب کند. فعال بمانید و به حرکت خود ادامه دهید.

X- XOXO

شما در گروه پشتیبانی به مقدار زیادی از این موارد نیاز خواهید داشت. لازم به تاکید بیشتر نیست – بیشترازاین سفارش نمی کنم؛ شما باید با افراد همفکری که به پیشرفت شما علاقه دارند و در طول سفر آماده کمک به شما هستند تعامل داشته باشید. می توانید بفهمید که دیگران در کجا با مشکل روبرو هستند و می توانید با هم بر همه چالش های خود غلبه کنید.

Y- شما می توانید آن را انجام دهید!

آره! بله قربان!! بله قربان!!! شما کاملاً می توانید ، این را دارید. حالا چربی را به باسن بزنید و شیوه زندگی سالم خود را در پیش بگیرید. هیچ کس این کار را برای شما انجام نمی دهد.

غیرت Z

در سفر خود فداکار و پرشور باشید و به زودی الهام بخش بسیاری از دیگران خواهید شد.