خوراکی هایی که شما را خوشخاخلاق می کنید! – دکتر رویا خادمیان


خوراکی هایی که شما را خوشخاخلاق می کنید!

غذایی که مصرف می کنم بر اساس انفعالات درونی بر خلق و ما تاثیر می گذارد. به دلایل متعددی گاهی غم و می کنیم و نامناسب دیگران هم احساس بد ما می کنیم. همین دلیل علاوه بر این باید بدانیم خود را باید از غذای هم کمک کنیم.

کربوهیدراتها

در مطالعه استفاده شده در بایگانی مجله طب داخلی (داخلی) ، افرادی که یک سال یک برنامه غذایی آماده مقادیر بسیار کم کربوهیدرات (حدود 2/1 فنجان برنج و یک تکه نان) را دنبال کردند ، اضطراب ، افسردگی و خشم بالاتری را در با کسانی که رژیم چربی کربوهیدرات زیاد کرد و تمرکزشان روی چرب ، غلات میوه و دانا نشان داد.

سروتونین (ماده شیمیایی احساس خوب در مغز) افزایش یافته است. غذای اضافی مقادیر کم ، تاثیر روی روی خلقووخو دارد.

میوه و سبزیجات

قدیمی ترین نشان داده است که در سبزیجات و اسیدهای چرب امگا 3 در کم شدن خطر ابتلا به افسردگی ، مرتبط بوده است. ویتامین B موجود در ترکیبات و سبزیجات عصبی که بر خلق و خو تاثیر می گذارد ،.

زعفران

در مطالبی که در ایران بین 50 زن به پیشقاعدگی انجام شد و با مصرف کپسول پس از پایان مطالعه مشخص شد علایم PMS در آنها (از جمله نوسانات خلقی و افسردگی) حداقل 50 درصد کاهش یافت ، در مقایسه با گروه دارونما که فقط 8 درصد کاهش علایم را گزارش داده است.

شکلات تلخ

که در مرکز تحقیقات سوئیس انجام شد ، نشان داد که شکل هورمون استرس استرس است ،.

موز

منبع خوبی از قند B6 فیبر و پری است که سطح شما.

مغزو آجیل

مغزها غنی از تریپتوفان ، (زینک) سلنیوم هستند که عملکرد مغز و خطر به افسردگی را کاهش می دهند.

قهوه

دارای ترکیبات بی شماری جمله کافئین کلروژنیک می شود و به این روحیه شما را تقویت می کند. نشان دهید که قهوه کافئین حتی ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

راهکارهایی برای بهبود خلق و خو

در هر وعده غذای سنگین نخورید.

ورزش کنید

خواب کافی داشته باشید.

هوای تازه استنشاق کنید.

زیاد بخندید.

در کارهای داوطلبانه شرکت اجتماعی داشته باشید.

به منظور استفاده مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه غذایی