راهنمای تغذیه قبل از تمرین و بهترین مکمل های قبل از تمرین


قبل از ورزش چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشید؟ برنامه تغذیه قبل از تمرین شما به چه صورت است؟ حرفه حرفه ای به دنبال بهترین قبل از تمرین برای بهبود عملکرد. به خوبی از نقش غذا در عملکرد ورزشی خود. مصرف مکمل از قبل تمرین عضلانی را به حداقل.

نتیجه گیری از تمرینات بدنسازی در کنار برنامه تمرینی نقش اصلی. برنامه غذایی اصولی و غنی ، برای عضلات نیاز. دلایل باعث ایجاد نفوذ ورزشکاران تمایل به مصرف مکمل داشته است. حیاتی قبل از شروع به افزایش قدرت عضلانی. تغذیه قبل از تمرین انرژی را افزایش داده و سوخت عضلات را تأمین می کند.

به دنبال آشنایی با مناسب برای عضلات ، دوره و چربی سوزی ادامه این مقاله را با تنورز همراه کنید. ادامه به نقش عناصر در بهترین مکمل های قبل از تمرین بیشتر اشاره کنید.

برای دریافت برنامه بدنسازی آنلاین از تیم مربیان تنورز کلیک کنید

چربی

گلیکوژنی در دوره های تمرینی با میزان زیاد مورد استفاده قرار دهید. اما چربی منبع سوخت ورزشهای جدید ، با شدت متوسط ​​تا کم است. چنددی تاثیر چربی بر ورزشی را به اثبات. به عنوان مثال مطالعه بر روی غذای چهارهفته مورد 40 انجام شود. نشاندهنده افزایش دوام استقرار دونده های سالم و آموزش دیده.

به وقت مصرف مکمل از قبل تمرین این نکات را فراموش نکنید: کربوهیدرات منابع ذخیرهایر گلیکوژن را برای ورزشهای با شدت بالا به جذاب میرسانند. چربی های به سوخت‌رسانى بدن تمرینات جدیدتر و با كمتر كمك كردن. همچنین سنتز پروتئین عضله بهبود بخشیده و به ریکاوری بهتر تبدیل شده است.

زمان تغذیه قبل تمرین حائز اهمیت است

بیشتر افراد به دنبال دانستن پاسخ پرسش قبل از تمرین چی بخوریم> هستند. اما تنها نوع مواد غذایی مهم نیست. زمان مصرف غذا یا بدنسازی قبل از تمرین ویژه ویژه مورد نیاز. کسب بهترین نتیجه ، 2 تا 3 ساعت قبل یک وعده کامل کربوهیدرات ، پروتئین چربی.

به هر دلیل مصرف در این نبود ، وعده نظر را به کلی حذف کرد. چه زمان تغذیه قبل تمرین برای شروع نزدیک شدن ، وعده کوچکتر و ساده تر شدن. 45 60. این غذا باید کربوهیدرات و مقداری پروتئین را وارد کند. درناحیه به ناراحتی معده حین تمرین تمرین نخواهید شد

به برای دریافت برنامه تغذیه بدنسازی از متخصصین تنورز کلیک کنید

تغذیه قبل از تمرین

چند نمونه از وعده های غذایی مناسب قبل از تمرین

قبل از ورزش چی بخوریم؟ غذا یا بهترین مکمل های تمرین از مدت زمان طولانی و تمرین شما نیاز است. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در برنامه غذایی خود را فراموش کرده اید. غذای اضافی چربی را چند ساعت پیش از تمرین میل. در صورت صلاحدید مربی ، مکمل قبل تمرین را فراموش کنید. در ادامه به چند نمونه از غذاهای پیشنهادی اشاره مورد نیاز:

مناسب 2 تا 3 ساعت پیش از تمرین:

  • پروتئین بدون چربی ، برنج قهوه اهمیت و سبزیجات بوداده
  • املت تخمممرغ ، نان تست غلات کامل با آووکادو و یک فنجان میوه
  • ساندویچ نان سبوسددار ، پروتئین بدون چربی و یک نوع سالاد همراه با غذا

تغذیه مناسب کمتر از 2 ساعت پیش از تمرین:

  • غلات و حبوبات کامل
  • ماست یونانی به همراه میوه
  • پروتئین بار غنیشده از مواد مفید
  • یک‌تکه میوه شبیه موز ، پرتقال یا سیب
  • یک فنجان بلغور جو دوسر به همراه موز و خلال بادام
  • کره بادامدزمینی و ساندویچ میوه طبیعی با نان غلات کامل
  • اسموتی پروتئینی ساخته شده با شیر ، پودر پروتئین ، موز و توت های مخلوط

توجه داشته باشید که بهترین عضویت سازی سریع ، از وعده های غذایی متفاوت استفاده کرده اید. استفاده از ترکیب کربوهیدرات پروتئین را پیش از شروع برنامه تمرین بدنسازی فراموش کنید.

جهت برنامه افزایش حجم نوجوانان کلیک کنید.

بهترین مکمل های قبل از تمرین

بهترین مکمل های ورزشی برای قبل از تمرین کدامند؟

انتخاب درست مکمل از قبل تمرین حائز اهمیت است. تبدیل به بهبود عملکرد ، افزایش توده عضلانی و کاهش خستگی. در ادامه برخی مکملال ها پیشنهاد پیشنهادیم:

کراتین از رایج ترین مکمل های ورزشی افزایش انرژی ، افزایش فیبر و همچنین افزایش بدن سازی. علاوه بر این خستگی را نیز به تأخیر. مصرف کراتین قبل تمرین بسیار بیشتر است. میزان اثرگذاری آن پس از اتمام ورزش ، بارگیری بیشتر خواهد شد. مصرف روزانه 2 تا 5 ورزشکاران پیشنهاد.

به دنبال کاهش وزن هستید ، کافئین را فراموش کنید. عملکرد ، افزایش انرژی ، قدرت کمک به کاهش احساس خستگی از سایر مزایای آن. ماده در چای ، قهوه نوشیدنی های انرژیزدا نیز یافت شد. بااینالحال از مکمل کافئین نیز بیشتر استفاده کنید. چگونگی مصرف آن مهم نیست. اثر 90 15 60.

  • آمینواسیدهای شاخه‌دار (BCAA)

BCAA، اسیدهای آمینه نیاز والین ، لوسین و ایزولوسین. این مکمل در تغذیه از تمرین آسیب دیده عضلانی و افزایش سنتز پروتئین عضله. 5 یا بیشتر از را حداقل ساعت قبل تمرین میل.

یکی دیگر از بهترین مکمل های قبل از تمرین ، بتا آلانین به اسیدآمینه ، ذخیره کارنوزین را در ماهیچه های فزایش ایجاد کنید. مصرف آن برای انجام کوتاهمدت با افزایش پیشنهاد بالا. افزایش تمرینی و استقرار علاوه بر کاهش خستگی از سایر مزایای آن. روزانه 2 تا 5 را فراموش کنید. 0/5 تمرین مصرف کنید.

برای دریافت برنامه مکمل از متخصصین تنورز کلیک کنید

انواع دیگر مکمل‌ قبل تمرین

ورزشکاران تمایل به مصرف دارند که ترکیبی از موارد ذکرشده. BCAA ، B تشکیلدهدهنده این. مصرف این مکمل های عملکرد را بهبود بخشیده و بهترین نتیجه را کسب کنید. دوز مصرفی روی بسته بسته بندی محصولات درجشده است. مکمل را از داروخانه های خریداری کنید. هم‌چنین از محصول اصلی را امتحان کنید.

هیدراتاسیون بسیار مهم است

بدن برای عملکرد بهتر به آب کافی نیاز دارد. نشان داده که کدام کمآبی نیز با کاهش چشمگیر عملکرد همراه شده است. آب و سدیم را کنار بهترین مکمل های قبل از تمرین فراموش کنید. این مواد تعادل مایعات را بهبود میبخشند. نوشیدن دو تا چهار آب را حداقل چهار ساعت قبل از ورزش خرید. 10 تا 15 دو لیوان آب.

جهت برنامه چربیسوسی نوجوانان کلیک کنید.

جمعبندی

به دنبال افزایش وزن چربی سوزی هستید ، تغذیه قبل از تمرین را فراموش کنید. غذای شما باید شامل مقدار کافی پروتئین و کربوهیدرات به همراه چربی باشد. در کنار مصرف وعده غنی ، از فواید بهترین مکمل های قبل از تمرین استفاده کنید. BCAA ، کراتین و بتاآلانین تنها برخی از انواع مکمل‌ قبل تمرین به

کراتین و گینر به مکمل بدنسازی برای حجم پیشنهاد. فواید CLA ورزش بهره بردن. مصرف آب کافی در حین و پس از تمرین تأکید کرد. آن را فراموش نکن.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 )
بارگذاری…


:

تن ورز (اقتباس از مقاله مقاله از سایت healthline.com)

صورت استفاده از این نام و آدرس تنورز را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تندورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.


N: 1705

در صورت تمایل واقعی از سایر برنامه های تخصصی تنورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه تمرین اختصاصی زیر نظر مربی

برنامه رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

برنامه عمومی ورزش در خانه

برنامه مقدماتی ورزش در خانه

برنامه نیمه حرفه ای ورزش در خانه

برنامه حرفه ای ورزش در خانه

برنامه ورزش در محل کار

برنامه افزایش حجم باسن