رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی شدید باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که شما خیلی گرسنه نیستید. در همه رژیم ها ، رعایت رژیم غذایی با دقت و بدون کوچکترین تغییری بسیار مهم است. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در حالی که رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی متوسط ​​، به حفظ سلامتی و همچنین تناسب اندام کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه تغذیه ای و نکاتی در مورد آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد و سلامت و نیازهای بدن نیز باید برآورده شود. در ادامه رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را 8-10 کیلوگرم و قد را 10-15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با قند یکبار بخورید. مراقب این رژیم باشید ، خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ، ابتدا از مقداری سالاد با آب لیمو ترش استفاده کنید ، سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا این می تواند منجر به مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در ناحیه شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید ، سپس از 10 ورق سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و بورانی کدو برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

رز چیزی بگو

صبحانه خود را از روز سوم با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

برای ناهار ، ابتدا مقداری سالاد و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا کبابی بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این امر باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی یک لیوان آب ترجیحاً آب سیب یا آب هویج از ماست استفاده کرد.

در وعده شام ​​ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب شام بخورید و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

صبحانه را آماده کرده و مانند روز چهارم از آن لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر سالم نگه داشتن غذاها ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ابتدا سالاد سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

برای این روز صبحانه مشابه روز سوم رژیم لاغری را آماده کرده و میل کنید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را مانند عصر قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک تکه شکر و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار از کاهو ، یک ورق سوسیس و یک نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از کلم پیچ با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. توصیه می شود یک ساعت بعد از شام مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه آن روز شبیه روز اول رژیم کاهش وزن است.

مانند روز سوم ، ناهار بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

همراه شام ​​از عدس استفاده کنید. سالاد سالاد را با آب لیمو نیز سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، تعدادی میوه وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه با دقت میل کنید ، سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام یک سالاد سالاد با خیار ، گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه برای دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همان کار روز اول را انجام دهید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد ، سپس بعد از مدتی یک لیوان آب ترجیحاً آب سیب یا آب هویج از ماست استفاده کرد.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، هویج آب پز رنده شده را با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

صبحانه را همانند روز قبل انجام دهید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس باید برای شام استفاده شود و کدو بورانی در پایان سرو شود.

روز دوازدهم

روز 12 رژیم کاهش وزن کانادا را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید ، سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما میل کنید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته میل کنید.

شب قبل برای شام آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم لاغری شامل 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا به مدت 15 روز رژیم را رعایت کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. با این حال ، توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از یک ماه رژیم گرفتن فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید یک بار به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده را رعایت کنید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد سالاد را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس از مقداری بورانی اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه ، فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل بنوشید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 خیار ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا یک سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

کلید واژه ها:
رژیم غذایی