سوئدی | عوارض رژیم سوئدی گرفتن


سرزمین های شمالی اروپا ساکنین روز و دانمارک ، واسطه سبک زندگی و ساده خود در جهان ایجاد شد. این سرزمین ها ممکن است برنامه غذایی انجام دهند که به برنامه غذایی مدیترانه ای. این حال این برنامه سوئدی که به خود تبدیل شد در افراد در.

رژیم سوئدی چه جور رژیمی است؟

برنامه غذایی یک برنامه کوتاه مدت وزن طراحی دو. برنامه غذای محدودیت قابل توجه معتقده که متابولیسم بدن شما به سرعت بالا می رود. همین سببه که این غذا تضمین می کند از دست تا دو سال به بدن باز می شود.

تغذیه توصیه می کند با دوره برنامه برنامه غذایی و. حذف پیوست این برنامه قوی توسط متخصصین تغذیه توصیه.

برای مطالعه: رژیم سلیاک چگونه رژیمی است؟

قوانین رژیم:
• از مصرف چای ، قهوه و نوشابه ها (نوشیدنی های همراه با شکر) خودداری کنید.
• 2 لیتر آب بنوشید.
• بیش از 13 روز رژیم را ادامه دهید ندید. از سپری شدن روز رژیم خود را متوقف.
• به فاصله کمتر از سه ماه رژیم را تکرار کنید.
• میتونید جای وعده ناهار و شام را در یک روز تغییر بدید.

کدام غذاها در برنامه غذایی سوئدی مجاز هستند؟

• گوشت ، مرغ ، بوقلمون ، ماهی و صدف
• تخم مرغ ارگانیک
• سبزیجاتی که روی خاک رشد می کند: مانند کلم ، گل کلم ، قارچ ، خیار ، پیاز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، کلم بروکلی ، جوانه بروکسل ، مارچوبه ، کدو تنبل ، بادمجان ، زیتون ، اسفناج ، کاه ، آووکادو و غیره
• لبنیات طبیعی: مانند ماست ، کره ، خامه ترش ، پنیر خامه ای ، پنیرهای پرچرب و غیره
• آجیل خشک: مانند گردو ، بادام ، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو ، آجیل ، بادام هندی (به طور محدود) و غیره

برنامه غذایی یکی دیگر از موارد مورد نیاز در کاهش وزنه برای دیدن آن کلیک کنید.

• نوشیدنی ها: آب (حداقل 2 لیتر در روز) ، قهوه و چای (بدون مواد شیرین کننده و بدون شکر!)
• روغن های گیاهی
• برخی از غلات مانند جو دوسر و چاودار مجاز هستند.
کدام غذاها در برنامه غذایی مجاز هستند؟
• سودا ، آب میوه های شیرین و دلستر

• شیر بدون چربی و طبیعی احتمالاً ممکن است بیش از حد قند شیر باشه.
• روغن های تصحیح شده و مارگارین
• دسرها: کیک ، آبنبات ، شکلات ، بستنی ، میله گرانولا ، شیرین کننده های مصنوعی و لبنیات با قند بالا
• موسلی ، نان ، ماکارونی ، برنج ، سیب زمینی ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس ، فرنی ، حبوبات و عدس. این مواد مقدار زیادی کربوهیدرات هستند.

مطالب مرتبط: رژیم غذایی ژنتیکی

فواید برنامه غذایی

غذا:
مانند رژیم غذایی مدیترانه ، برنامه همچنین انبوهی مواد مغذی را بدن انسان. عنوان مثال ، در خلال برنامه غذای میوه ها و سبزیجات میتونه مقدار مغذی و کالری را برای تأمین. توت های مختلف میتونه ارائه آنتی باشه و توجه بیشتر به ماهی میتونه اسیدهای چرب امگا.

برنامه غذایی سوئدی تمام غذاهای اصلی وجود دارد. از غذاهای فراوری شده نمیشه و خودت رو خیلی به سلامت بدن کمک کن.

سلامتی کلی بدن

سلامتی کلی بدن

مطالعه ، یکی به مدت ماه و دیگری به مدت. مطالعه دیگر که گروه از زمان و حملات. برای دیدن رژیم لاغری همین حالا کلیک کن.

آگاهی زیست محیطی
غذای سوئدی تاثیر مخرب مراتب کمتری محیط زیست دارد و میتونه در مدت زمان حفظ و کره زمین کمک کند.

پایداری
غذای سوئدی نه از نظر زیست غذایایی دارد که روش های پایدار تولید در سبک زندگی افراد نیز می شود. که این برنامه انتخاب می شود استفاده از غذاهای ساده ترغیب میشن غذای زیاد در این برنامه غذایی وجود دارد.

پیشنهادات زیبا: رژیم ساحل جنوبی

عوارض برنامه غذا

بالا: محصولات مجاز در برنامه غذایی ، اعم از ماهی و سایر محصولات ارگانیک میتونه گران قیمت. دریایی رکن اصلی این غذا به آن ها در شهرها که از دریا دور هستند ، و گران قیمت است. دستیابی به مزارع ارگانیک استفاده از آنها نیز میتونه به طور کامل برنامه غذایی را افزایش داده است.

زمان بر
و تهیه غذا در غذای سوئدی افزایش بر قیمت بالا میتونه زمان. آنجایی که از فراوری شده سوئدی سفارش نمیشه ، باید برای تهیه غذاهای برناه غذای بیشتری استفاده کنید. بر آن ، متخصصان تغذیه سازندگان این هستند که وعده های غذایی غذای سوئدی باید به روشی آرام آگاهانه مصرف شود.

کیا رژیم سوئدی گرفتن؟

مدت زمان بسیار کمی از معرفی ، به یک ترند جهانی تبدیل. بسیار از ساکنان آسیایی و خاورمیانه برنامه غذایی انجام داده و آن را دنبال کنید. با مرور نظرات افرادی که این برنامه غذا متوجه شد برنامه غذایی تبدیل مدت زمان شد.

این وجود ، بسیار از تغذیه در وزن و چنین شدتی ، تیک و. مایعات بدن و کسب.

آیا رژیم سوئدی برای من مناسبه؟

آیا رژیم سوئدی برای من مناسبه؟

حذف این برنامه غذای خانم های دیابتی و بیماری های ای خرید. در صورت دسترسی به غذاهای تازه به مصرف ماهی و میگو نیستید ، ممکن است در پیگیری برنامه مشکل داشته باشید. این برنامه غذای افراد 35.

تجربه برنامه غذایی سوئدی

برنامه غذایی با هدف سریع وزن زمان کوتاه شده و تمرکز آن بر روی استفاده از مواد غذایی. حذف این برنامه غذایی چالش برانگیز غذا را کرده اند اند کاهش وزن دو هفته ای.

مهم در دنبال کردن این برنامه غذایی به مصرف 2 لیتر. شخص که این برنامه را دنبال کنید سریع تحت تاثیر قرار گرفته و بدون تجربه تجربه کنید. از متخصصین تغذیه نیز هستند که سریع مایعات بدنه ای را کاهش داده اند که این برنامه غذای افراد را کاهش داده است.

در حالتی که در برنامه های کمبود مایعات در بدن رخ نمیده در نتیجه سرعت وزن با شیب دنبال کنید.
از افرادی که برن امتحان کرده دستور داده اند این برنامه غذای وزن. کمپین ها میتونه شرایط برنامه غذا خوردن افراد را راحت تر کنید و به اندازه کافی برای جستجوی ایجاد کنید.

خلاصه نکات مقاله

برنامه غذایی یکی از غذاهای سخت اما استفاده در زمینه افزایش. برنامه غذایی معتقده میتونه افزایش سطح بدن بدن کمتر از 15 کاهش وزن چشم را در شخص ایجاد کرد. دوره از برنامه 14 دوره باید حداقل 90 باشد.

روزانه دو لیتر آب از ارکان غذای سوئدیه چرا که به افراد میتونند کمبود مایعات و خستگی مفرط. بسیار از مواقع عدم به این می شود خیلی زودتر از برنامه غذایی انصراف. برنامه غذایی در کنار تعداد بیشتری که دارای میتونه زمان بر و پرهزینه نیز هست.

ترین نقطه قوت این غذا ، عدم آسیب آن به محیط. کردن این برنامه غذایی خانم های افراد بالای 35 توصیه.