هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید

هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید – اوه!

من مشتریان زیادی دارم که مدام در مورد چگونگی کاهش وزن فکر می کنند ، اما به ندرت افراد به این فکر می کنند که شما می توانید متابولیسم بدن خود را در هنگام خواب افزایش دهید. من فکر می کنم دلیل این امر این است که اکثر افراد کاهش چربی را با کار سخت و ورزش شدید مرتبط می دانند. این قطعاً درست است ، هیچ راه میانبری سریع برای رسیدن به بدن مورد نظر شما وجود ندارد. با این حال ، ترفندهای کوچکی وجود دارد که می توانید برای افزایش میزان کالری سوزانده شده انجام دهید.

بگذارید نحوه چربی سوزی در هنگام خواب را برای شما توضیح دهم. کاهش وزن هنگام خواب یکی از ساده ترین ترفندها برای چربی سوزی بیشتر است. اولین نکته ، که احتمالاً مهمترین آن است ، افزایش متابولیسم در حالت استراحت به طور کلی است.

علاوه بر افزایش RMR (متابولیسم در حالت استراحت) ، راه حل های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای کاهش وزن هنگام خواب استفاده کنید. یکی از این راه حل ها تمرکز بر انواع خاصی از تمرینات است که بافت عضلانی بیشتری را تجزیه می کند.

به طور کلی ثابت شده است که تمرینات با وزنه بهترین راه برای تجزیه ایمن و موثر بافت ماهیچه ای است. تکرارهای آهسته با وزنه های سنگین یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن هیپرتروفی یا شکست و افزایش عضلات است.

هنگامی که ماهیچه های شما شکسته می شوند ، زمان و انرژی (که به آن کالری نیز گفته می شود) نیاز است تا ماهیچه های آسیب دیده شما ترمیم شوند. بنابراین اگر تمرینات قدرتی انجام می دهید و ماهیچه های خود را در هنگام خواب از دست می دهید ، بافت ماهیچه ای شما از کالری برای ترمیم خود استفاده می کند.

راه بسیار م effectiveثر و آسان دیگر برای کاهش وزن هنگام خواب ، خوردن یک وعده غذایی پرچرب و پر پروتئین قبل از خواب است.

حتی اگر خوردن یک غذای پرچرب قبل از خواب کمی متناقض به نظر می رسد ، به من اعتماد کنید ، فقط آن را امتحان کنید. چربی هضم هر وعده غذایی را که به تازگی خورده ایم کند می کند. بنابراین اگر من یک تکه استیک دارم ، احتمالاً تجزیه آن بسیار بیشتر از یک شیک پروتئین آب پنیر طول می کشد.

بعد از تمرین چربی مصرف نکنید زیرا می خواهید پروتئین در اسرع وقت تجزیه شده و وارد جریان خون و ماهیچه های شما شود. برای کند کردن هضم وعده غذایی قبل از خواب ، از منبع پروتئینی که به آرامی هضم می شود استفاده کنید. مجدداً ، هضم پروتئین آب پنیر بسیار دیر نیست ، اما بسیاری از منابع پروتئینی دیر هضم برای انتخاب وجود دارد. این ترکیب با چربی به معنای واقعی کلمه یک شام کاهش وزن ایجاد می کند.

منابع پروتئین مانند کازئین ، پنیر ، شیر ، خوک ، استیک ، مرغ ، بوقلمون ، ماهی قزل آلا و کره های آجیل. مراقب کره های آجیل باشید زیرا یکی از درشت مغذی هایی که نمی خواهیم قبل از خواب داشته باشیم کربوهیدرات ها هستند. معمولاً کره های آجیل دارای کربوهیدرات هستند. بنابراین اگر من در تلاش برای کاهش وزن و کاهش وزن بودم ، احتمالاً از همه آنها با هم اجتناب می کردم.

امیدوارم در پاسخ به س aboutال کاهش وزن هنگام خواب کمک کرده باشم. به یک شام کاهش وزن بروید و آن را سرشار از چربی و پروتئین کنید.