ورزش | برای عضله سازی چه بخوریم؟ بهترین مواد غذایی عضله ساز


استفاده از نقش مهمی در حال ساختن و احتمالا این را خوب است. شما نیاز به پروتئین دارید تا آسیبی که عضلات حین تمرین دیده اند ترمیم کنید. منابع منابع متنوعی را ببینید ، هم منابع حیوانی و هم منابع پروتئین. گیاهی پروتئین ، فیبر هم که بیشتر افراد را کمبودش کردند. مطالعات علمی ، یک سری غذاهای دیگر نیز مورد توجه عضله ساز. خصوصی عضله سازی برخی مواد غذایی رشد بهتر عضلات دارند ، در بهترین مواد سازنده را به شما معرفی می کنم.

گوشت گاو

گاو اولین گزینه در مواد غذایی برای بدنسازی است ، آن هم به پروتئین ، زینک ، ویتامین ب و اهمیات برخی برخورده است. گاو وارد سطوح بیشتر اسید لینولئیک شد که باعث کاهش چربی بدن و عضلات بدون چربی می شد.

چغندر

منبع خوبی از بتائین همچنین به عنوان ترایم اسوگلوسین ایجاد شده است. ماده غذایی نه تنها تقویت کبد تحقیق کلینیکی افزایش افزایش یافته است.

برنج قهوه ای

غلات کامل هضم غذا را به آهسته و انرژی در طول روز و تمرین کنید همچنین به افزایش کمک کند که برای. پس برنج قهوه ای را فراموش نکن.

بادام زمینی

زمین ترکیبی از پروتئین ، و کربوهیدرات است ، (۳۹ گرم) آن را ۱۷ گرم پروتئین٬ ۱۶ کربوهیدراشت دو از چربی ن. مقدار مقدار بالایی از اسید لوسین سایر منابع گیاهی است و نصف فنجان از آن 425 کالری.

پنیر و مشتقات آن (ارگانیک)

سرشار از پروتئین کازئین منبع خوبی برای دریافت پروتئین مخصوصاً قبل از خواب. کازئین از آهسته ترین پروتئین های هضمی است که آن را در میلید. معنی که از عضلات به عنوان در طول شب که گرسنه می شوید ، انجام دهید.

گندم سیاه

سیاه نه تنها منبع پروتئین آزمایشات انجام شده روی موشها نشان می دهد گندم سیاه ، خاصیت ایجاد کرده است که لبنی است. مطالعه دریافته عصاره سیاه که 65.8 را افزایش داد. موشهایی که با گندم تغذیه شدند به آنهایی که با کازئین تغذیه بودند ، چربی شکمی از دست.

گند سیاه ، سه برابر کازئین پروتئین ، آرژنین دارد. مسیر mTOR را که یکی از مهمترین پیام ها برای بافت عضلانی جدید ارسال کرده است. فنجان گندم سیاه بیش از حد.

سیب

15 نوع از بهترین مواد غذایی عضله ساز برای بدنسازی

فنول موجود در سیب افزایش قدرت رفع خستگی عضلات کمک کرده و شما اجازه می دهید زمان تمرین تری تمرین کنید. دیگر همچنین نشان داده که پلی است و سیب.

این میوه اسید اورسولیک است ؛ شیمیایی که معلوم شده درگیر در تخریب عضله را مهار. که توسط محققان کره تصحیح دریافته اورسولیک همراه با تمرینات مقاومتی ، رشد عضلانی رفزا بیش از آن ، نتم به.

اسید اورسولیک فایده یکی دیگر از جهت فیتنس. مطالعات نشان داده است که این شیمیایی سطح متابولیسم بافت چربی قهوه را را فعال کرده است. چربی قهوه می تواند فعال شود ، بدنتان بالا رفته و در نتیجه بیشتر کالری ظاهر شده است. اتفاق از تاثیر تئوریک ، وزن بیشتر به دنبال.

مواد غذایی عضله ساز – میگو

میگو پروتئین خالص است. گرم از میگو ۱۸ پروتئین ، ۱ گرم چربی و صفر گرم کربوهیدرات. حال که چربی ‌های و کربوهیدرات‌ اما اضافه کردن راه برای دریافت هم بدون. همچنین مانند سایر پروتئین های موجود مقدار زیادی از آمینو اسید لوسین است که رشد عضلات بسیار مورد نیاز است.

تخم مرغ

مرغ را جز جزء مواد غذایی برای بدنسازی چرا به منبعی از پروتئین مفید ساخته شده است. در صورت وجود کلسترول نگران هستند که آن را حذف کرده اند ، که تحقیق بیان کرده است که باعث ایجاد آن شده است.

(ارگانیک)

از سایر محصولات لبنی ساز از کازئین ، پروتئین وی و اسید آمینه گلوتامین است. 70 -3.

اسفناج

15 نوع از بهترین مواد غذایی عضله ساز برای بدنسازی

داستان ملوان زبل یک شوخی نبود! گزینه بعدی برای عضله سازی اسفناج است. منبع گلوتامین است ، گلوتامین برای رشد عضلات خاص ریکاوری از اهمیت بالایی طراحی. بر این اسفناج باعث قدرت و استقامت عضلات می شود.

کشف این (Phytoecdysteroids). مطالعه محققان ، سلولهای انسانی با فیتو کشت و نتیجه این بود مواد شیمیایی توانسته بود رشد کندته رشد کرد. موشهایی که این ماده به آنها تزریق شده بود ، قدرت را افزایش دادند. تنها این تنها دلیل توصیه ما به خوردن اسفناج نیست! منبع خوبی از ویتامین های A ، C و K است ، و همچنین منبع گیاهی خوبی املاح شامل پتاسیم و منیزیم و آهن نیز به شم

باید در مصرف اسفناج اعتدال را این را از جنس کلسیم. اگر واقعاً سنگ تمام در مصرف اسفناج زیاده روی.

پنیر کاتج

کاتج منبع عالی پروتئین و تنها یک آن ، 28 پروتئین. قابل توجه پنیر کاتج نوع کازئین که بدن آن را به آرامی جذب. بسیار مناسب این شب را وارد کنید تا زمانی که در خواب راحت باشید بدنتان پروتئین کافی عضویت در اختیار داشته باشد.

ماست یونانی

یونانی نیز از گزینه های مصرف غذا عضله ساز برای بدنسازی. (20 هر) (9 گرم در هر) در معمولی (16 گرم پروتئین و 16 گرم در هر فنجان). خوبی از پروتئین کازئین که می عنوان یک عضله ساز روی آن حساب می کند.

نان ازکیل

نان از غلات کامل جوانه زده تهیه شده است. این نان از غلات حبوبات غنی سرشار از پروتئین کامل است ، شامل می شود.

ریشه یا جوانه گندم

ماده غذایی سرشار از آهن ، سلنیوم ، ب ، پروتئین و فیبر فراوان ، آرژنین ، و اسید آمینه شاخه دار. ترکیبات باعث جوانه یک منبع کربوهیدرات دیر هضم و پروتئین با بودن غذاهای کاملی قبل از تمرین شده است.

شیر شکلات

همچنین سرشار است و از آن ، 7.5. شما بعد از یک تمرین قدرتی اسید پروتئین نیاز دارید تا ترمیم و بزرگتر و قویتر شوید. شکل حدود 30 دارد که هم مهم است! سنگین ، ذخایر گلیکوژندانان را میبرند و از شیرشکلات بیشتر کمک کردند تا منابع بازیابی را دریافت کنند. بهینه ی کربوهیدرات به ریکاوری عضلات 4 به 1 که شیر شکلات ویژگی را.

موجود در شیر تأثیر را بالا می برد از تمرین ، این اتفاقی مطلوب آمینواسیدها وارد شده و برای ترمیم آن مصرف می شود. کارشناسان عقیده آیا حتی شیر شکلات را نوشیدنی ورزشی. شکل شکلات هیچ طعم مصنوعی ، رنگ اضافه و یا قند اضافی. شکل شیرات ، الکترولیت و کلسیم نیز دارد.

: elmevarzesh.com

منابع: گربه ها + عضلات و تناسب اندام

: 2 94 – بروزرسانی 21 مهر 98