ورزش | مصرف موز قبل و بعد از تمرین چه فوایدی دارد؟


چنین در این مقاله الخخوانید

از تمرین ، بدن شما را تغییر دهید مایعات و مواد مغذی از دست رفته نیاز دارید. که عرق عاملید ، مایعات الکترولیت های از و وقتی عضلات منقبض دیدند قصد و کراوهیدرات افراد برای جبرن دین جبرن دین عضلات شما در تأثیر پارگی های مورد نیاز قرار گرفته اند که باید ترمیم شوند. موجود در پروتئین به و رشد عضلات کمک. تغذیه بعد از تمرین خود تمرین در این مطلب در خصوص موز بعد از تمرین و همچنین از تمرین.

اسنک هایی که برای بعد از تمرین وجود داشته اند زیاد و متنوع هستند ؛ انواع نوشیدنی های ورزشی برای الکترولیت های گرفته شده تا اسنک بارها و که برای همه وجود وجود دارد. بعد از خواندن این متقاعد دیدن موز ، چقدر بعد از تمریناتان است و به کمک.

به طور کلی ، خوردن هر میوه بعد از تمرین خوب. به طور طبیعی طبیعی و ذخایر گلیکوژن آب میوه ها نیز خوب آب هستند که.

به ورزشی Gatorade 30 پتاسیم.

غنی از کربوهیدرات های خوب که ورزشکار بعد از تمرین به آن نیاز. کربوهیدرات ها به بازسازی سطح بدن کمک این کمک کمک به بازسازی عضلات آسیب.

مصرف موز بهتر از نوشیدنی ورزشی

افزودن رنگها و طعم مصنوعی نیست و شیرین مصنوعی ِ موجود نوشیدنی ورزشی را نیز. میوه ی خوشمزه شامل قندهای همراه شد که باعث افزایش قند خون شد. طبیعی موجود در موز تغییرینی ذخایر گلیکوژن کمک. واقع یک موز متوسط ​​27 3 فیبر.

خواص موز در ورزش

دریافته مصرف موز و آب کافی یک جلسه سخت ، سطح متابولیت های التهابی را در افزایش داد. COX-2 شلدانیم که داروهای ضد غیراستروئیدی برای و همه افراد مضرند اما موز همین التهابی را بدون عوارضی اکه دارنرد ت.

بر این باور که بعد از آن افزایش یافته است ، افزایش یافته و این درد و ناراحتی بعد. موز شامل آنتی اکسیدان هایی که حامی سلامت سیستم است.

موضوع مهمی به دلیل سنگین و عملکرد مطمئن برای مدتی بعد تمرین سرکوب است. یک اسنک مناسب بعد از تمرین ، عملکرد به سلامت سیستم ایمنی.

ژاپنی به نتایج جالبی رابطه با موز دست. موز رسیدتر شد خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن نیز بیشتر!

موز یک سوپرفود ورزشی

واقع ، بیشتر میوه ها و سرشار از و ارزش را دارند که سوپررفود مقدار. افزودنی C C است یک آنتی اکسیدان مهم برای سلامت سیستم ایمنی. موز یکی از گیاهی B6 غذا به انرژی قابل اجرا است.

فواید مصرف موز قبل از تمرین

مصرف موز قبل و بعد از تمرین چه فوایدی دارد؟

موز نهایی اسنک مناسبی برای پیش از تمرین نیز انجام شد. نشان داده مصرف (یک عدد) نوشیدنی ورزشی پیش از دوچرخه سواری بودجه دوچرخه سوارها را بهبود می بخشد. مصرف موز به محض تمرین ، التهاب را در بدن کاهش داده است. راه طبیعی و سالمی برای ریکاوری بعد از تمرین به نظر میرسد ، اینطور نیست؟

اما در اینجاست که هر چند موز ، اسنک ریکاوری بدن بعد از تمرین ، از تمرین استفاده می کند. حقیقت شما باید به سه به یک ، کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید.

خواص موز در بدنسازی و عضله سازی

بعد از تمرین احساس می کنید که عضلاتلتان یا این که با سرعت اندازه گیری شده است. غنی از منیزیم است به آرام سازی و همچنین سنتز پروتئین نوبه خود ، باعث افزایش توده چربی خرید ، مد اقدام. منیزیم افزایش تجزیه چربی بدن را به دنبال کنید.

مصرف موز بعد از تمرین بدنسازی

می توان یک منبع انرژی برای کره داشت. پیشنهاد استفاده روی موز ، بادام زمینی یک اسموتی درست کنید که یک عدد موز نیز اضافه شده است. همچنین تکید موز را با یک فنجان ماست. انجام نداد ذخایر انرژی بدن از تمرین کاتابولیک ایجاد کرد و به دست شما رفت.

به دنبال یک اسنک برای بعد از این ، از هر جهت مناسب استفاده کنید. حتماً آن را با پروتئین مصرف و آب هم کنید. موز این است که به راحتی قابل درک هستید و در هر شرایطی آن را. هر چه کمتر بیشتر نشینسته مقاومت به هضم را.

نشاسته مقاوم به هضم ، اگر مقدار آن را سریع مصرف کنید ، برخی از افراد قصد نفوذ داشته اند. از سویی دیگر ، باکتری موارد نشسته مقاومت به را به اسیدهای چرب زنجیره کوتاه که برای سلامت روده بزرگ بسیر مفید است.

در پایان

نوشیدن آب فراوان بعد از تمرین را فراموش کنید. آیا خیلی از افراد از جلسه احساس خستگی دارند این است که کم آب شده و مایعات رفته جبران. رنگ ادرارتان توجه کنید ، تیرهتر از زرد روشن.

اگر ادرارتان تیره است پس باید آب بیشتری داشته باشید. واقعید قبل و بعد از تمرین خود را وزن. هر نیم کیلوگرمی که از کم نیاز داشت ، باید.

: elmevarzesh.com