ورزش | ورزشکاران چگونه الکترولیت های لازم بدن را با مواد غذایی تأمین می کنند؟


جرعه بعد آب بعد از تمرین برای انجام یک رشته ورزشی را برای. به طور استاندارد در ورزش و است اما این نوع مایعات با و شکر اضافی همراه است. بنابراین نیازی به مصرف این نوع نوشیدنیلس نیست.

بهترین روش برای چاپ ذخیره کننده الکترولیت بدن ، صورت مغناطیسی ذره های را تعادل مایعات کامل عضلات روز.

همانطور که سرشار از و انواع محافظ سلامتی هستند ، مقدار زیادی الکترولیت. این مطلب مجله علم پور کردن حیاتی و غذاهای سالم شما گردآوری شده است ، با ما همراه شد.

الکترولیت های لازم برای ورزشکاران

سدیم

سدیم در غلظت های بالای عرق گیری از بدن دفع. به حفظ آب و ماندن بدن برای مدت بیشتر کمک. به راحتی شخصید 800 دست در دلیل تمرین کره

ورزشکاران فکرند یک وعده با نمک شور مثل قبل از جلسه ای که عرق شدیدی شدیداً مصرف کرد. این صورت بدن جبران مایعات و هیدارته بدن طول تمرین را انجام خواهد داد.

بدن خالی از (معدنی) بدن اکسیژن و بیشتر در طول جسمانی تقاضای شما و شما خیلی زود خسته.

کلورید

با سدیم جفت نمونه در نمک و غذاهای فراوری شده یافت شد. ماده معدنی برای حفظ آب خون. فست فودها را با مصرف دریایی ، گندم گوجه فرنگی ، کاهو کرفس ذخایر کلورید بدن خود را پر کنید.

پتاسیم

یک میان وعده غنی پتاسیم و بعد از تمرین میوه های تازه یا مثل پرتقال ، کشمش و آلو انتخاب کنید. در تمرین 200 تا 600. عملکرد سلولها و قلب حمایت از ، تنظیم و کاهش چگالی و ایفا.

450 تا 600 زمین شیرین و سفید ، لوبیا ، آووکادو با برگ سبز مانند اسفناج و منابع سرشار از پتاسیم برای د.

کلسیم

غنی از کلسیم وظیفه و بهتری آب یا ورزشی بعد از بر روی کار. شامل کربوهیدرات ، کلسیم ، سدیم ، و پروتئین بالا برای ریکاوری عضلات مؤثر و مفید است. مصرف غذاهای غنی از مثل شیر ، غلات و ایجاد تأمین منابع کلسیم بدن.

منیزیم

به انقباض عضلات ، عملکرد فعالیت آنزیمران ، توسعه و بهبود استخدام کمک. پودر کردن ذخایر مواد بعد از سبزیجات با برگ سبز ، آجیل ، انجام زمینی ، لوبیا و عدد به مقدار کافی خرید. همچنین منیزیم به جنگ خفنت میرود.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com