چگونه افزایش وزن سریع و سالم داشت


دومین مردم آمریکا دارای وزن یا چاقی هستند. این حال ، بسیار زیاد نیز هستند که مشکل لاغری بیش از حد است. موضوع باعث نگرانی است کمبود وزن اندازه چاقی برای سلامتی شما مضر.

بسیار از افرادی که وزن آنها نیز ممکن است بخواهند عضلانی. شما کمبود وزن داشته اید و چه چیزی برای افزایش وزن و عضویت در سختی جستجو کنید بفهمید از اصول پیروی. مقاله رائهکارهای ساده و برای افزایش وزن سریع و سالم پیشنهاد.

کمبود وزن واقعا به چه معناست؟

(CDC) (BMI) وزن. روش معیارهای خوب برای وزن فرد برای وزن وی را با قد مقایسه کنید.

به عنوان مثال ممکن است یک فرد 90 کیلو وزن داشته باشد اما چون قدش بلند اضافه شده است مقدار وزن نشود ؛ اگر بسیار کوتاه است ، اضافه کنید. جزء شاخص توده بدنی را با ماشین حساب شاخص توده بدنی موجود است سایت مجله تغذیه و سلامت دکهتر دقوقی محاسب.

دامنه محاسبات شاخص توده بدنی عبارت از:

  • : كمتر از 18.5
  • /: 18.5 تا 24.9
  • : 25 تا 29.9
  • مدت زمان: 30 یا

محاسبات ممکن است برای حرفه ای که عضلانی هستند هستند ، زیرا وزن بیشتری از چربی وجود دارد.

کمبود وزن چه عوارضی برای سلامتی دارد؟

وزن باعث کمبود تغذیه ، خوب شدن هورمونی ، افزایش حساسیت به عفونت و ابتلا به بیماریهای مزمن مانند ن. که کمبود وزن دارند روند رشد رشد متوقف.

شایع ترین علت کمبود وزن ، تغذیه نامناسب است. میزان تاثیر به خاطر چنین بیماریهایی تحلیل می شود از جمله سرطان ، مولتیپال همان اِمعال همان اِمَاِد لد ، سرت ور د. از اختلالات مربوط به بیااشتهایی به دلیل مشکلات روحی و عصبی است.

بیاشتهایی عصبی فقط کشیده اند که آن کم کموری و وزن بیش از حد. رژیم غذایی ، کالری و غذا در این اختلال در حد ناسالمی. افراد به بیاشتهایی عصبی معمولاً خود غذا را به شدت محدود ورزش یا ملین می کنند.

از نشانه های بیاشتهایی شامل غذا خوردن ، افزایش وزن ناراضی بودن از مشاهده تصویر خود هستید. که ممکن است به زمان ایجاد پوکی استخوان ، شکننده بودن من و فشار خون پایین و نارسایی چند عضوی باشد.

چگونه به روش درست افزایش وزن را داشته باشید

آیا قصد افزایش وزن دارید ، است که این کار را به روش صحیح انجام دهید. نوشابه و دونات ممکن است افزایش یابد ، اما برای سلامتی شما مضر. کمبود وزن شما ، امبلایست جای افزایش چربی ناسالم مقدار متعلق به توده و چربی زیر پوستی به دست.

بسیاری هستند که وزنشان است اما ممکن است دیابت نوع 2 ، بیماریهای قلبی و بیماریهایی که به خاطره چاقی به وع هستند خوردن غذاهای سالم و سبک زندگی سالم کاملاً لازم. ادامه روش روش افزایش وزن را به وجود مشکل برای سلامتی بررسی قرار داد.

بیشتر از مقداری که بدنتان کالری احساس کنید ، کالری استفاده کنید

کاری که می تواند برای وزن انجام دهد کالری مازاد یعنی این که از نیاز بدنتان استفاده می شود. استفاده از کالریشماری ویژه کالری مورد نیاز خود را مشخص کنید.

300-500. 700-1000. به خاطر داشته باشید که کالریشمار فقط تخمین زده است.

شما به کالری ممکن است با توجه به کالری که می بینید یا مصرف می کنید متفاوت باشید. نیست تا پایان عمر خود را است که چند روز یا اول میزان کالری را بشمارید تا کار دستتان.

مقدار زیاد پروتئین مصرف کنید

ماده مغذی که باعث می شود به صورت سالم وزنتان زیاد شود پروتئین شود. از پروتئین ساخته شده بدون آنکه بدن شما در نهایت چربی تبدیل شود. نشان می دهد که در مدت زمانی که فرد بیش از حد به عضله آمده است.

این حال به یاد باشید که پروتئین یک شمشیر دو لبه. احساس سیری به شدت به امتداد میزان گرسنگی و اشتهای شما قابل توجه است که تغییر دهید و به سختی آن را افزایش دهید. الخواهخواه وزنتان را به ازای 1،5-2،2.

میزان کالری شما را زیاد کنید ، ارزش این مقدار را بیشتر مصرف کنید. که سرشار از پروتئین عبارت از تخمممرغ ، بیشتر از محصولات لبنی ، حبوبات ، آجیل و. آیا می خواهید پروتئین را کافی کنید ، آیا می خواهید پروتئین را چگونه پروتئین آب پنیر نیز استفاده کنید.

کربوهیدرات و چربی مصرف کنید و حداقل 3 بار در روز غذا بخورید

از طرفی که قصد وزنشان را امتحان کنید کربوهیدرات و چربی را کم کنید. هدف شما افزایش وزن استفاده از فکر بدی است ، زیرا کالری را برای شما دشوار کرده است. طعمه تقطیح زیاد شد ، متعادل غذاهای پر کربوهیدرات و پرچرب. در هر وعده مقدار پروتئین ، چربی و کربوهیدرات مصرف می شود. همچنین خوب نیست که از فستینگ متناوب استفاده کنید. روش برای کاهش وزن بهبود سلامتی اما مقدار کالری کافی برای وزن را دشوار. سه وعده در روز بخورید و تا حد امکان میان وعده های پر انرژی مصرف کنید.