چگونه چاق شویم؟ (5 راهکار ساده برای چاق شدن سریع)


برخلاف خیلی از افرادی که در دوره کاهش وزن و لاغری هستند ، برای برخی از افراد دیگر سوال است که چگونه چاق شویم؟
راه برای بالا بردن وزن ، راهکارهای وجود وجود دارد.
اما در ابتدا باید سنجید کرد که آیا واقعا فرد نیاز به افزایش وزن دارد یا خیر؟
bmi این طریق می تواند فرد مورد نیاز را به چاق شدن داشته باشد.
از آن بررسی می کند که چه راهکارهای سالمی برای این موضوع وجود دارد. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط با چگونه چاق شویم

از کجا بدانیم نیاز به افزایش وزن داریم؟

از شاخصه های که تا وضعیت وضع را مشخص کند ، محاسبه شاخص توده بدنی. با استفاده از قد وزن ، به دست یافتن ، میزان افزایش وزن فکر کنید.

فرمول محاسبه bmi: وزن بدن (برحسب کیلوگرم) ، تقسیم بر مجذور قد (برحسب سانتی متر متر)

18.5 شکل که عدد به آمد بیشتر 25 فرد دارای وزن.
این معیار کاملا دقیق و باید مواردی مانند سن ، جنسیت ، فعالیت و حتی شرایط آب و برای فرد مورد بررسی قرار گیرد. با این حال به صورت دقیقبیبی گزینه خوبی را بیابید.

چگونه در مدت کوتاه چاق شویم؟

چگونه چاق شویم

یکی از برجسته ترین سوالاتی که همه کسانی که کمبود وزن دارند ، با آن هستند ، این است کهمک چگچگاهد چن نق ش توتر عن عن مزم چگونه چن نق شترترع
ابتدا باید در نظر برخی از کسانی که با خود لاغری بیش از اندازه را به همراه دارند ، صحبت کنیم. در بیشتر موارد وقتی این عامل برطرف می شوند ، وزن گرفتن شروع می شود:

  • مشکلات غدد مانند پرکاری تیروئید که باعث شد افزایش متابولیسم بدن نتیجه و در نتیجه کاهش وزن را در پی.
  • مشکلات درمان بر خوردن مانند بی اشتهای عصبی که یکی از عوامل روحی و روانی میزان.
  • به سلیاک که نمونه ای از ابتلا به آن جدید است. بیماری باعث آسیب به روده شده است و مواد معدنی را وارد انتخاب کرده است.
  • به دیابت به ویژه 1 کنترل نشده.
  • یا مواردی مانند ابتلا به HIV ایدز نیز افزایش وزن داشته است.
  • تومورهای سرطانی باعث بالا رفتن کالری سوزی جدید و کاهش وزن را در پی شد.

اما یکی از عوامل کمبود وزن ، تغذیه نادرست. برخی از خوارکی های موجود در زمینه وزن گرفتن را به همراه دارند. این رو در ادامه خوراکی هایی که بالا رفتن وزن را را می کنند می توانند با روش های این امر آشنا شوند.

مغزها و کره بادام زمینی

آجیل و مغزها تأمین کننده مواد مغذی و ویتامینی مورد نیاز بدن بدن کمک می کند.
از طرف دیگر هم برای وزن گرفتن گزینه مناسب. چون کالری بالایی را به بدن املشرانند. به عنوان بهترین میانگین از این گروه از مواد غذایی استفاده کنید. انواع مغزهایی که برای افزایش وزن استفاده می شوند شامل موارد زیر را نیز شامل می شوند:

  • بادام (به ویژه کره بادام زمینی)
  • گردو
  • فندق
  • بادام زمینی

مصرف انواع میوه و میوه خشک

دریافت کالری بیشتر به بالا رفتن وزن کمک. است بدانید میوه خشک ، دلیل آب و حجم آن ، کالری میوه های تازه است.
است میوه های را را انتخاب می کند که مانند موز ، کربوهیدرات و قند بیشتر. برای انواع میوه خشک شده گزینه های زیر بهترین هستند:

  • خرما
  • کشمش و مویز
  • انجیر خشک
  • آلوی خشک

با مصرف بیشتر برنج چگونه چاق شویم؟

یکی از منابع شامل است که به عنوان عنوان راحت ترین راهکار برای افزایش وزن. پخته شده ، 200 و 45 بدن.
گزینه خوبی برای افرادی که سریع سیر می شوند و اشتهای کمی.
باید در نظر داشته باشید که به عنوان تنها منبع مصرف کربوهیدرات لازم نیست. گزینه های دیگر مانند غلات کامل را نیز باید مصرف کنید.

با اسموتی چگونه چاق شویم؟

چگونه در مدت کوتاه چاق شویم؟

سایر خوراکی های که افزایش وزن کمک کردند ، اسموتیزل.
اسموتی های خانگی تنوعی از ویتامین های را به همراه. بسته به ترکیبات برده شده در مقدار پروتئین متفاوتی به بدن رسانده شده است. آنها به عنوان میانگین سالم برای چاقی استفاده کنید.

طرز تهیه چند اسموتی خوشمزه برای چاقی

اسموتی شکلاتی
برای تهیه این اسموتی لازم است مواد مغذی زیر را در مخلوط کن با ایجاد ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
یک عدد موز
یک قاشق شکلات
یک قاشق آجیل خام دلخواه

اسموتی وانیلی
برای تهیه اسموتی وانیلی لازم است خوراکی های زیر را در مخلوط کن به آن بسازید:
دو لیوان شیر پرچرب
یک پیمانه توت تازه یا توت منجمد
یک پیمانه ماست پروتئینی پرچرب
به مقدار دلخواه وانیل

اسموتی فندقی
برای اینکه بدانید چگونه چاق شویم بهتر است اسموتی فندقی را از دست ندهید:
دو لیوان شیر شکلاتی پرچرب
یک قاشق عسل
یک قاشق فندق خام بدون پوست
به مقدار دلخواه شکلات

اسموتی کاراملی
برای تهیه این اسموتی لازم است مواد مغذی زیر را در مخلوط کن با ایجاد کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
نصف سیب
یک قاشق عسل
به مقدار دلخواه کرم کارامل

توجه به پروتئین دریافت

ماده غذایی که باید برای ساخت و حفظ بافت های عضلانی کند ، پروتئین ساخته شود.
کالرییدی زیاد باشد ، آن را به شکل بافت چربی ذخیره کنید. وقتی کالری اضافی پروتئین باشد ، بدن را به شکل بافت عضلانی ذخیره کنید.

با این حال بهتر پروتئین به مقدار متعادل مصرف کنید. چون بر آن است که سیرکننده است و مانع خوردن بقیه موادغذایی انجام داد ، لازم است ابتدا به برخی از مشکلات گوارشی به
از جمله بهترین منابع پروتئین نمونه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع گوشت قرمز
  • مرغ و گوشت پرندگان
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • محصولات لبنیاتی
  • آجیل و دانه افراد
  • حبوبات

مطالب مرتبط با چگونه چاق شویم

جمعبندی

این مقاله به مهمترین برای پاسخ به سوال چگونه چاق شویم. افرادی که کمبود وزن دارند ، بهتر علت اصلی بالا بردن وزن را را و سپس برنامه غذایی و خود را دریافت کردند.