کاهش وزن – 5 نکته برای موفقیت (فقط برای مردان)

کاهش وزن: آنچه برای زنان مفید است ممکن است لزوماً برای مردان مفید نباشد.

در مقایسه با زنان ، مردان به ندرت از مشاوره تخصصی در مورد کاهش وزن استفاده می کنند. و اگر چنین کنند ، مطمئناً به هرم غذایی یا شمارش کالری اهمیتی نمی دهند. چه چیزی برای مردان مفید است و چه چیزی نه؟

تحقیقات جدید از مطالعه خودیاری ، ورزش و رژیم غذایی با استفاده از فناوری اطلاعات (SHED-IT) مواردی را که پزشکان عمومی برای ده ها سال مشاهده کرده اند تأیید می کند.

در اینجا 5 نکته وجود دارد که در واقع به کاهش وزن موثر مردان کمک می کند.

1به محدود کردن اندازه بخشبه به جای دو وعده ناهار یک عدد وپپر بخورید. به جای چهار تکه دو عدد مرغ بخورید. درک آن آسان و پیاده سازی آن بسیار ساده است. این تغییر به تنهایی باعث تفاوت پنج پوند در ماه می شود. کاهش وزن لزوماً علم موشک نیست. افزایش ورزش نیز کمک می کند ، اما ممکن است دو ساعت طول بکشد تا به طرز چشمگیری کار کنید – بهتر است فوراً آن را کنار بگذارید.

2. مصرف چربی خود را محدود کنیدبه یک سرخ کرده کوچک سفارش دهید ، نه یک عدد بزرگ. مرغ کبابی سفارش دهید ، نه سرخ شده. یک استیک کوچک سفارش دهید ، نه یک همبرگر هیولا ماچو. مراحل کوچک ، اما به اندازه کافی برای کاهش چربی و در نتیجه دریافت کالری. مردان اهمیتی نمی دهند که یک گرم چربی دو برابر کربوهیدرات یا پروتئین کالری داشته باشد. اما آنها درک می کنند که خوردن چربی افراد را چاق می کند ، بنابراین ممکن است آنها مایل به انجام این تغییرات ساده باشند.

3. از نوشیدنی های شیرین خودداری کنیدبه نوشابه معمولی نخورید. پایان داستان. این تنها چیزی است که مردان می خواهند بدانند – نتیجه نهایی. زنان تمایل بیشتری به قند و کربوهیدرات نسبت به مردان دارند. (کوکی ضرری ندارد ، نه؟ هنوز هم می توانم هر از گاهی کیک تولد بخورم ، درست است؟ – زنان می پرسند.) به طور کلی ، مردان نمی دانند که یک لیموناد بزرگ به اندازه یک آب نبات کالری دارد. قطع روزانه یک بسته شش تایی کولا به معنای کاهش دو پوندی در هفته است. از آنجایی که مصرف نوشیدنی های شیرین تمایل به ایجاد احساس سیری (سیری) ندارد ، عدم مصرف این نوشیدنی ها ممکن است مصرف سایر غذاها را افزایش ندهد.

4. نگران سبزیجات نباشیدبه اگرچه مصرف فیبر باعث افزایش احساس سیری می شود ، اما مردان فقط اهمیتی نمی دهند و آنها اهمیتی نخواهند داد. آنها همچنین نسبت به زنان کمتر یبوست دارند و بنابراین نظم روده هنگام رژیم گرفتن نگران کننده نیست.

5. آیا آبجو می تواند؟به وزن دو آبجو در روز تقریباً سه پوند در ماه است. داشتن شش شکم شکم در هر شب می تواند تا صد پوند در سال اضافه کند. همه می دانند که نوشیدن آبجو باعث ایجاد شکم آبجو می شود. پزشک نیازی به توضیح ندارد که نوشیدن آبجو کمتر منجر به کوچک شدن دور کمر می شود.

اگر مردی هستید که به دنبال کاهش وزن هستید ، حجم غذای خود را کاهش دهید ، چربی کمتری بخورید و از الکل و نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید.به از آنجا که بعید است درگیر شوید ، روی این مراحل ساده تمرکز کنید و شاهد ذوب شدن وزن باشید.