کاهش چربی شکم با پنج ماده غذایی | متخصص تغذیه اصفهان


کاهش چربی شکم با پنج ماده غذایی

غذا و مواد مغذی نشان داد خوبی چربی شکم را هدف قرار داد. ادامه این مطلب از دکتر رضا اصفهان با پنج ماده غذایی می توان به شکم کمک کرد ، بیشتر آشنا شدم.

.آووکادو

آووکادو سرشار از مواد مغذی است ، ویتامین ها و مواد معدنی جمله با عمل به عیوان ن ن به عاداد ب انجام شده است.

ای جدید نشان داد که آووکادو به کاهش چربی شکم نیز کمک کرد. این مطالعه ، 111 بزرگسال مورد نظر است که به طور تصادفی به دو گروه تقسیم شده است. یک گروه یک آووکادو را به روزانه خود دریافت آووکادو. از سه ماه ، افراد آووکادو مصرف کرد در احشایی را تجربه کرد که این اثر در گروه دیگر دیده شد.

اگر روزانه یک آوکادو را از این میوه به رژیم غذایی و بیشتر آن راهبردی هوشمندانه در سلامت بدن استفاده کنید.

.مغزهای خوراکی

خوراکی بخشی ثابت از غذای مدیترانه را همراه فیبر ،. آنها بسیار از مواد وجود دارند.

مشخص شده است بزرگسالانی که به طور منظم و به میانگین حداقل یک چهارم اونس (7 گرم) مغزهای خوراکی از جمله بادام ، آجیل بادام هندی ، فندق ، ماکادمیا ، گردوی آمریکا ، و گردو مصرف می کنند.دارای شاخص توده بدنی فشار خون مقدار نسبت برخی هستند که این مواد غذایی را مصرف نمی کنند. آنها از اندازه دور کوچکتر ، یک نشانگر انباشت چربی شکمی ، ایجاد.

به مغزهای خوراکی آلوده حساسیت به وعده روزانه یا یک وعده را.

.عدس

را می توان به یکی از کسانی که از ما آن نادیده می گیریم نظر داد. نه تنها به طور طبیعی فاقد گلوتن گزینه ای مقرون به تنها ، متنوع ، زیست ، سیر کننده و فوق العاده مقدار می. سرشار از پروتئین گیاهی ، معدنی ، ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و فیبر.

یک مطالعه که به میزان بیش از حد چربی افراد بزرگسال را پیگیری می کند. داد که هر 10 افزایش یافته ، میزان انباشت چربی احشایی به میزان 3.7 درصد کاهش داده است. پیمانه عدس پخته ۱۴ فیبر از نوع فیبر نیز کمک می کند.

.غلات کامل

محبوبیت رژیم های غذایی و پالئو نیاز .تا افراد بیشتر از مصرف پرهیز. غلات کامل در حقیقت فواید از جمله کاهش چربی شکم را ارائه می دهد. ای با حضور بیش از حد کامل زیرپوستی و مرتبط پالایش.

به جای پرهیز کامل از مصرف مقادیر راستا با تقاضای مصرف کمتر. گزینه های خوب می به جو دوسر ، کینوآ و برنج قهوه ای اشاره کرد.

۵.ماهی سالمون وحشی

ویتامین D برای برخی عملکردهای جمله ایمن ، تراکم استخوانی و روانی اهمیت ویژه ای. ها نشان داده اند سطوح پایین زنان چربی احشایی در خورده.

سالمون وحشی یکی از بهترین منابع غذایی برای تأمین ویتامین D. اونسی (113 گرم) این می تواند از ارزش روزانه ویتامین D تامین شود. می توان به اشکال ماهی سالمون را به رژیم غذایی خود اضافه کرد.

اگر ماهی مصرف نمی کنید یا سالمون از ماهی استفاده کنید خوراکی های غنی شده با ویتامین D مانند برخی از شیرهای گیاهی ، مکمل های این محصول 800 تا 1 را تأمین کنید مد نظر من قرار دهید.


رضا همانی با ارائه اصولی میزان و نحوه غذا خوردن داشته باشید.

مشاهده پیج اینستاگرام دکتر متخصصانی پزشک متخصص تغذیه و درمان درمانی اصفهان را کلیک کنید.


دکتر رضا فشارانی

متخصص تغذیه اصفهان


مطالب پیشنهادی:

۶ راه برای دریافت امگا ۳

خوردن یا نخوردن گوشت

رفع بوی بد دهان با رژیم غذایی

لاغری غیراصولی و پوکی استخوان