۵ خوراکی که به غضروف سازی درست کمک کرد – دکتر رویا خادمیان


5 خوراکی که به غضروف‌سازی کمک کرد

یک بافت پیوندی مهم که در سراسر بدن ما یافت شد. در صورت آسیب دیدن در مفاصل ، سعی کنید به درد ، التهاب ، محدودیت حرکت و سفتی شود ؛ كه به غضروف كردن كمك كنيد چندان دور از توان و عجيب. در این مطلب با آنها آشنا فهمشوید.

یک بافت پیوندی مهم که در سراسر بدن ما یافت شد. در صورت آسیب دیدن در مفاصل ، می توان به درد ، محدودیت حرکت و سفتی شد که نهایتاً به استئوآرتریت (OA) متداولترین نوع آرتروز تبدیل شد ، با توجه به نظر میرسد با یک مفید و جامع و توجه به تغذیه ، غضروفها بهبود یابد. بخش یا تحلیل رفتن غضروف های را تحت کنترل قرار داد. غذاهایی که به بازسازی غضروف کمک کردند ، چندان دور از امکان و عجیب و غریب و شامل این موارد:

حبوبات

از غذاهای سالمی هستند به بازسازی غضروف کمک. عملکرد مطلوب مفصل ، مهم که التهاب جایی است که امکان کنترل کرد فرایندی که به تجزیه غضروف پیشگیری شده است. به دلیل خواص ضد یک گزینه غذا استفاده کنید. بر این ، از آنجا کلاژن یک خانه پروتئین حبوبات دوباره در کلاژن لازم برای غضروف مفید است. بسیار (یک آمینو اسید) که برای بازسازی بسیار مهم است. نخود فرنگی و بادام همگی حبوبات گرفته شد ، به این معنی که شماری تامین تعداد در خود.

پرتقال

پروتئینی است که بدن برای ساخت آن ویتامین C نیاز دارد که یکی از اجزای اصلی غضروف است. از نظر همچنین بهبود سلولهای ، یک انتخاب عالی. C همچنین به مقدار غذاهای دیگر کیوی ، فلفل قرمز ، پیچ و توت فرنگی یافت شد. شما خوشحال شدید شد که بدانید کلاژن برای حفظ پوست جوان نیز مهم است ؛ افزایش غذاهای غنی از احساس کنید و جوانتر به نظر.

انار

انار به دلیل خاصیت اکسیدانی و ضد التهابی بسیار مستحکم شده است. در حال حاضر از Case Western Reserve نشان می دهد که انها در «بیان و تولید واسطه مستقیم کاتابولیسم غضروف» هستند. به طور خلاصه ، انار به شما کمک می کند که غضروف محافظت کنید ، تولید کنید.

چای سبز

به نظر میرسد که چای سبز در همه فهرستهایی که باید برای مسائل بهداشتی مصرف شوند وجود دارد و با همه مزایای سلامتی سوی دانشمندان ، بگوییم بسیار مفید است.

بسیاری از وجود دارد که از آن ترکیبات موجود در چای سبز مانند پلی فنول هایی که برای محافظت و غضروفهای محافظ استفاده می کنند.

کلم بروکسل

ویتامین K برای سلامت استخوان و مفاصل نیاز است. این ویتامین در بسیاری از غذاها مانند کلم بروکسل یافت شد. کلم بروکسل را با روغن زیتون خواص ضد التهابی و ویتامین K موجود در این دو حتی بیشتر از حالت عاد ب .هرد