ارائه دهنده سلامت از راه دور پیشگیری از خودکشی ویتا هلث 22.5 میلیون دلار دریافت می کند



مبتنی بر کانکتیکات پلتفرم سلامت از راه دور پیشگیری از خودکشی ویتا هلث 22.5 میلیون دلار بودجه سری A را تامین کرده است.

LFE Capital، CVS Health Ventures، Athyrium Capital Management، Flare Capital Partners، Connecticut Innovations، CU Healthcare Innovation Fund و HopeLab در این دور شرکت کردند.

چکار میکند

ویتا هلث، ارائه دهندگان بهداشت از راه دور را با جوانان و بزرگسالانی که به خودکشی فکر می کنند، متصل می کند. این پلتفرم همچنین خدمات تله درمانی و روانپزشکی را برای افراد مبتلا به بیماری های رفتاری ارائه می دهد.

این بودجه از توسعه شرکت سلامت روان حمایت خواهد کرد.

لین همیلتون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ویتا هلث، در بیانیه ای گفت: “انگیزه جمعی ما تغییر منحنی بسیار مرگبار در جامعه ما بود که پیامدهای گسترده و پایداری برای همه درگیرها دارد.”

“ما از مشارکت گروه وسیعی از سرمایه گذاران پیچیده، با تجربه و استراتژیک متواضع هستیم. با فهرست رو به رشدی از شرکای برنامه سلامت، شرکای ارائه دهنده، کارفرمایان، کالج ها و دانشگاه ها، ما در حال گسترش دامنه دسترسی خود برای رسیدگی مستقیم به چالش برانگیزترین سلامت روان هستیم. مشکلات در آمریکا”

عکس فوری از بازار

خودکشی یکی از علل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است میزان خودکشی از سال 2021 تا 2022 2.6 درصد افزایش یافته است.

ویتا سلامت ایمن شد 8.38 میلیون دلار در سال 2022.

سایر شرکت‌های سلامت دیجیتال که برای مقابله با افکار خودکشی کار می‌کنند شامل ارائه‌دهنده مزایای سلامت روان هستند Lyra Health و شرکت تجاری دیجیتالی سلامت رفتاری Talkspace.



منبع