استارت آپ کره ای AITRICS با آخرین بودجه 20 میلیون دلاری به دنبال ورود به ایالات متحده است



استارتاپ هوش مصنوعی پزشکی AITRICS اخیراً 27.1 میلیارد وون (20.1 میلیون دلار) در دور سرمایه گذاری سری B جمع آوری کرده است. این رویداد سرمایه‌گذاری، مشارکت سرمایه‌گذاران فعلی و جدید، از جمله Premier Partners، BNH Investment، BSK Investment، Bonum Investment، DS Investment & Securities، Ulmers Investment، HB Investment، Shinyoung Securities و HRZ را جلب کرد.

این به 3.5 میلیارد وون (2.6 میلیون دلار) می‌افزاید که در دور قبل از سری B در سال 2021 به دست آورد. تا به امروز، این شرکت در مجموع 38.1 میلیارد وون (28 میلیون دلار) جمع‌آوری کرده است.

چکار میکند

AITRICS در سال 2016 تأسیس شد مراقبت حیاتی، آن است نرم افزار پرچمدار پزشکی که از هوش مصنوعی برای پیش بینی احتمال بدتر شدن بیمار استفاده می کند. این 19 نوع داده از EMR ها، از جمله شش علامت حیاتی، 11 نتیجه آزمایش خون، وضعیت هوشیاری و سن بیمار را استخراج می کند تا به موقع تشخیص دهد که چه زمانی وضعیت آنها می تواند منجر به سپسیس، مرگ یا ایست قلبی شود.

این برای چه است

درآمد حاصل از دور تأمین مالی تا حدی به تلاش‌ها برای کسب مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده اختصاص می‌یابد که به عنوان پایه و اساس com خدمت می‌کند.پانی ها گسترش خارج از کشور همچنین این بودجه برای معرفی محصولات جدید استفاده خواهد شد.

اولین حمله AITRICS در ایالات متحده از طریق آن بود همکاری با کلینیک کلیولند در سال 2020 زمانی که آنها Vital Care را تأیید کردند و به دنبال افزایش دقت آن در تشخیص وخامت بیمار با استفاده از پایگاه داده سیستم بیمارستان خصوصی بودند.

مدیر عامل شرکت گوانگ جون کیم در بیانیه ای توضیح داد: از طریق این سرمایه گذاری، این شرکت با گسترش نیروی کار حرفه ای خود، تحقیقات هوش مصنوعی پزشکی را بیشتر تقویت خواهد کرد و به دنبال ادامه رشد شرکت با پیشگامی خطوط لوله جدید است.

روند بزرگتر

AITRICS تأییدیه وزارت غذا و داروی کره (MFDS) را برای مراقبت حیاتی در سال 2022 دریافت کرد. همچنین در اوایل سال جاری به عنوان یک سازنده دستگاه های پزشکی نوآور توسط MFDS تأیید شد و به آن برای تجاری سازی سریع، از جمله معافیت از برخی الزامات داده، پشتیبانی می کرد. .

Vital Care در حال حاضر در حدود 40 بیمارستان در سراسر کره جنوبی، از جمله بیمارستان های خوب بنیاد پزشکی Eunseong و بیمارستان Severance Gangnam استفاده می شود.

در این سال، AITRICS قراردادهای تحقیقاتی مشترکی را با بیمارستان دانشگاه آنام کره و بیمارستان دانشگاه چانگ-آنگ امضا کرد، با هدف انتشار مقالات تحقیقاتی و استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی خود برای بهبود خدمات پزشکی مربوطه. این شرکت همچنین با مرکز پزشکی آسان، بزرگترین بیمارستان کشور، مشارکت تحقیقاتی دارد که شامل توسعه فناوری تشخیصی برای بیماران بدحال و آزمایش بالینی Vital Care با استفاده از داده‌های Asan است.

علاوه بر این، اخیراً با فیلیپس کره برای توسعه راه‌حل‌های CDSS مبتنی بر هوش مصنوعی برای بخش‌های مراقبت‌های ویژه به منظور کمک به بهبود همکاری کرده است. شانس زنده ماندن بیماران

در اخبار مرتبط دیگر، یک شرکت تشخیصی آمریکایی، Cytovale که همچنین آزمایشی را ارائه می دهد که می تواند سپسیس را زود تشخیص دهد، در دور سرمایه گذاری سری C در ماه نوامبر 84 میلیون دلار به دست آورد.



منبع