بودجه 1 میلیون دلاری برای کشف داروی هوش مصنوعی برای بیماری های نادر و بودجه بیشتر برای سلامت دیجیتال



شرکت هندی کشف داروی هوش مصنوعی یک میلیون دلار برای تمرکز بر بیماری های نادر دریافت می کند

Peptris Technologies از بنگلور هند یک میلیون دلار بودجه اولیه را در دوری که توسط Speciale Invest رهبری می‌شود، دریافت کرده است.

در بیانیه ای، شرکت اکتشاف دارویی مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام کرد که از بودجه جدید خود برای گسترش دامنه تحقیقات خود برای پوشش بیماری های نادر استفاده خواهد کرد و به کارهای موجود خود در زمینه سرطان و التهاب می افزاید.


Cipla سهام در ارائه دهنده راه حل های دارویی دیجیتال GoApptiv را افزایش می دهد

غول دارویی هند Cipla سهام خود در GoApptiv را با 420 میلیون روپیه (5 میلیون دلار) به 22.99 درصد افزایش داده است.

این شرکت به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای نفوذ به جوامع محروم در سراسر هند و هلال احمر در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است، که راه‌حل‌های دیجیتالی پایان به انتها را برای شرکت‌های داروسازی توسعه می‌دهد.پ افزایش دسترسی به داروها


فناوری بیمه کانادایی Lydia AI کره جنوبی را هدف قرار می دهد

لیدیا AI، یک شرکت هوش مصنوعی بیمه سلامت مستقر در کانادا، اخیراً همکاری های یکپارچه سازی فناوری را در کره جنوبی امضا کرده است.

این همکاری مداوم خود را با Hecto Data رسمی کرده است. آنها در حال اجرای آزمایشی یک اکوسیستم داده هوشمند در برنامه 360Health بیمه‌گر Metlife Korea هستند.

Insurtech کانادایی همچنین وارد مشارکت جدیدی با Tobecon شده است تا قابلیت پیش بینی هوش مصنوعی خود را در نرم افزار بیمه ادغام کند.


Ubie نسخه اندروید برنامه بررسی علائم هوش مصنوعی را در ایالات متحده راه اندازی می کند

استارت‌آپ ژاپنی Ubie در حال آماده شدن برای راه‌اندازی نسخه اندرویدی برنامه بررسی علائم با هوش مصنوعی خود در ایالات متحده است.

بررسی کننده علائم تلفن همراه، که قابلیت هوش مصنوعی آن اخیراً در جوایز بهترین های سال 2023 گوگل پلی شناخته شد، از کاربران در شناسایی علائم خود پشتیبانی می کند و آنها را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مناسب مرتبط می کند. اکنون بیش از 100 میلیون بار از سال 2020 استفاده شده است. از زمان راه اندازی در ایالات متحده در سال گذشته، تا به امروز بیش از دو میلیون استفاده شده است.



منبع