امسال روز قدس واقعا یک روز جهانی است – dietition


رمضان شریف در نشست ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با اشاره به اینکه امسال روز جهانی قدس به برکت شجاعت، مقاومت و پایمردی رزمندگان غزه واقعا یک روز جهانی است، گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی شجاعانه پای آرمان فلسطین ایستادند.

وی افزود: آنها عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند و شش ماه از این دستاورد دفاع کردند. صهیونیست‌ها همچنان بعد از شش ماه دست خالی دست به رفتار‌های جنون آمیز می‌زنند.

رمضان شریف ادامه داد: از معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نام‌‌گذاری روز قدس و راهبرد نظام درباره مردم مظلوم فلسطین یاد کنیم. خدا را شاکر هستیم که با ۴۵ سال مقاومت و تبیین جنایت صهیونیست‌ها اجازه ندادیم، مسئله فلسطین فراموش شود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: با عملیات طوفان‌الاقصی همه به جنایت صهیونیست‌ها و راهبرد ایران اسلامی پی بردند؛ روز قدس، روزی است که چهره جنایتکارانه صهیونیست‌ها برای همه مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: در کشور‌هایی که هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد، حضور جمعیت میلیونی علیه صهیونیست‌ها را شاهد بودیم. وضعیتی که در آمریکا و انگلیس و سایر کشور‌های اروپایی هم رواج داشته است. 

سردار سلامی سخنران روز قدس در تهران

رمضان شریف اظهار کرد: سخنران روز جهانی قدس در تهران سردار سلامی خواهد بود و او درباره آخرین وضعیت رژیم صهیونیستی صحبت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امسال در بیش از ۲۰۰۰ نقطه کشور راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، افزود: در ۳۱ استان سخنران‌های سطح ملی حاضر هستند. نشست‌های پر باری را با حضور روحانیون سنی و شیعه برگزار کردیم. با قاطعیت می‌توان گفت در موضوع فلسطین با عقاید مختلف، وحدت رویه وجود دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: در همین مدتی که از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری‌ کشورمان گذشته است، موج حمایت مردم را شاهد هستیم. ملت ما امسال شهید زاهدی‌ها را که در دفاع مقدس هم حاضر بودند می‌شناسند و می‌دانند چه گوهر‌هایی را از دست دادیم .شهادت این عزیزان انگیزه مردم و سپاه را برای مبارزه با صهیونیست‌ها گسترده‌تر می‌کند.

به زودی شاهد ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها خواهیم بود

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها  انتقام شکست‌های خود در طوفان‌الاقصی را از سرداران سپاه می‌گیرند. به زودی شاهد ضربات مهلکی به صهیونیست‌ها خواهیم بود.

رمضان شریف گفت: به فضل الهی روز جهانی قدس متفاوتی را تجربه می‌کنیم. امسال مراسم تشییع عزیزان خود را در تهران برگزار می‌کنیم و سپس پیکر آنها به زادگاهشان منتقل می‌شود. روز شنبه هم مراسم تشییع شهید زاهدی در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه کماکان مسیر‌های ۱۰ گانه راهپیمایی خود را داریم، بیان کرد: مبداء تشییع پیکر شهدا از ساعت ۱۰ صبح در تهران و از میدان فردوسی خواهد بود.

صهیونیست‌ها هرگز به شرایط قبل از طوفان‌الاقصی باز نخواهند گشت 

وی گفت: صهیونیست‌ها به اهداف شیطانی خود نخواهند رسید و حتما به زودی طبق گفته مقام معطم رهبری جوابی مهلک و سخت دریافت خواهند کرد.

رمضان شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها در جنگی که با ارتش‌های کشور‌های عربی داشتند ظرف ۶ روز غزه را اشغال کردند و حتی بخشی از اردن هم اشغال شد. امروز ارتش مفلوک صهیونیست، ظرف ۶ ماه قادر به شناسایی رزمندگان حماس نیست. صهیونیست‌ها هرگز به شرایط قبل از طوفان الاقصی باز نخواهند گشت .

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به دستاورد‌های روز قدس  پی ببریم، امروز جبهه مقاومت با گستردگی نظامی خود یکی از این دستاورد‌ها است. امروز یهودیان هم معترض رفتار صهیونیست‌ها هستند. این از برکات پافشاری آرمان فلسطینی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان حماس امروز به پشت سر خود نگاه نمی‌کنند و با اتکاء به مردم مقاوم خود طراحی‌های چگونگی شکست صهیونیست‌ها را اجرایی می‌کنند، افزود: در مقابل صهیونیست‌ها با خباثت، نسل‌کشی و حمله به بیمارستان‌ها، مدارس و کلیساها، بمب‌های غربی‌ها را بر سر مردم بی دفاع غزه می‌ریزند.

رمضان شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها بازنده اصلی این صحنه هستند و طبل رسوایی آنها به صدا در آمده است. اطلاعات ما حاکی از آن است که بخش عمده‌ای از افرادی که طوفان‌الاقصی را اجرایی کردند، همچنان سالم و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: فلسطینی‌ها به دنبال بازپس‌گرفتن سرزمین خود هستند؛ همه باید به مردم فلسطین کمک کنند و صهیونیست‌ها را در یک تحریم همه جانبه قرار دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار کرد: همه می‌دانیم آمریکایی‌ها در روز‌های اول این عملیات تجهیزات صهیونیست‌ها را تامین کردند، اما ۶ ماه مقاومت فلسطینی‌ها، آمریکا را مجبور کرد که حداقل با حرکت نمایشی غذا به آنها برساند. افکار عمومی دنیا تشخیص می‌دهد که این حرکت آمریکا منافقانه است.

رمضان شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها به سه هدف کوچاندن مردم، نابودی حماس و آزادی اسرای خود نرسیدند و نخواهند رسید. امروز اوج شجاعت و مقاومت را در رزمندگان فلسطینی شاهد هستیم.

صهیونیست‌ها  اعتراف کردند که حماس نابود شدنی نیست

وی اضافه کرد: امسال روز جهانی قدس را در شرایطی برگزار می‌کنیم که مردم غزه بیش از ۳۳ هزار شهید دادند و از فرزندان خود در حماس و مقاومت اسلامی پشتیبانی کردند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار کرد: صهیونیست‌ها  اعتراف کردند که حماس نابود شدنی نیست و آزادی اسرا با عملیات  میدانی امکان پذیر نیست.

رمضان شریف  اظهار کرد: امیدواریم که خداوند متعال به برکت خون شهدای عزیز، پیروزی مقاومت را عملی کند. خدا را شکر می‌کنیم که امپراطوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها در مقابل بیداری جهانی علیه آن‌ها لال شده است.