بیایید با هم برای افزایش آگاهی و کاهش انگ در مورد سلامت روان کار کنیم


به عنوان ماه آگاهی از سلامت روان، ماه می 31 روز برای افزایش آگاهی و کاهش انگ پیرامون مسائل مربوط به سلامت رفتاری ارائه می دهد. این کمپین آگاهی راه هایی را که بیماری روانی و اختلالات مصرف مواد ممکن است بر همه ما – بیماران، ارائه دهندگان، خانواده ها و جوامع- تأثیر بگذارد، برجسته می کند.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید به افزایش آگاهی و کاهش انگ برای خود، خانواده، همسایگان و دوستانتان در آیداهو کمک کنید.

وقتی صحبت از سلامت روان به میان می‌آید، اقدامات کوچک می‌توانند تأثیر بزرگی داشته باشند.

اگر در مورد سلامت روان خود یا در مورد سلامت روان فردی که می شناسید نگران هستید، بدون توجه به موقعیت، منابع و افرادی وجود دارند که مایل به کمک هستند. عمل ساده صحبت کردن در مورد سلامت روان می تواند پذیرش را افزایش دهد و افراد را تشویق به کمک گرفتن کند.

فرقی نمی‌کند منابع را به اشتراک بگذارید، دیگران را تشویق کنید که به دنبال کمک باشند، یا به سادگی در کنار کسی هستید که به شما نیاز دارد، همه آیداهوایی‌ها می‌توانند امید را القا کنند و به دیگران کمک کنند تا در مواقعی که بیشترین نیاز را دارند، به آنها کمک کنند.

مراقبت از خود برای سلامت روان شما مهم است

با وجود استرس‌های زندگی، اقدامات ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید برای ارتقای مراقبت از خود بردارید، مانند اولویت دادن به خواب، تمرین شکرگزاری، اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی متعادل و نوشیدن آب فراوان.

وقتی از خود مراقبت می کنید، سلامت جسمی و روحی شما بهبود می یابد. شما انعطاف پذیرتر می شوید و می توانید راه هایی برای مدیریت استرس به روشی سالم و مثبت پیدا کنید.

سلامت روان برای سلامت کلی و کیفیت زندگی شما ضروری است و مراقبت از خود بخش مهمی از سلامت روان شما است.

همه ما در سلامت روانی یکدیگر نقش داریم

زبان مهم است. هنگامی که ما از زبان باز و دلسوزانه در مورد مسائل مربوط به سلامت روان استفاده می کنیم، خود را قدرتمند می کنیم و دیگران را تشویق می کنیم تا کمک مورد نیاز خود را پیدا کنند.

مهم نیست شرایط، همیشه کمک و امید وجود دارد

از علائم و نشانه های مسائل مربوط به سلامت روان آگاه باشید تا همه با هم برای حمایت از یکدیگر کار کنیم.

اگر در مورد سلامت روان خود یا کسی که می شناسید نگران هستید، بدون توجه به موقعیت شما، منابع و افرادی وجود دارند که مایل به کمک هستند.

چه با به اشتراک گذاشتن منابع، تشویق دیگران به جستجوی کمک، یا صرفاً حضور در کنار کسی که نیاز دارد، امید را القا می‌کنیم و می‌توانیم به دیگران کمک کنیم تا در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارند کمک کنند.

منابع:

  • 988 خط بحران سلامت رفتاری آیداهو است. برای دریافت کمک و پشتیبانی مورد نیاز خود با شماره 988 تماس بگیرید یا پیامک کنید. این رایگان، محرمانه است و همیشه شما را با یک مشاور بحران آموزش دیده مرتبط می کند.
  • اگر شما یا کسی که می‌شناسید به کمک نیاز دارید، با شماره‌گیری 2-1-1 یا ارسال پیامک به شماره 898211 با آیداهو CareLine تماس بگیرید تا با یک متخصص منابع اجتماعی 2-1-1 ارتباط برقرار کنید. اگر شما یا یکی از عزیزانتان با مصرف الکل یا مواد مشکل دارید، لطفاً با شماره 2-1-1 تماس بگیرید.
  • از فهرست منابع بحران سلامت رفتاری DHW به صورت آنلاین بازدید کنید: https://healthandwelfare.idaho.gov/services-programs/behavioral-health/behavioral-health-crisis-resources

داستین لاپری یک افسر مشارکت عمومی در بخش سلامت رفتار در DHW است.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.