بیمارستان گاندی آتش گرفت/آتش مهار شد/بیمارستان گاندی ۵ اخطار ناایمنی گرفته بود – dietition


آتش به صورت کامل مهار شد

 

حسین نظری معاون خدمات شهری هم به فارس گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشانی آتش مهار شد و این دوستان در حال لکه گیری هستند.

وی همچنین علت شعله ور شدن آتش این حادثه را نمای کامپوزیت آن اعلام کرد.

 

حضور وزیر کشورمقابل بیمارستان

 

احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران حاضر در جلوی درب بیمارستان گاندی گفت: آتش اطفا شده اما همچنان نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مستقر هستند تا اگر دوباره آتش شعله ور شد آن را مهار کنند.

وی تاکید کرد: همه چیز تحت کنترل است و مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص بیماران بستری در این بیمارستان گفت: بیماران به بیمارستان‌های دی و کسرا منتقل شدند و هیچ صدمه جانی نداشته‌ایم.

ساختمان جزو ساختمان های نا ایمن بود

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی به خبرنگار فارس گفت این ساختمان جزو ساختمان های ناایمن بوده و ۵ بار هم از آتش نشانی اخطار گرفته بود؛ ولی توجهی به اخطارها نکرد و امروز طعمه حریق شد.

 

سید جلال ملکی گفـت: دقایقی پیش وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و … به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده و فعلا از تعداد مصدومان اطلاعی در دست نیست، گفت: جزئیات تکمیلی در خصوص این حادثه اعلام خواهد شد.

 

ملکی افزود: بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی ییشتر بر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده، اما در هر صورت اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

 

آماده‌باش اورژانس درپی حریق بیمارستان گاندی

 

همچنین، محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران که در محل حادثه حضور داشت از آماده‌باش نیرو‌های اورژانس درپی این حادثه خبر داد و گفت: اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

بیمارستان گاندی درحال تخلیه است

 

رئیس بیمارستان گاندی گفت: ضلع شرقی بیمارستان دچار حریق شده و در حال تخلیه بیمارستان هستیم.