جشنواره فروش ویژه فنس آهن تخفیف – dietition


فنس، یکی از محصولات پر کاربرد و محبوب در باغبانی و صنایع ساختمانی و … می‌باشد که برای حفاظت از خود، خانواده و دارایی‌ها در مقابل تهدیدات مختلف، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در طرح و انواع مختلفی ارائه شده است. امروزه فنس‌ مدرن در انواع مختلفی از جنس مفتول بافته شده، ضخامت مفتول و اندازه‌ چشمه‌ آن تهیه می‌شود که کاربردهای بسیاری دارد. بیشترین کاربرد این توری در حصارکشی زمین‌های کشاورزی و باغات، حفاظت مناطق نظامی، حفاظت از استخر‌های آبی و یا حصار کشی در اطراف زمین‌های ورزشی می‌باشد. قیمت فنس به مشخصات فنی آن وابسته است به‌گونه‌‌ای که بر اساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ها متغیر می‌باشد. به همین جهت قبل از خرید این محصول باید به نوع نیاز و کاربرد آن و در نتیجه مشخصات فنی آن و همچنین محل نصب فنس توجه کرد.

قیمت فنس

جنس انواع فنس

این توری در سه نوع فولادی، آلمینیومی و روکش pvc تولید می‎‌شود.

۱. جنس فولادی: این نوع فنس، از فولاد با روکش گالوانیزه تولید می‌شود. مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی دارد. این توری بسیار محکم بوده و انتخاب مناسبی برای حصارکشی اطراف باغ یا مرزبندی زمین می‌باشد. کاربرد این توری علاوه بر صنایع باغداری و کشاوری، در صنایع دیگری همچون ساخت و ساز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲. جنس آلومینیومی: این جنس بیشتر برای محیط‌هایی مناسب است که نیاز به ظاهر زیبا و سبک دارند. به دلیل اینکه این توری بسیار سبک و منعطف است به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای نصب در باغچه، پارک و فضاهای باز استفاده می‌شود.

۳. روکش  pvc: این توری مقاومت‌ بسیار بالایی دارد و مناسب مناطق شرجی و مرطوب می‌باشد. مقاومت این توری، از فنس فولادی گالوانیزه بیشتر بوده چرا که علاوه بر گالوانیزه دارای یک پوشش دیگر است. pvc در سه رنگ سبز، مشکی و کرم تولید می‌شود که رایج ترین رنگ آن سبز می‌باشد.

۳ نکات مهم برای خرید فنس

۱. توجه به جنس مفتول؛ جنس مفتولی که انتخاب می‌شود، مقاومت و دوام آن را مشخص می‌کند. قبل از خرید، شما باید شرایط جغرافیایی و آب و هوای محل مورد نظر خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن، انتخاب درستی داشته باشید.
برای مثال اگر در منطقه شرجی و مرطوب و یا گرم و خشک قصد نصب کردن این حصار را دارید، بهتر است از نوع گالوانیزه آن استفاده کنید و یا اگر نزدیک به دریا هستید بهترین انتخاب برای شما روکش pvc است.

گالوانیزه کردن مفتول، فرآیندی است که برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی فلزات، لایه‌ای از فلز را با روی پوشانده و این کار از اکسید شدن مفتول محافظت می‌کند. در مناطق گرم و خشک استفاده از نوع گالوانیزه کافی بوده و نیاز به استفاده از روکش pvc نیست زیرا روکش pvc به دلیل داشتن مقاومت بیشتر، دارای هزینه‌ی بیشتری بوده و مناسب برای محل‌هایی بسیار مرطوب و شرجی است.

خرید فنس

۲. توجه به ضخامت مفتول؛ نکته حائز اهمیت دیگری که برای خرید فنس باید به آن توجه کرد، ضخامت مفتول است. هرچه ضخامت مفتول گالوانیزه بیشتر باشد، دوام و مقاومت آن بیشتر خواهد شد. برای تعیین ضخامت مفتول لازم است از هدف نصب فنس آگاه بود چرا که افزایش ضخامت فنس باعث افزایش هزینه آن نیز می‌شود.

نکته‌ مهم دیگری که باید به آن توجه کرد محل نصب فنس است. گاهی ممکن است محل نصب آن در معرض سکونت زندگی حیوانات وحشی و جانورانی باشد که قدرت و توانایی آسیب زدن به توری با ضخامت مفتول نازک را دارند. در این شرایط باید از فنس با ضخامت بالا استفاده کرد، چرا که اگر ضخامت این توری کم باشد احتمال پارگی توری توسط حیوانات خواهد داشت.

پارگی توری باعث ورود حیوانات به داخل محوطه‌ی باغ یا مزرعه‌ی شما شده و ممکن است خسارت سنگینی برای محصولات و سرمایه‌ی شما وارد کند.

۳. توجه به اندازه چشمه و ارتفاع فنس؛ در نهایت آخرین نکته‌ای که برای خرید این حصار بسیار مهم است، سایز چشمه و ارتفاع آن می‌باشد. اینکه سایز چشمه‌ توری شما چه اندازه باشد نیز بستگی به انگیزه‌ی شما برای استفاده از فنس دارد. برای مثال اگر هدف شما از حصارکشی، جدا سازی قسمتی از باغ یا زیبایی محیط باشد، می‌توانید از فنس با چشمه‌ بزرگ استفاده کنید اما اگر برای نگهداری از حیوانات کوچک از توری استفاده می‌کنید، باید سایز چشمه‌ کوچک باشد.

ارتفاع توری نیز همینطور، بستگی به کاربرد شما خواهد داشت. شما باید بدانید چه ارتفاعی از حصار پاسخگوی نیاز شما خواهد بود تا بر اساس آن پایه فنس مورد نیاز خود را تهیه کنید. معمولا برای در مناطق نظامی برای ایجاد امنیت بیشتر و در مکان‌های ورزشی برای جلوگیری از پرتاب توپ به خارج از محوطه، توری مرتفع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی و کاربرد فنس

به طور کلی بافت مفتول این توری در سه حالت انجام می‌شود.

  • دو سر قلاب
  • دو سر پیچ
  • یک سر قلاب و یک سر پیچ

انتخاب بافت توری بستگی به انتخاب و سلیقه‌ی افراد دارد اما نوع دو سر پیج به دلیل داشتن مقاومت بالا، محبوبیت بیشتری دارد. عمده کاربرد این نوع از توری برای حصار کشی و مرزبندی است. حصار کشی در اطراف باغ یا خانه، اطراف مناطق نظامی و امنیتی، ورزشگاه‌ه، پالایشگاه و ….

کاربرد فنس

مزایای استفاده از فنس گالوانیزه

  1. استفاده از آلیاژ فولاد ضدزنگ برای تولید این حصار دارای مزایای زیادی است. یکی از مهم‌ترین مزایای آن مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی است.
  2. جابجایی فنس آسان بوده و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. هزینه این نوع از حصارکشی مقرون به صرفه بوده و علاوه بر آن هزینه تعمیر و نگهداری و … نخواهد  داشت.
  4. عمر مفید آن بسیار بالا است.
  5. ایجاد جلوه‌ای زیبا برای محیط فراهم می‌کند.

به طور کلی، استفاده از توری فنس به دلیل مزایای بالای آن، برای حفاظت از محیط خود پیشنهاد می‌شود.

جشنواره فروش ویژه فنس آهن تخفیف

در گذشته حصار چوبی یکی از راه‌های جلوگیری از ورود افراد یا حیوانات به داخل محیط شخصی افراد بوده است. امروزه این حصارهای چوبی تبدیل به حصار فولادی شده است که مقاومت بیشتری دارد. تنوع جنس فولاد آن نیز متناسب با منطقه جغرافیایی تعیین می‌شود. بهترین جنس فنس هم از نظر مقاومت و هم از نظر قیمت، فنس گالوانیزه است چرا که در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت قابل قبولی دارد. اگر نیاز به توری فنس دارید، می‌توانید توری فنس را در جشنواره نوروزی آهن تخفیف با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

مجموعه آهن تخفیف با تولید و عرضه محصولات آهنی با کیفیت، همواره در تلاش است که بهترین محصولات آهنی را با قیمت و کیفیت مناسب برای مشتریان خود فراهم کند. تنوع محصولات در مجموعه آهن تخفیف شامل تیرآهن، میلگرد، ورق‌های آهنی، رابیتس، انواع فنس و …. می‌باشد. همچنین فروش این شرکت هم به صورت عمده و هم خرده فروشی است.

با مراجعه به سایت آهن تخفیف و استفاده از جشنواره نوروزی آهن تخفیف از قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه فنس و انواع مدل‌های آن بهره‌مند شوید. کارشناسان آهن تخفیف آماده ارائه‌ی خدمات و راهنمایی‌های لازم به مشتریان گرامی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط جشواره نوروزی فروش ویژه فنس به سایت آهن تخفیف (www.ahantakhfif.com) مراجعه نمایید و یا از کانال‌های ارتباطی زیر با این شرکت تماس بگیرید.

نشانی: تهران، اتوبان آزادگان – بازار بزرگ آهن مکان – فاز ۱ شرقی – پلاک ۲۸ و ۲۹

کد پستی: ۱۸۸۱۶۳۳۱۵۵

شماره های تماس: ۰۲۱۵۵۵۱۱۵۵۵

پست الکترونیکی: ​info@ahantakhfif.com