شرکت بیمه Medicare Advantage Devoted Health 175 میلیون دلار تضمین می کند



شرکت Medicare Advantage مجهز به فناوری Devoted Health اعلام کرد که در پایان سال 2023 175 میلیون دلار از بودجه سری E کسب کرده است.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز Fearless Ventures، Highbury Holdings، Stardust Equity، GIC، Maverick Ventures و The Space Between این دور را رهبری کردند.

Andreessen Horowitz، Emerson Collective، Socium Ventures، The Private Shares Fund و صندوق های وابسته، General Catalyst، F-Prime Capital Partners و GreatPoint Ventures نیز در این دور شرکت کردند.

کاری که آنها انجام می دهند

شرکت insurtech مجموعه ای از خدمات مراقبت های بهداشتی را به افراد مسن ارائه می دهد، از جمله برنامه های سلامت Medicare Advantage، مشارکت با ارائه دهندگان، و ارائه دهنده مراقبت های مجازی و خانگی داخلی خود، Devoted Medical.

این شرکت در سال 2017 توسط تاد پارک، که پیش از این یکی از بنیانگذاران Athenahealth و Castlight Health بود، و برادرش Ed Park، که موقعیت‌های برتر را در Athenahealth داشت، تأسیس شد.

اد پارک، مدیر عامل شرکت Devoted Health می‌گوید: «در یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی که همیشه در دسترس یا آسان نیست، ما در Devoted Health بسیار مفتخریم که به هر یک از اعضا همان کیفیت مراقبت و خدماتی را که برای خانواده‌های خود می‌خواهیم ارائه دهیم. Devoted Health، در بیانیه ای گفت.

این بسیار خوشحال کننده است که بسیاری دیگر به وعده مدل ما ایمان دارند، و ما بسیار هیجان زده هستیم که عشق و مراقبت در سطح جهانی را که به آمریکایی های بیشتر و بیشتری اختصاص داده شده است، ارائه دهیم.”

عکس فوری از بازار

در سال 2021، Devoted Health امتیاز گرفت 1.15 میلیارد دلار بودجه سری D برای حمایت از توسعه در سراسر کشور. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که تا دسامبر 2023، به بیش از 140000 عضو در 299 شهرستان در 13 ایالت در ایالات متحده خدمت کرده است.

Devoted یکی از شرکت های متعددی مانند OpenAI و Google بود که برای پیوستن به آن وارد شد تعهد پرزیدنت بایدن به تضمین توسعه ایمن هوش مصنوعی.

در ماه اکتبر، Devoted Health یکی از 31 قراردادی بود که از مرکز خدمات Medicare و Medicaid رتبه‌بندی ستاره‌ای Medicare Advantage، قسمت C و Medicare Part D رتبه‌بندی پنج ستاره دریافت کرد که برنامه‌های MA را بر اساس کیفیت خدمات بهداشتی و دارویی دریافتی توسط مصرف‌کنندگان ارزیابی می‌کند. .



منبع