شگفتانه حمله تاریخ ساز! – dietition


حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم اشغالگر قدس یک حادثه تاریخی نیست، بلکه یک حمله “شگفتانه تاریخ ساز” است. این حمله یک نقطه عطف در مبارزات ضد استکباری جهان محسوب می شود.

۱.حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم اشغالگر قدس یک حادثه تاریخی نیست، بلکه یک حمله “شگفتانه تاریخ ساز” است. این حمله یک نقطه عطف در مبارزات ضد استکباری جهان محسوب می شود.
حمله تاریخ ساز ایران به اسرائیل با رمز یا رسول الله صورت گرفت و این رمز پیام مهمی برای جهان اسلام است.
۲.حمله یا به تعبیر درست تر دفاع “تاریخ ساز” ایران یک دفاع مشروع است و بر اساس ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران در سوریه و حمله به اماکن دیپلماتیک صورت گرفته است. دستگاه دیپلماسی کشور در مجامع بین المللی قبلا این روشنگری را کرده بود. تقریبا تمامی کشورهای جهان حمله رژیم اشغالگر قدس به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرده بودند.

۳.شامگاه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ اولین شبی بود که مردم غزه با آرامش خوابیدند و اسرائیل نتوانست به کشتار جمعی، جنایت جنگی و نسل کشی در این شب در غزه ادامه دهد.بخشی از اهداف ایران در این حمله تاریخ ساز پایگاه های هوایی اسرائیل بود که در اطلاعیه های سپاه آمده بود از همان پایگاه هوایی که سفارتخانه ایران مورد حمله قرار گرفته بود، اسرائیل تنبیه شد.
مردم فلسطین از این پس می توانند روی کمک ملت ایران به طور واضح و واقعی حساب کنند.
رسانه آمریکایی یو اس تودی هم از این حمله بعنوان “حمله تاریخی” یاد کرده است.
۴.حمله شامگاه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ نقطه پایانی برای توقف ماشین ترور رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از کشور علیه شهروندان ایران خواهد بود. اگر این حمله صورت نمی گرفت این ماشین در اتوبان ناتو به حرکت خود ادامه می داد. اگر این حمله صورت نمی گرفت، اقدام بعدی رژیم صهیونیستی فراتر از حمله به سفارتخانه ایران در سوریه انجام می شد. باید یک پیام قاطع به آمریکا و رژیم صهیونیستی داده می شد. امیدواریم آنها این پیام را دریافت کرده باشند.
۵.حمله تاریخ ساز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای خطوط مقاومت در داخل و خارج سرزمین های اشغالی یک تنفس نظامی است. این تنفس حماس و جهاد اسلامی را در غزه و کرانه باختری امیدوار به ادامه نبرد خواهد کرد.
حمله تاریخ ساز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مرهمی بر زخم ده ها هزار شهید و زخمی مردم غزه و نقطه امیدی بر هزاران اسیری است که در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم صهیونیستی پای انقلاب اسلامی و مبارزه با ستم ایستاده اند.
۶.اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند و بخواهند پاسخ شرارت آمیز دهند، گور خود را در منطقه خواهند کند. مرحله بعدی حمله ایران دیگر مراکز نظامی نخواهد بود، وعده با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو در کسری از دقیقه عملی خواهد شد.