عمل بینی بی بازگشت با بهترین جراح بینی گوشتی – dietition


امروزه جراحی های زیبایی خیلی بیشتر از قبل با استقبال مردم مواجه شده است. یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی، عمل بینی است. عمل بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است که نه تنها در بین بانوان بلکه در بین مردان هم بسیار رایج و محبوب شناخته شده است.

سن جراحی بینی در ایران بسیار پایین آمده است و دختران و پسران با رسیدن به سن بلوغ تصمیم به جراحی بینی میگیرند. افرادی که نیاز دارند عمل بینی انجام دهند به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. اول، آن دسته از افرادی هستند که دچار مشکلات تنفسی هستند و عمل بینی در آنها با هدف برداشتن پلیپ و برطرف شدن مشکلات تنفسی است.
  2. دسته دوم، افرادی هستند که بینی گوشتی دارند. بینی های گوشتی دارای نوک بینی پهن، افتاده و پر حجم و گوشتی و چرب هستند. این گونه بینی ها دارای شکل ظاهری نامطلوب (البته از نظر خود افراد) هستند.
  3. دسته سوم، افرادی که بینی های استخوانی دارند. بینی های استخوانی اکثرا دارای قوز روی تیغه بینی خود هستند و درخواست برای جراحی، برای از بین بردن قوز و انحراف بینی است.

اما سخت ترین نوع عمل، عمل بینی گوشتی است. در گذشته بینی های گوشتی پس از گذشت چند سال از جراحی، دوباره به حالت قبلی خود برمیگشت. نوک بینی افتاده می شد و دوباره حالت بینی به حالت قبلی خود برمیگشت.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن دانش و تخصص بهترین جراح بینی گوشتی این مشکل برطرف شده است.

اگر شما هم دارای بینی گوشتی هستید و تصمیم دارید که بینی خود را جراحی زیبایی کنید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا راز جراحی بینی گوشتی بدون بازگشت را از زبان بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بدانید.

معرفی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

دلایل بازگشت بینی های گوشتی بعد از جراحی

هدف از جراحی بینی گوشتی، بهبود شکل ظاهری بینی، سایز و انداز و برطرف کردن مشکلات تنفسی است. اما این مورد به کررات دیده شده است که افرادی که بینی های گوشتی دارند، از گرفتن تصمیم برای جراحی بینی کمی می ترسند. اینکه بعد از چند سال قرار است بینی به حالت قبلی برگردد، کمی افراد را دلسرد میکند. در ادامه این مطلب، دلایلی که باعث می شود بینی شما بعد از جراحی به حالت قبل برگردد را آورده ایم:

  • عفونت و التهاب بینی: ایجاد عفونت، تورم، ترشحات بینی در افرادی که بینی های گوشتی دارند بسیار بیشتر از افرادی است که بینی های استخوانی دارند. یکی از دلایلی که بینی شما به حالت قبل برمیگردد، دچار شدن بیش از حد بینی شما به عفونت است.
  • درخواست برای تغییرات زیاد: اگر شما بینی گوشتی دارید و میخواهید که تغییرات زیادی را در خود ایجاد کنید، بدانید که انتظار زیادی از جراحی بینی دارید. ایجاد تغییرات زیاد برای بینی شما مناسب نیست.
  • نحوه انجام جراحی: جراحی بینی روش های مختلفی دارد. اینکه جراحی بینی شما چه روش و متدی را برای شما پیشنهاد میکند می تواند روی نتیجه نهایی تاثیر بگذارد. سعی کنید در انتخاب جراح بینی خود کمی بیشتر تحقیق کنید. جراحی را انتخاب کنید که تجربه زیادی در بینی های گوشتی داشته باشد.

مراقبت های ضروری بعد از جراحی از زبان بهترین جراح بینی گوشتی

اگر به دنبال این هستید که از نتیجه جراحی بینی خود راضی باشید و بینی جراحی شده به جراحی ترمیمی نیاز نداشته باشد، پیشنهادی می شود مراقبت های بعد از جراحی را جدی بگیرید و به توصیه های جراح بینی گوشتی خود عمل کنید.

  • استراحت کافی و عدم فعالیت های سنگین: بعد از جراحی نیاز استراحت کنید و از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی به شدت خودداری نمایید. تا یک هفته سر خود به طرف بالا نگه دارید.
  • مصرف داروهای ضد التهاب: بعد از جراحی پزشک برای شما داروهایی تجویز میکند که از بروز التهاب در ناحیه جراحی کم کند. سعی کنید داروها را سر وقت و با توجه به تجویز پزشک مصرف کنید.
  • استفاده از کمپرس سرد: تا چند روز بعد از جراحی، در آن ناحیه التهاب و درد احساس خواهید کرد. برای کاهش درد و جلوگیری از خونریزی از کمپرس سرد (یخ) استفاده کنید.
  • جلوگیری از وارد شدن ضربه: سعی کنید بیشتر از خود مراقبت نمایید تا بینی شما مورد اصابت قرار نگیرد. وارد شدن ضربه به بینی می تواند علاوه بر ایجاد درد و خونریزی، احتمال نیاز به عمل ترمیمی بینی را افزایش دهد.
  • در حالت نشسته بخوابید: اگر میخواهید روند درمان را کوتاه کنید، پیشنهاد می شود در حالت نشسته بخوابید یا اگر هم میخواهید دراز بکشید سر خود را بالاتر از بدنتان قرار دهید. می توانید برای اینکار از چند بالش استفاده کنید.
  • داشتن تغذیه سالم و سبک: در روزهای ابتدایی جراحی بینی، سعی کنید غذاهای ساده، نرم، سالم و سبک مصرف کنید تا دچار یبوست نشوید.
  • از زدن عینک خودداری کنید: در روزهای ابتدایی اصلا از عینک طبی و آفتابی استفاده نکنید. چرا که تیغه بینی شما در حال شکل گرفتن است و استفاده از عینک می تواند روی تیغه بینی شما رد بندازد و نوک بینی را به پایین خم کند.
  • مشاوره مداوم با پزشک: باید بعد از جراحی به پزشک معالجتان مراجعه کنید تا از بروز هر گونه علائم نگران کننده مانند تب، خونریزی جلوگیری کنید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست

ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی

آیا هر جراح بینی می تواند بینی گوشتی را به خوبی عمل کند؟ پاسخ خیر است. جراحی بینی های گوشتی نیاز به تجربه و تخصص بیشتری است. این نوع جراحی باید به گونه ای باشد که بینی بعد از چند سال به حالت قبل برنگردد و شخص دچار مشکلات تنفسی هم نشود.

اگر بخواهید بهترین جراح بینی گوشتی را از بین تمام جراحان پلاستیک و زیبایی انتخاب کنید نیاز به معیارهایی دارید که در زیر مهمترین ویژگی های یک جراح بینی گوشتی باتجربه را قرار داده ایم:

تخصص و تجربه جراح بینی: تجربه و داشتن جراحی های موفق در بینی های گوشتی مهم ترین معیاری است که باید به آن توجه کنید.

دانش و مهارت به روز جراحی: اینکه پزشک موردنظرتان از تکنیکهای جدید برای جراحی استفاده میکند نکته بسیار مثبتی است. چرا که متدهای جدید جراحی دوره نقاهت کمتر و نتیجه مورد انتظارتری را برای بیمار رقم خواهد زد.

واقع گرا بودن جراح: جراح شما باید بتواند شما را با واقعیت روبرو کند و در مورد نتیجه انتظارات شما از جراحی به صورت واقع گرایانه نظر دهد. افرادی که بینی های گوشتی دارند انتظار بینی سربالا و عروسکی نباید داشته باشند. اینکه مدل انتخابی شما برای جراحی به صورت شما می نشیند یا خیر، موردی است که جراح شما باید نظر دهد.

انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

یکی از روش های انتخاب بهترین جراح بینی، جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی است. امروزه با توجه به افزایش روزافزون فضای وب در زندگی همه افراد، تمام جراحان زیبایی برای نشان دادن نمونه کار و رزومه خود دارای سایت یا یک صفحه اینستاگرام هستند.

شما می توانید با مراجعه به سایت جراح، دیدن نمونه کارها و خواندن نظرات بیماران قبلی می توانید بهترین جراح بینی گوشتی خود را انتخاب کنید.

سایت ویکی درمان ، یکی از سایت هایی است که علاوه بر انتشار محتوای به روز و باکیفیت در زمینه پزشکی، زیبایی و درمان، اقدام به معرفی بهترین پزشکان و جراحان میکند. می توانید با مراجعه به وبسایت ویکی درمان بهترین جراحان بینی طبیعی، استخوانی، گوشتی و ترمیمی را بشناسید، تماس بگیرید، تحقیق کنید، نمونه کارها را ببنید و مناسب ترین و بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.