فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر – dietition


ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده خودرو در ایران، هر از چند گاهی اقدام به برگزاری قرعه‌کشی برای فروش محصولات خود می‌کند. در جدیدترین طرح ثبت نام فروش فوق ‌العاده ایران خودرو ۱۴۰۱، این شرکت قرار است به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین قرعه‌کشی‌های خود را انجام دهد.

در این طرح که قرار است نوعی سورپرایز برای خریداران خودرو باشد، ایران خودرو تصمیم دارد تعداد زیادی از محصولات خود را به بازار عرضه کند. البته موعد تحویل این خودروها حداکثر تا یک سال خواهد بود. با ما همراه باشید تا درباره جزئیات این طرح پیش‌فروش اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بررسی طرح ثبت نام فروش فوق‌ العاده ایران خودرو

بررسی طرح ثبت نام فروش فوق‌ العاده ایران خودرو

در مقایسه با شرکت سایپا، محصولات ایران خودرو از طرفداران زیادتری برخوردار هستند. به همین دلیل است که متقاضیان خرید تولیدات این شرکت معمولاً از خریداران محصولات شرکت سایپا بیشتر هستند.

در آخرین طرح ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، بیش از ۹ میلیون نفر برای رقابت بر سر چند هزار دستگاه رقابت کردند که این رقم باعث شد شرکت ایران خودرو به فکر چاره باشد و شرطی را برای شرکت در قرعه‌کشی‌های جدید اعلام کند.

بر اساس شرط جدید این شرکت تنها کسانی می‌توانند در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش شرکت کنند که مبلغ لازم برای خودرو را قبلاً در حساب اعلام شده از سوی شرکت داشته باشند. این حساب باید زیر نظر شرکت باشد و مبلغ آن تا زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی مسدود می‌شود.

اما در طرح ثبت نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو قرار است چندین هزار خودرو را برای سه گروه از متقاضیان عادی، افراد دارای خودروهای فرسوده و طرح جوانی جمعیت اختصاص دهد. بر این اساس متقاضیانی که قرار است در این طرح شرکت کنند، باید قبل از هر چیز مطمئن شوند که در یکی از این سه گروه قرار دارند.

حتی به عنوان یک فرد عادی باید در دو سال گذشته از هیچ‌ یک از شرکت‌های ایران خودرو سایپا خرید نکرده باشند. ضمن اینکه داشتن سن قانونی و گواهینامه از دیگر الزامات مهم برای افرادی است که به عنوان متقاضی عادی می‌خواهند در این طرح شرکت کنند.

حساب وکالتی چیست و چه کاربردی دارد؟

حساب وکالتی چیست و چه کاربردی دارد؟

حساب وکالتی نوعی حساب کوتاه مدت برای انجام خرید از بورس کالا یا شرکت در قرعه‌کشی خودرو محسوب می‌شود. شاید یکی از کارهای مفیدی که شرکت‌های خودروسازی انجام داده‌اند، قرار دادن شرط افتتاح حساب وکالتی است که از آن می‌توانید برای ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو استفاده کنید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

با این کار می‌توان انتظار داشت که تا حد زیادی کسانی که متقاضی واقعی خرید خودرو نیستند، از لیست قرعه‌کشی حذف شوند یا حتی دست دلالان از این طرح کوتاه شود. با این اوصاف افراد نیازمند می‌توانند مبالغ خودروها را پیش از ثبت‌نام در حساب وکالتی مورد نظر واریز کنند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.

نکته جالب اینجاست که شما می‌توانید با افتتاح یک حساب وکالتی، هم در معاملات خودرو در بورس کالا شرکت کنید و هم از آن برای شرکت در قرعه‌کشی‌های مداوم شرکت‌های خودروسازی بهره ببرید.

نحوه ایجاد حساب وکالتی در قرعه‌کشی

نحوه ایجاد حساب وکالتی در قرعه‌کشی

برای افتتاح حساب وکالتی اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید شرکت ایران خودرو چه بانک‌هایی را برای افتتاح حساب قبول دارد. در ادامه به صورت گام به گام مراحل ایجاد حساب وکالتی را توضیح می‌دهیم.

  1. شرکت ایران خودرو بانک‌های ملت، تجارت، ملی، رفاه، صادرات و اقتصاد نوین را به عنوان مراکزی برای افتتاح حساب وکالتی معرفی کرده است. بر این اساس برای ایجاد حساب وکالتی می‌توانید با مراجعه حضوری یا به صورت آنلاین از طریق بانک مورد نظر کار خود را انجام دهید.
  2. دقت داشته باشید که این حساب باید کوتاه مدت و به صورت وکالتی باشد.
  3. در مرحله بعد باید حتماً نسبت به ویرایش شماره شبا یا اعلام شماره حساب وکالتی در پروفایل خود در سایت ایران خودرو اقدام کنید.
  4. ویرایش‌های لازم در سایت را باید تا یک روز قبل از شروع ثبت نام فروش فوق العاده ایران بهمن ماه انجام دهید.
  5. پس از افتتاح حساب وکالتی، وجه مورد نیاز برای خرید خودرو را در حساب واریز کنید تا جزو مشمولان شرکت در قرعه‌کشی قرار بگیرید.

نکات مهم در خصوص حساب وکالتی شرکت ایران خودرو

  • در صورتی که می‌خواهید بدون مراجعه حضوری حساب وکالتی خود را ایجاد کنید، می‌توانید از طریق آدرس‌های ارائه شده از سوی دو بانک ملی و تجارت اقدام کنید.
  • اگر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی نباشید، حساب شما از مسدودی خارج و در طرح فروش شرکت داده نمی‌شوید.
  • در صورتی که تا زمان اعلام شده کار ایجاد حساب را انجام ندهید، از قرعه‌کشی کنار گذاشته خواهید شد.
  • در طرح قرعه‌کشی ایران خودرو تنها حساب‌هایی مسدود می‌شوند که در طرح قرعه‌کشی برنده شده‌اند.
  • حساب وکالتی یک حساب کوتاه‌مدت محسوب می‌شود. بنابراین سود حساب شما نیز بر اساس نوع حساب محاسبه خواهد شد.

جمع‌بندی

در جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده، شرکت ایران خودرو قصد دارد به مناسبت دهه فجر انبوهی از محصولات خود را به فروش برساند. برای شرکت در این قرعه‌کشی ایجاد حساب وکالتی ضروری خواهد بود. برای افتتاح این حساب می‌توانید از راهنمای موجود در مقاله استفاده کنید.