فیلتر پروژه می تواند به شما در ترک سیگار در سال جاری کمک کند



فیلتر پروژه می تواند به شما در ترک سیگار در سال جاری کمک کند
niki.forbing-orr
سه شنبه، 01/31/2023 – 16:02

31 ژانویه 2023
توسط آشتین گلودت، بخش بهداشت عمومی

بسیاری از افرادی که سیگار می کشند، سیگار می کشند یا می جوند می خواهند سیگار را ترک کنند. ترک سیگار ممکن است و این یکی از بهترین انتخاب هایی است که یک فرد می تواند برای بهبود سلامت خود و محافظت از عزیزان خود در برابر مواد شیمیایی سرطان زا انجام دهد.

هنوز اوایل سال 2023 است و بسیاری از مردم اهدافی را برای زندگی شادتر و سالم‌تر تعیین می‌کنند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان می‌خواهید زندگی بدون تنباکو را شروع کنید، Project Filter می‌تواند به شما کمک کند.

تصویر عمومی صدای DHW

فیلتر پروژه چیست؟

Project Filter یک برنامه بهداشتی دولتی است که از افرادی که می خواهند سیگار کشیدن، بخار کردن یا جویدن را ترک کنند، پشتیبانی می کند. شعار این برنامه این است: “شما تصمیم می گیرید که چه زمانی، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.” این برنامه همچنین با سیاست گذاران، سازمان های اجتماعی و مدارس هماهنگ می شود تا به جلوگیری از استفاده مردم از محصولات دخانی کمک کند. اگر هرگز شروع نکنید، هرگز مجبور نیستید آن را ترک کنید.

چگونه Project Filter از افراد در سفرهای ترک حمایت می کند؟

ترک کار سختی است بیشتر افراد برای اینکه بدون دخانیات باقی بمانند چندین بار تلاش می کنند. بسیاری از افراد با کمک حمایتی عزیزان و منابع رایگان از Project Filter، کار آسان تری را ترک می کنند.

به گفته افراد سیگاری سابق، تماس گرفتن با The Idaho QuitLine یکی از بهترین گام هایی است که می توانید برای ترک موفقیت آمیز آن بردارید. در واقع، افرادی که تماس می گیرند هفت برابر بیشتر احتمال دارد مصرف دخانیات را ترک کنند. با تماس با شماره 1-800-QUIT-NOW می توان به خط Quitline 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشت. همچنین می توانید این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید تا بشنوید که چگونه مردم آیداهو با کمک آیداهو کویت لاین ترک کرده اند.

مربیان QuitLine تشویق کننده و به خوبی آموزش دیده اند. آنها می دانند که ترک یک سفر شخصی است و به تماس گیرندگان کمک می کند تا برنامه های ترک خود را با نیازهای فردی خود تنظیم کنند. مربی‌ها همچنین می‌توانند به افراد کمک کنند تا داروهای ترک را به شکل چسب‌ها، آدامس‌ها و پاستیل‌ها پیدا کنند که می‌توانند مستقیماً به خانه‌های افراد ارسال شوند.

در نهایت، QuitLine به طیف گسترده ای از آیداهوایی ها خدمت می کند و برنامه های منحصر به فردی دارد که برای افرادی که باردار هستند، با بیماری روانی زندگی می کنند یا بومی آمریکا هستند، طراحی شده است. آیداهو کویت لاین همچنین دارای مربیانی است که به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و مربیانی که با مترجمان کار می کنند تا از افرادی که به هر زبان دیگری صحبت می کنند حمایت کنند.

ویپینگ و استفاده از تنباکو برای جوانان

My Life, My Quit یک برنامه آموزشی رایگان و محرمانه است که به طور خاص برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است. این برنامه به نوجوانان و جوانان کمک می کند تا سیگار کشیدن یا سیگار کشیدن را ترک کنند و جلسات را می توان از طریق پیام های متنی، چت یا تماس های تلفنی انجام داد.

نوجوانان می توانند در www.mylifemyquit.com ثبت نام کنند، که همچنین منابعی برای والدین دارد.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا می توانند مراجعه کنند؟

  • برای پشتیبانی رایگان و دلسوزانه برای ترک سیگار، بخار کردن، یا جویدن با شماره 1-800-QUIT-NOW تماس بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به http://www.ProjectFilter.org مراجعه کنید.
  • برای منابع ویژه نوجوانان، www.mylifemyquit.com را جستجو کنید.
  • فیلتر پروژه را در اینستاگرام یا فیسبوک دنبال کنید: @projectfilter.

آشتین گلودت مدیر پروژه فیلتر است و در بخش بهداشت عمومی کار می کند. او شش سال تحصیلات و شش سال تجربه حرفه ای در بهداشت عمومی دارد. او به ویژه در مورد ترویج دسترسی عادلانه جامعه به منابع بهداشتی اشتیاق دارد.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهو اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.

به بحث بپیوندید

لطفاً به شرایط شرکت در نظر دادن در وبلاگ DHW Voice توجه کنید.

برای اطمینان از یک بحث سازنده، شما موافقت می کنید که فقط نظراتی را که مستقیماً به این پست مرتبط هستند ارسال کنید و از ارسال مطالب فحاشی خودداری کنید. زبان تهدید آمیز، توهین آمیز یا تبعیض آمیز؛ مطالب صریح جنسی؛ و سایر مطالبی که در صورت انتشار در اینجا قانون را نقض می کند. محتوای تبلیغاتی؛ یا اطلاعات خصوصی مانند شماره تلفن یا آدرس. DHW حق بررسی و حذف نظرات نامناسب را برای خود محفوظ می دارد.