همه چیز درباره هتل پنج ستاره پالاس کیش – dietition


هنگام سفر به کیش، اقامت در هتلی پنج ستاره مانند هتل پالاس کیش می ‌تواند هر آنچه که برای داشتن یک سفر و اقامت رویایی نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. این هتل هم امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی دارد و هم اینکه به شما این امکان را می ‌دهد تا بتوانید دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و جذاب این منطقه داشته باشید. در صورتی که قصد رزرو این هتل و اقامت در آن را دارید، در ادامه مطلب با ما باشید تا شما را با اطلاعات کامل در مورد این هتل آشنا کنیم.

امکانات هتل پالاس کیش

هتل ۵ ستاره پالاس جزو بهترین هتل ‌ها در جزیره کیش به شمار می رود که در ۱۵ طبقه و ۲۳۳ اتاق و سوئیت طراحی شده است که تأسیس آن به اسفند ماه ۱۴۰۰ باز می‌ گردد. یکی از مجهزترین لابی‌هایی که در این هتل وجود دارد، ظرفیت آن تقریباً ۲۰۰ نفر است. افرادی که برای اقامت خود در جزیره کیش این هتل را انتخاب می‌ کنند، وعده صبحانه به صورت رایگان برای آن‌ها سرو می ‌شود. چشم انداز و منظره ‌ای که برای اتاق ‌های این هتل در نظر گرفته شده، بسیار زیبا است و نمای رو به جزیره دارد.

 همچنین در هتل پالاس کیش سالنی مناسب برای برگزاری نمایشگاه و جلسات کاری وجود دارد که مسافران می‌ توانند از برقراری جلسات خود در این هتل نیز اطمینان حاصل کنند. در این هتل امکانات و خدمات متنوع دیگری نیز ارائه داده می ‌شود که برخی از مهمترین آن‌ها عبارت است از:

  • پارکینگ
  • تاکسی سرویس
  • اینترنت رایگان
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • آسانسور
  • سالن ورزشی
  • خشک شویی
  • نمازخانه
  • سیستم اعلام حریق
  • فضای سبز
  • استخر
  • سالن سینما
  • و…

C:\Users\Center\Pictures\همه چیز درباره هتل پنج ستاره پالاس کیش_files\images_1712409058_661149e2820d3.jpg

اتاق خواب ‌ها و امکانات هتل پالاس کیش

انواع اتاق ‌های موجود در هتل پالاس کیش بسیار متنوع هستند که هر یک از این اتاق‌ ها به گونه‌ ای خاص طراحی شده‌اند و دکوراسیون بسیار جذاب و زیبایی برای آن ‌ها در نظر گرفته شده است. در تمامی این اتاق‌ ها امکانات و خدمات مختلف اقامتی در اختیار مسافران قرار داده می‌ شود تا آن‌ ها یک اقامت آرامش بخش را تجربه کنند.

انواع اتاق ‌هایی که در هتل پالاس وجود دارد، شامل اتاق دو تخته رو به جزیره، رو به باغ، رو به محوطه، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق ۴ جزیره می ‌شود. یکی از نکات بسیار مهم که در مورد اتاق ‌های این هتل باید به آن توجه داشته باشید، این است که ظرفیت اضافی برای هیچ یک از اتاق ‌ها وجود ندارد و هنگام رزرو اتاق باید این نکته را مورد توجه قرار دهید.

در هتل پالاس کیش تقریباً ۱۰۰ باب اتاق وجود دارد که برای تمامی آن‌ها امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. شما می ‌توانید خدمات مختلف مانند مبلمان، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی، تلویزیون و غیره را در اتاق خود در اختیار داشته باشید. یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم این هتل این است که همه روزه خدمات نظافتی به طور کامل صورت می ‌گیرد و می‌توانید از محیطی تمیز و پاکیزه لذت ببرید.

رستوران و کافی شاپ هتل پالاس کیش

مهمانانی که برای اقامت خود در جزیره کیش یکی از اتاق‌ های هتل پالاس را انتخاب می‌کنند، می ‌توانند وعده صبحانه را به طور رایگان از منوی متنوع آن انتخاب کنند و سفارش دهند. در نتیجه می ‌توانند یک روز عالی را با صرف صبحانه لذیذ این هتل آغاز کنند. علاوه بر این رستورانی که در هتل وجود دارد انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌ کند و در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پذیرایی از مهمانان است.

از ویژگی ‌های مهم رستوران این هتل می ‌توان به دکوراسیون شیک و کارکنان مجرب آن اشاره کرد. علاوه بر این شما می‌توانید اوقات اضافه خود را در کافی شاپ هتل پالاس سپری کنید و از انواع نوشیدنی‌ ها و دسر های متنوع آن لذت ببرید.

C:\Users\Center\Pictures\همه چیز درباره هتل پنج ستاره پالاس کیش_files\images_1712409058_661149e28b9dc.jpg

موقعیت مکانی هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی از بهترین هتل ‌های جزیره کیش است که موقعیت جغرافیایی و مکانی بسیار مناسبی دارد. این هتل در فاصله بین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است؛ به همین دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. همچنین این هتل در منطقه ‌ای قرار گرفته است که فاصله نزدیکی با به ساحل دارد و مهمانان هتل در هر لحظه ای می‌توانند به سواحل زیبای خلیج فارس مراجعه کنند و لحظات خوشی را در کنار دریا سپری کنند. به همین دلیل اگر قصد شما از مسافرت تفریحات ساحلی و آبی است، پیشنهاد می ‌کنیم که حتماً برای رزرو یکی از اتاق‌ های هتل پالاس اقدام کنید.

همچنین افرادی که پس از مسافرت خود به جزیره کیش قصد خرید و گردش در مراکز خرید معروف کیش را دارند، می ‌توانند این هتل را انتخاب کنند؛ چرا که هتل پالاس به انواع مراکز خرید پانیذ، پردیس، رویال مال و مرکز تجاری دسترسی آسانی دارد. علاوه بر این نزدیکی هتل پالاس به مراکز تفریحی جزو مزیت ‌های بسیار مهمی است که باعث محبوبیت این هتل شده است. شما با رزرو اتاق ‌های این هتل می ‌توانید به مراکز تفریحی مهم مانند شهر زمینی کاریز، برج ایفل، پارک دلفین، شهر حریره و غیره با چند دقیقه پیاده‌روی دسترسی داشته باشید.

C:\Users\Center\Pictures\همه چیز درباره هتل پنج ستاره پالاس کیش_files\images_1712409058_661149e28fbd7.jpg

 فلای توی مرجع رزرو هتل پالاس کیش

یکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره در جزیره کیش، هتل پالاس کیش است که با امکانات و خدمات رفاهی متنوع در تمام روزهای سال آماده پذیرایی از مهمانان خود است. بدون شک پس از مسافرت به جزیره کیش و گشت و گذار در این منطقه، قصد دارید که مکانی مناسب برای استراحت داشته باشید تا به راحتی بتوانید استراحت کنید. پس اگر به دنبال هتلی ۵ ستاره در کیش هستید، پیشنهاد ما به شما هتل پالاس است.

شما عزیزان رزرو این هتل را می‌ توانید توسط فلای تودی انجام دهید. فلای تودی ۱.۵ میلیون هتل را در نقاط مختلف جهان ارائه می ‌دهد. اما خدمات فلای تودی تنها رزرو هتل نیست، شما می‌توانید سایر اقدامات مانند رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار، اخذ پاسپورت را به صورت آنلاین را با فلای تودی انجام دهید. تنها کافی است وارد سایت آن شوید و یا اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنید.