9 نکته معمول صبح وقتی زندگی شلوغ است


یافتن زمان برای یک برنامه صبحگاهی سالم وقتی مشغول هستید غیرممکن به نظر می رسد. تاکنون! اینها نکاتی در مورد برنامه صبحگاهی روال AM AM رویای شما را به واقعیت تبدیل می کند – حتی زمانی که بیشتر مشغول هستید. به خواندن ادامه دهید!

چرا وقتی استرس دارید روتین صبحگاهی بسیار مهم است

ایجاد یک برنامه صبحگاهی ممکن است در ابتدا غیر ضروری و (حتی خسته کننده) به نظر برسد. اما واقعاً ، یک برنامه صبحگاهی می تواند برای سلامتی شما فوق العاده مفید باشد و می تواند ذهن آگاهی ، مثبت اندیشی و بهره وری را افزایش دهد!

نحوه عملکرد آن در اینجا آمده است: بدن و مغز ما در واقع به دنبال عادی بودن ، قابلیت پیش بینی و روتینبه با یک برنامه زمان بندی شده ، بدن ما کاملاً سازگار است تا احساس امنیت و ثبات را تقویت کند ، سیستم عصبی را آرام کند و استرس را از بین ببرد. به طور خلاصه ، یک برنامه صبحگاهی به ما امکان می دهد روز را با آرامش آغاز کنیم ، سطح انرژی خود را افزایش دهیم ، سلول های خود را بازیابی کنیم و احساسات مثبت بیشتری را تشویق کنیم. ایده آل برای یک روز عالی پیش رو!

نکات معمول 9 صبح برای یک برنامه شلوغ

نکاتی در مورد برنامه صبحگاهی حتی برای زنبورهای سخت کوش! مدیریت یک شیوه زندگی سریع همراه با مراقبت از خود برای مدیریت انرژی و جلوگیری از فرسودگی شغلی بسیار مهم است. بگذارید این اتفاق بیفتد!

شماره 1 روال صبح خود را از شب قبل شروع کنید

برای ورزش صبحگاهی خود برنامه ریزی کنید ، صبحانه خود را آماده کنید ، کیف کار خود را ببندید و درباره کارهای ضروری فردا تصمیم بگیرید. برنامه صبح خود را از شب قبل با برخی مزایای بزرگ مدیریت زمان شروع کنید. صبح با خیال راحت بیدار شوید که می دانید شروع به کار در روز دارید!

شماره 2 ابتدا یک لیوان آب بنوشید

هیدراته ماندن چیزهای زیادی به همراه دارد مزایای بزرگ اما وقتی برنامه شما پر است ، نیازهای مایعات شما گاهی اوقات به صندلی عقب می نشیند. به جای تلاش برای نوشیدن آب کافی در طول روز ، ابتدا یک لیوان بنوشید! به احتمال زیاد نوشیدن بقیه روز را به یاد خواهید آورد – ناگفته نماند که صبح خود را با رطوبت و انرژی شروع کنید! همان چیزی که هنگام مشغله به آن نیاز دارید.

و در حالی که در حال نوشیدن هستید ، این هک روتین صبح سالم را امتحان کنید. با افزودن انواع توت های آنتی اکسیدانی به بطری خود ، آب ساده را ادویه کنید! طعم شیرینی طبیعی با مقدار زیادی مواد مغذی.

شماره 3 فوراً به تلفن خود نگاه نکنید

اگر به دنبال نکاتی برای یک برنامه صبحگاهی سالم هستید که برای سلامت روان مفید است ، از اینجا شروع کنید. در حالی که وسوسه کننده است ، نگاه کردن به تلفن بلافاصله پس از بیدار شدن می تواند باعث اضطراب ، غرق شدن و سایر احساسات ناراحت کننده مانند حسادت شود. شروع خوبی برای روز نیست!

همچنین ، پیمایش می تواند بسیار منحرف کننده باشد و باعث شود بسیاری از ما زمان را از دست بدهیم. هیچ کس دوست ندارد دقایقی از در خارج شود! در عوض ، اعلان های خود را از شب قبل خاموش کنید ، فقط از تلفن خود به عنوان یک ساعت زنگ دار در صبح استفاده کنید و مطمئن شوید که در ساعات اولیه روز وقت خود را خارج از خوراک خود می گذرانید.

شماره 4 قهوه / چای / نوشیدنی دلخواه خود را شب قبل آماده کنید تا صبح آماده شود

بهترین نکاتی در مورد برنامه صبحگاهی برای افراد شلوغ نیاز به آمادگی دارد. آمادگی خوب و متفکرانه می تواند تفاوت مثبت و بزرگی را در سطح استرس ایجاد کند! به عنوان مثال ، آماده کردن قهوه یا نوشیدنی دلخواه از قبل باعث صرفه جویی در صبح شما می شود و حداقل 5 دقیقه (5 دقیقه که می توانید برای آماده سازی بیشتر یا مراقبت از خود استفاده کنید) صرفه جویی می کنید.

# 5 میان وعده / ناهار خود را آماده کنید

خدا را شکر تهیه غذا هرگز به این آسانی نبوده است! میوه ها و سبزیجات خود را از قبل برش دهید ، وعده های غذایی زیادی را برای غذای باقیمانده آماده کنید و یک برنامه غذایی یک هفته ای را در نظر داشته باشید. نکات ساده روتین صبحگاهی مانند اینها می تواند شما را از نگرانی در مورد غذا خوردن هنگام مشغله نجات دهد. بدون دانستن اینکه وعده های غذایی و میان وعده های سالم در مواقع نیاز دارید ، هیچ استرس نداشته باشید!

شماره 6 ذهن آگاهی را وارد برنامه روزانه خود کنید ، حتی اگر فقط 5 دقیقه مدیتیشن صبحگاهی FitOn باشد

اگر توصیه های معمول صبحگاهی دارید ، این نکته را بگذارید. در این اوقات استرس زا ، استفاده از ذهن آگاهی در صبح می تواند بسیار مفید باشد. و بگذارید قبول کنیم که وقتی زندگی شلوغ می شود ، این لحظات صبح می تواند تنها فرصت شما برای آرامش و سکوت باشد. ذهن آگاهی در صبح می تواند به سیستم عصبی ما کمک کند و احساس آرامش شگفت انگیزی را ایجاد کند. جستجو کنید دسته مدیتیشن در برنامه FitOn و مدیتیشن را انتخاب کنید تا روز خود را با پای راست شروع کنید.

شماره 7 30 دقیقه تا 1 ساعت قبل از دیگران بیدار شوید

برای برخی از خانواده ها ، زمان تنها مقدس و کمیاب است. به جای اینکه منتظر یک لحظه رایگان باشید ، یک لحظه ایجاد کنید! 30 دقیقه تا یک ساعت زودتر از دیگران بیدار شوید و از لحظات انفرادی خود لذت ببرید. هک امروز روتین را به یک عادت تبدیل کنید و چیزی را که باید منتظرش باشید انجام دهید! هرکاری را که به شما آرامش می بخشد انجام دهید: مدیتیشن ، مطالعه ، روزنامه نگاری ، حتی یک جا نشسته و مدتی را برای خود صرف کنید.

PS ، این یکی از آن نکات معمول صبح است که هر والدینی باید بدانند! کلمه را پخش کنید.

شماره 8 سعی کنید با نوعی حرکت هماهنگ شوید

ورزش برای از بین بردن استرس یا انرژی منفی فوق العاده است. و اگر در یک زمان شلوغ از سال هستید احتمالاً کمی استرس زا است! سعی کنید برخی ورزشها را در برنامه روزانه صبح سالم خود قرار دهید ، خواه 5 دقیقه باشد کش آمدن یا کمی نور یوگابه هر آنچه برای شما کار می کند!

شماره 9 ابتدا لیست کارهای مهم خود را بنویسید

گرفتن برخی روزها غیرممکن است همه انجام داد و این خوب است! سعی کنید بهره وری خود را نه بر اساس تعداد کارهای انجام شده ، بلکه بر اساس کیفیت کارهایی که انجام شده است ، قرار دهید. آیا ابتدا مهمترین کارها را انجام دادید؟ پس از بررسی این موارد با اولویت بالا ، می توانید در بقیه روز روی کاهش سرعت و آرامش بیشتر کار کنید. یک برنامه صبحگاهی سالم لازم نیست زمان بر باشد!

بگذارید برنامه صبحگاهی شما برای شما کار کند!

اینها نکاتی در مورد برنامه صبحگاهی آیا شما می توانید مراسم AM خود را بهینه کنید! آنچه را که نیاز دارید بردارید و بقیه را رها کنید. از مخلوط کردن چیزها نترسید! اشکالی ندارد که شما نیز انعطاف پذیری داشته باشید. برخی از صبح ها ممکن است از روال عادی خود استفاده زیادی نکنید ، در حالی که روزهای دیگر ممکن است زمان بیشتری داشته باشید. فقط کافی است از وقت خود حداکثر استفاده را ببرید!