با سفر کارت علی بابا سفربروها را خوشحال کنید! – dietition


سفر! این کلمه سه حرفی هرچند ساده و زود ادا می‌شود، اما اگر نگاهی به بطن آن بیندازیم، تازه پیچیدگی‌هایش را به چشم می‌بینیم! فرقی نمی‌کند چقدر اهل سفر باشید؛ درهرصورت کمتر کسی پیدا می‌شود که از تجربه سفر (هرچند به مقصدی تکراری) استقبال نکند.

سفر کجای زندگی‌تان قرار می‌گیرد؟ از آن دسته افرادی هستید که حتما باید در هر ماه به جایی سفر کنید یا گاهی تا چند سال پای‌تان را از محدوده محل زندگی‌تان بیرون نمی‌گذارید؟ اگر کمی با خودتان صادق باشید، می‌بینید که در هر حالتی بازهم از تجربه آن لذت می‌برید!

سفر می‌تواند هدیه‌ای باشد که لبخند روی لب‌های همه به‌ویژه طرفداران پروپاقرص آن بیاورد! شاید زمان آن رسیده که سفر کارت علی بابا را جایگزین هدیه‌های قدیمی و کلاسیک کنیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به صفر تا صد هدیه دادن سفر برای گردش دور دنیا یا هر جاس شگفت‌انگیز دیگری داشته باشیم.

چرا سفر را هدیه دهیم؟

برخلاف آنچه در باور بیشتر افراد جا خوش کرده، سفر همیشه هم برای حس بیشتر هیجان و تفریح نیست! گاهی افراد سفر به جاهای دنج و ناب را انتخاب می‌کنند تا بیشتر خودشان را بشناسند. آن‌ها در این خلوت خودخواسته به دل طبیعت می‌زنند یا حتی چند روزی را در قلب یک شهر شلوغ سپری می‌کنند.

گاهی هم افراد با خانواده، دوستان یا حتی تنهایی راهی شهری دیگر می‌شوند تا برای مدتی از روزمرگی‌ها و اضطراب قالب بر زندگی‌شان رها شوند. در این زمان سفر مانند یک ناجی آن‌ها را از حال بد به حال خوب می‌برد. حالا که تجربه سفر انقدر در حال خوب آدم‌ها تاثیر دارد، پس چرا آن را به دیگران هدیه ندهیم؟

چطور با سفر کسی را خوشحال کنیم؟

اهمیت سفر باعث شده بسیاری از سازمان‌های بزرگ یا کوچک، سفر کارت را به مخاطبشان اعطا کنند. سفر کارت علی بابا طراحی شده تا صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک آن را به همکاران، شرکای تجاری و مشتریانشان هدیه دهند. از آنجا که معمولا خاطرات سفر تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند، هدیه‌دادن آن ایده‌ای هوشمندانه برای ثبت برند در ذهن مخاطب خواهد بود.

سفر کارت علی بابا

اگر شرکتی با سابقه یا نوپا دارید، با خرید سفر کارت از مجموعه علی بابا از مشتریان وفادارتان قدردانی و آن‌ها را بیش‌ازپیش با خود همراه کنید. ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید از سازمان یا شرکتتان هم می‌تواند دلیل دیگری برای اعطای سفر کارت به آن‌ها باشد.

ارتباط با همکارانتان چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر به فکر ایجاد یک ارتباط سازنده و موثر هستید، با سفر کارت علی بابا ارتباطاتتان را به مرحله جدیدی ببرید. ارتباط بهتر به معنای شانس بیشتر در دریافت پروژه‌ها و پیشنهادهای شغلی قابل‌توجه است. اینکه تصویر خوبی از سازمانتان در ذهن شرکای تجاری یا حتی رقبای خود بسازید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این موضوع به دغدغه‌تان تبدیل شده، حتما آن‌ها را با یک هدیه سازمانی مانند سفر کارت خوشحال کنید!

چرا سفر کارت علی بابا؟

شرکت سفرهای علی‌بابا برای اولین بار ایده سفر کارت را اجرا کرد تا بتوان حس خوب و به‌یادماندنی سفر را با دیگران به‌اشتراک گذاشت. شما می‌توانید سفر کارت علی بابا را به‌عنوان هدیه سازمانی تهیه کنید و نام برندتان را برای مدت زمان طولانی در ذهن مخاطبتان به‌یادگار بگذارید. برای سفارش سفر کارت هیچ محدودیتی در تعداد یا مبلغ دلخواهتان وجود ندارد. البته اگر سفر کارت را در تعداد یا مبلغ بالا و در سفارش‌هایی ویژه تهیه کنید، می‌توانید از امکانات بیشتری هم برخوردار شوید. برای مثال ثبت تصویر لوگوی سازمان و برندتان روی کارت‌های هدیه سفر یکی از این امکانات است.

برخی شرکت‌ها نیز پس از علی‌بابا انواعی از سفر کارت را تولید کردند؛ اما میان این محصول با سفر کارت علی بابا تفاوت بزرگی وجود دارد. همکاران، شرکای تجاری و مشتریان شما با دردست داشتن سفر کارت علی بابا می‌توانند چند محصول مختلف گردشگری مانند پرواز داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل و اقامتگاه را بخرند. درحالی‌که این ویژگی در سفر کارت سایر رقبا هنوز فراهم نشده و صرفا روی یکی از محصولات گردشگری قابل‌استفاده است.

سفر کارت علی بابا

علی بابا؛ همسفر هر سفر

اگر تاکنون از علی‌بابا خرید نکرده باشید، احتمالا برایتان سوال پیش می‌آید که چرا باید برای خرید بلیط یا رزرو هتل و اقامتگاه روی علی‌بابا حساب کرد! این مجموعه همیشه نیاز مشتریان را شناسایی کرده و مطابق با آن‌ها محصولاتش را طراحی کرده است. ارائه محصولات باکیفیت در علی‌بابا تنها نقطه قوت آن نیست؛ این سازمان در پشتیبانی قوی به دو شیوه آنلاین و تلفنی هم خوش درخشیده است!

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و همه روزهای هفته با بخش پشتیبانی تماس بگیرید. ۳۵۰ کارشناس متخصص پشتیبانی شما را برای خرید بلیط یا رزرو هتل و اقامتگاه، کنسلی و استرداد هزینه، معرفی محصولات و… راهنمایی می‌کنند. اولویت پاسخگویی به مشتریان با افرادی است که زمان کمتری تا پرواز یا حرکت قطار و اتوبوس یا چک‌این هتل و اقامتگاه دارند.

اگر از اعضای ویژه باشگاه همسفران علی‌بابا باشید هم با اولویت بالاتری از خدمات پشتیبانی استفاده خواهید کرد. پشتیبانان علی‌بابا لحظه به لحظه سفر را کنارتان می‌مانند تا بدون مشکل و دغدغه، از سفرتان لذت ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سفر کارت و ثبت سفارش به سایت علی‌بابا سر بزنید.