بهبود تحرک – موبایل ماندن در دنیای مدرن


همه چیز متصل است – FiT Tenets

عملکرد صحیح بدن، از جمله تحرک و ثبات ما را نمی توان از بهداشت خواب، مدیریت استرس و استراتژی غذا خوردن جدا کرد. در بسیاری از موارد ارزش دارد که ابتدا این مناطق را اولویت بندی کنیم. استن افردینگ همیشه می‌گوید که فدا کردن خواب برای ورزش مانند «پا گذاشتن بیش از اسکناس‌های صد دلاری برای برداشت دلار است». ما فکر می کنیم همین امر را می توان در مورد تمرین تحرک نیز گفت. تمرکز بر این مناطق قبل از تحرک ممکن است بسته به سبک زندگی و شرایط فعلی شما مورد توجه قرار گیرد.

بهداشت خواب

خواب کوتاه مدت با درد بدن، محدودیت های حرکتی و ناتوانی مرتبط است.2). کمیت و کیفیت کافی خواب پایه و اساس همه چیز است، از جمله سلامت قلب و عروق، عملکرد شناختی و نحوه تجربه درد. در حالت محرومیت از خواب، ما به احتمال زیاد غذا را انتخاب نمی کنیم یا پشت میز خود بی رمق می نشینیم. خوشبختانه بدن فوق‌العاده قابل تحمل و بخشنده است – فکر کنید که یک نوزاد تازه متولد شده داشته باشید یا تمام شب را برای آزمایش یا پروژه کاری انباشته کنید. با این حال، عادات و کیفیت خواب ما در نهایت به ما خواهد رسید.

استراتژی غذا خوردن

غذا واحد سازنده تمام بافت های بدن از جمله ماهیچه ها، تاندون ها، رباط ها و سایر بافت ها است. مصرف روزانه مواد مغذی شما همچنین بر سطوح التهاب در بدن شما تأثیر می گذارد، که می تواند میزان بهبودی شما از جراحات یا جراحی را تعیین کند. ما می دانیم که دنیای رژیم غذایی و تغذیه می تواند گیج کننده و طاقت فرسا باشد، اما حداقل با تمرکز بر پروتئین و ریزمغذی های کافی می توانید اطمینان حاصل کنید که بلوک های ساختمانی لازم برای حمایت از بافت های سالم را به بدن خود می دهید.

روش های آموزش تحرک

سال 2023 سالی بود که برنامه‌های تحرک در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب شدند، اینفلوئنسرها شاهکارهای قابل توجهی از تحرک برای جذب مشترکین برنامه‌های تحرک خود انجام دادند.

این برنامه ها می توانند برای افراد مختلف عالی باشند، اما نکته مهمی که باید از خود بپرسید این است که اهداف من چیست؟ چه مناطقی می توانند از کار بیشتری استفاده کنند – قدرت، تهویه، تحرک؟ همه افراد برای داشتن زندگی شاد و سالم به تحرک فوق العاده نیاز ندارند.

برای یک فرد معمولی که در یک ورزش شرکت نمی کند، کیفیت های تناسب اندام مانند قدرت، آمادگی جسمانی، تحرک، به بهترین وجه به شیوه ای متعادل آموزش داده می شود، بدون اینکه یکی برای دیگری فدا شود. از آنجایی که رایج ترین مشکل (یا بهانه) پایبندی به ورزش کمبود وقت است، هنگام تصمیم گیری برای خرید برنامه ای که ممکن است شما را بیشتر از آنچه فکر می کردید زمان صرف کنید، احتیاط کنید. آیا واقعاً نیاز دارید که بتوانید اسپلیت ها را انجام دهید؟ داشتن بسیاری از چیزها خوب است، نه ضروری.


امروزه، تحقیقات بیشتری در مورد پیامدهای بلندمدت مداخلات تحرک ضروری است. در حالی که بسیاری از شیوه های شناخته شده وجود دارد که به خوبی کار می کنند مانند یوگا، تای چی، چی گونگ و پیلاتس، بسیاری از مردم به دنبال راه های ساده ای برای بهبود تحرک خود با کمترین زمان تعهد هستند. مهم است که در اینجا نیاز به یک برنامه متعادل را تکرار کنیم. این تمرینات یک مکمل عالی هستند، نه جایگزینی برای تمرینات قدرتی و قلبی عروقی.



منبع