حضور مردم در انتخابات بار مسوولیت را سنگین‌تر می‌کند – dietition


سخنگوی دولت گفت: حضور مردم در انتخابات بار مسوولیت را سنگین‌تر می‌کند و عزیزانی که به هر دلیلی ترجیح دادند که در انتخابات شرکت نکنند، امیدواریم گلایه‌های‌شان منتقل شود و مشارکت داشته باشند.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در سخنانی، گفت: از مردم و همه کسانی که در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: این حضور بار مسؤولیت را سنگین‌تر می‌کند و عزیزانی که به هر دلیلی ترجیح دادند که در انتخابات شرکت نکنند، امیدواریم گلایه‌هاشان منتقل شود و مشارکت داشته باشند.

انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

بهادری جهرمی اظهار داشت: الحمدالله انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و در حوزه‌هایی که انتخابات تمام الکترونیک داشتند، شاهد بازخورد خوبی بودیم که امیدواریم انتخابات الکترونیکی توسعه یابد.

سخنگوی دولت با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان، ضمن ابراز همدردی با مردم این استان، بیان کرد: در این سیل کشته‌ای نداشتیم، ولی آسیب‌های زیادی وارد شده است. در این خصوص وزیر کشور سریعاً به منطقه سفر داشت و وزیر نیرو هم به این استان رفت و دستگاه‌های ذیربط در منطقه حضور دارند. البته چون استاندار اختیارات ویژه داشت، امکان تصمیمات مهم فراهم بود.

وی ادامه داد: بسیاری از موضوعات مثل قطعی آب و برق رفع شده و سایر خدمات در حال رسیدگی است. نهادهای انقلابی نیز مجموعه‌های نظامی و دستگاه‌ها در استان در حال خدمت‌رسانی هستند.