در ماه مه سبز روشن کنید تا آگاهی سلامت روان را ارتقا دهید


انجمن ملی سلامت روان (که اکنون سلامت روان آمریکا نامیده می شود) ماه می را به عنوان ماه سلامت روان در سال 1949 تأسیس کرد و امسال را هفتاد و پنجمین سالگرد ماه آگاهی از سلامت روان نامید.

به مناسبت این مناسبت، بخش سلامت رفتاری در وزارت بهداشت و رفاه از آیداهوایی‌ها می‌خواهد که در ماه مه امسال “سبز را روشن کنند”. چراغ ایوان خود را تعویض کنید. گرد و غبار یک پروژکتور هالووین را پاک کنید. پیراهن سبز رنگ بپوش به ما کمک کنید تا سلامت روان را در آیداهو روشن کنیم.

در سرتاسر کشور، مکان‌های بزرگی مانند استادیوم‌های ورزشی، پل‌ها، بناهای تاریخی و دیگر سازه‌های بسیار قابل مشاهده، برای احترام به بسیاری از آمریکایی‌هایی که با مشکلات روانی مواجه هستند، در چراغ سبز غرق خواهند شد.

شرکت کردن می تواند به سادگی پوشیدن لباس سبز باشد. یک تی شرت سبز، یک دستبند یا یک روبان را امتحان کنید.

چرا سبز؟ رنگ رسمی برای آگاهی از سلامت روان، سبز نشان دهنده تجدید، امید و سرزندگی است.

در آیداهو، از دوستان و همسایگان خود می‌خواهیم که هر طور که می‌خواهند شرکت کنند، دیگرانی را که ممکن است دچار مشکل هستند، در نظر بگیرند و در مورد وضعیت خود باز باشند. در هر مقطع زمانی، از هر پنج آمریکایی، یک نفر با مشکلات سلامت روان روبرو خواهد شد. در طول زندگی، حدود 50 درصد از ما یک وضعیت سلامت روانی خواهیم داشت.

آگاهی به ما کمک می کند تا این شرایط را همانطور که هستند، به عنوان بیماری هایی با گزینه های درمانی ببینیم. با کمک جامعه و شرکای خود، می‌توانیم به آیداهوایی‌ها کمک کنیم تا در صورت نیاز، کمکی را که نیاز دارند، دریافت کنند.

داستین لاپری یک افسر مشارکت عمومی در بخش سلامت رفتار در DHW است.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.



منبع