در کلاس های آتی آیداهو با خطرات سرب آشنا شوید


وزارت بهداشت و رفاه آیداهو و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده برای میزبانی جلسات آموزشی رایگان در مورد خطرات سرب و چگونگی کاهش و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آن با یکدیگر همکاری می کنند.

هیچ سطح ایمن شناخته شده ای از سرب در بدن انسان وجود ندارد و کودکان به ویژه در معرض خطر هستند زیرا بدن آنها نسبت به بزرگسالان سرب بیشتری جذب می کند. آموزش خود در مورد سرب بسیار مهم است زیرا سرب را می توان در خانه ها، هوا، خاک و آب یافت – همه مکان هایی که کودکان در آن زندگی می کنند، یاد می گیرند و بازی می کنند.

قرار گرفتن در معرض سرب می تواند اثرات منفی بر سلامت هم در کودکان و هم در بزرگسالان ایجاد کند. در میان کودکان، ضریب هوشی پایین، کندی یا توقف رشد و مشکلات شنوایی تنها برخی از اثرات طولانی مدت سرب بر سلامتی است.

خبر خوب این است که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کاهش و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض احتمالی سرب انجام دهید.

این جلسات به افرادی که شرکت می‌کنند کمک می‌کند بفهمند سرب چیست، چگونه افراد می‌توانند در معرض آن قرار گیرند، چرا مردم باید نگران سرب باشند، چگونه افراد می‌توانند قرار گرفتن در معرض احتمالی سرب را کاهش دهند، و اطلاعات بیشتری در مورد سرب در کجا می‌توان یافت.

ثبت نام برای رویدادهای زیر الزامی است:

  • 19 مارس، تالار شهر پوکاتلو، 2 تا 3:30 بعد از ظهر ثبت نام کنید
  • 19 مارس، Idaho Falls، Idaho Falls Activity Center، 6 – 7:30 بعد از ظهر ثبت نام
  • 20 مارس، آبشار دوقلو، کالج جنوب آیداهو، 2 تا 3:30 بعد از ظهر ثبت نام
  • 21 مارس، Boise، هتل ریورساید، 10:45 – 11:45 صبح ثبت نام
  • 22 مارس، Boise، Boise Center on the Grove، 4:30 – 5:30 بعد از ظهر ثبت نام

Train-the-Trainer برنامه درسی آگاهی رهبری در Boise

برنامه درسی آگاهی از سرنخ Train-the-Trainer برای افرادی است که مایلند در مورد سرب به دیگران آموزش دهند. این تمرین در 21 مارس از ساعت 13 تا 16 در هتل ریورساید در بویز برگزار می شود. ثبت نام برای حضور الزامی است.

شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه از برنامه درسی آگاهی از سرب استفاده و اصلاح کنند تا به دیگران در جوامع خود در مورد سرب، قرار گرفتن در معرض سرب، و اقداماتی برای کاهش و جلوگیری از قرار گرفتن در معرض سرب در دوران کودکی آموزش دهند.

برنامه درسی مجموعه ای قوی از ابزارهای آموزشی است که منابع عملی، روی زمین و مبتنی بر جامعه را برای کاهش مواجهه با سرب در دوران کودکی در جوامع فراهم می کند. شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره آموزشی گواهی دیجیتال شرکت دریافت خواهند کرد. دانش قبلی از قرار گرفتن در معرض سرب یا سرب لازم نیست.

آموزش شامل موارد زیر خواهد بود:

  • منابع بالقوه قرار گرفتن در معرض سرب و تاثیرات و اثراتی که سرب می تواند بر انسان، حیات وحش، محیط زیست و شیوه های فرهنگی داشته باشد.
  • تکنیک های تمیز کردن توصیه شده برای کاهش قرار گرفتن در معرض سرب در خانه ها.
  • چگونه بهداشت شخصی و تغذیه می تواند بر قرار گرفتن در معرض احتمالی سرب تأثیر بگذارد.
  • چرا استخدام یک متخصص ارشد گواهی برای بازسازی و تمیز کردن خانه ایمن مهم است.

برای ثبت نام در هر یک از آموزش‌ها یا اطلاعات بیشتر، لطفاً از وب‌سایت جلسات آگاهی رهبری انجمن EPA یا صفحه وب سرآمد بهداشت محیطی DHW بازدید کنید.

کلی برگ یک متخصص برنامه بهداشت محیط در وزارت بهداشت و رفاه است.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهو اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.



منبع