فواید غذا خوردن با فصول | بهینه سازی سلامت و آموزش شخصی Los Altos


با بهار فرصت لذت بردن از انبوهی از محصولات ارگانیک، تازه و محلی است. بازارهای کشاورزان شروع به رونق می کنند. استفاده از محصولات فصلی و بومی محلی می‌تواند یک تغییر واقعی بازی باشد، وقتی به دنبال راه‌هایی برای بهبود استراتژی غذایی خود باشید.

غذا خوردن فصلی ما را قادر می سازد تا به طور طبیعی تنوع را در استراتژی غذایی خود بگنجانیم. اگر لحظه ای در مورد غذاهایی که در خانه تهیه می کنید فکر کنید، احتمالاً یک الگو را تشخیص خواهید داد. اکثر مردم تقریباً هر هفته وعده های غذایی مشابهی می خورند – یک مطالعه نشان داد 60٪ از بزرگسالان در 7 وعده غذایی یکسان در هفته هستند. ما می دانیم که تنوع چاشنی زندگی است و احتمالاً شنیده ایم که باید “رنگین کمان” را بخوریم – به سادگی، سرمایه گذاری از تنوعی که طبیعت فراهم می کند یک راه عالی برای تغییر وعده های غذایی خود هر چند ماه یکبار است.

جست‌وجوی غذاهای پرورش‌یافته محلی مزایای بیشتری برای حمایت از اقتصاد محلی و همسایگان و همچنین محیط‌زیست دارد، زیرا غذا برای رسیدن به بازار نیازی به سفر آن‌قدر دور ندارد. محصول رسیده، در فصل، طعم‌دهنده‌ترین و مغذی‌ترین محصول است که باعث می‌شود هر وعده غذایی برای شما طعم بهتر و بهتری داشته باشد. بازارهای کشاورزان و CSA ها بهترین منابع برای تولیدات محلی هستند زیرا محصول پس از رسیدن چیده شده و مستقیماً به مصرف کننده منتقل می شود. FiT مکانی برای Eating With The Seasons CSA است – به سادگی برای اشتراک ثبت نام کنید، هر هفته کدام محصول فصلی را می خواهید انتخاب کنید، سپس سه شنبه بعدازظهر با FiT حرکت کنید تا محصول خود را تحویل بگیرید! علاوه بر این، یا به طور متناوب، بازارهای کشاورزان محلی برای کاوش و نمونه برداری از محصولات فصلی سرگرم کننده هستند.

هنگام انتخاب غذای فصلی، آزمایش، تجزیه و تحلیل و تنظیم بسیار مهم است. دستور العمل سبزیجاتی را که قبلاً نخورده‌اید پیدا کنید، بازارهای کشاورزان را کاوش کنید و رنگ‌های مختلف را جستجو کنید تا تنوع طعم و محتوای غذایی را افزایش دهید. اگر همه چیز شکست خورد و احساس می کنید کمتر الهام می گیرید، فقط یک را بنویسید سالاد الاغ بزرگ از هر چیزی و هر چیزی که پیدا می کنید وقتی با غذاهایی با بالاترین کیفیت که در فصل، تازه و خوش طعم هستند خلاق شوید، امکانات بی پایان هستند!

منبع:
https://www.localharvest.org/los-altos-ca/farmers-markets