شرکت تبادل داده Moxe Health 25 میلیون دلار تضمین می کند



راه اندازی تبادل داده های مراقبت های بهداشتی Moxe Health 25 میلیون دلار سرمایه رشد از Trinity Capital جذب کرد.

چکار میکند

این شرکت ابزارهایی را برای به اشتراک گذاری اطلاعات پرونده سلامت بیمار به پرداخت کنندگان و ارائه دهندگان ارائه می دهد. محصول همگرایی Moxe به پرداخت کنندگان اجازه می دهد تا بینش خود را در EHR برای ارائه دهندگان وارد کنند.

به طور خاص برای ارائه دهندگان، این شرکت انتشار دیجیتالی محصول اطلاعاتی خود را ارائه می دهد که درخواست ها برای نمودارهای پزشکی را خودکار می کند و پرداخت کنندگان می توانند به ابزار بازیابی نمودار دسترسی داشته باشند.

این شرکت از سرمایه گذاری برای ادامه فعالیت های خود استفاده خواهد کرد.

لورن کوسنتینو، مدیر علوم زیستی در ترینیتی در بیانیه ای گفت: «فناوری نوآورانه Moxe پتانسیل ایجاد انقلابی در نحوه مبادله داده ها توسط سیستم مراقبت های بهداشتی را دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم رهبری Moxe و حمایت از رشد مداوم این شرکت هستیم.

عکس فوری بازار

در سال 2022، پلتفرم تبادل اطلاعات سلامت دیجیتال 30 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B به رهبری Piper Sandler Merchant Banking و Vensana Capital با مشارکت سرمایه گذاران موجود، تضمین کرد.

در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از این سرمایه گذاری برای گسترش تیم خود و پیشرفت فناوری تبادل داده خود استفاده کند.

قابلیت همکاری در مراقبت های بهداشتی موضوع بزرگی برای بحث است برخی از کارشناسان اشاره می کنند که به برخی از نقاط عطف رسیده اند، از جمله ابتکار FHIR در Scale Taskforce (FAST) که منابع تعاملی مراقبت های بهداشتی سریع (FHIR) را شناسایی می کند.

شرکت دیگری که بر قابلیت همکاری متمرکز است، استارت آپ است Avaneer، که شبکه ای را با استفاده از فناوری بلاک چین و FHIR ارائه می دهد تا امکان تبادل امن داده بین سازمان های مراقبت های بهداشتی را فراهم کند.

Microsoft Cloud for Healthcare خدمات API خود را برای مراقبت‌های بهداشتی در سال 2021 گسترش داد. Azure Healthcare API به کاربران امکان می‌دهد داده‌های سلامتی را وارد کرده و با FHIR نقشه‌برداری کنند و به آسانی جستجو و اشتراک‌گذاری شود.



منبع